Нове бачення: як і навіщо RAU провела ребрендинг

Нове бачення: як і навіщо RAU провела ребрендинг

09.04.2020 12:00
  210
rau

Асоціація рітейлерів України оновила дизайн свого бренду, але зберегла його суть: бути майданчиком для обміну досвідом і розвитку ринку українського рітейлу

Цей матеріал доступний російською мовою

Асоціація рітейлерів України (Retail Association of Ukraine – RAU) – всеукраїнське незалежне об’єднання гравців роздрібної торгівлі та підприємств, безпосередньо пов’язаних з рітейлом, яка розвиває ринок шляхом партнерства і допомагає рітейлерам адаптуватися до змін ринку.

“Асоціація успішно працює в Україні протягом семи років. Весь цей час ми пройшли з одним початковим віжуалом, який довгий час залишався незмінним. Однак зі зростанням Асоціації виникла потреба в оновленні старого дизайну. Кожен день наш сайт читають тисячі людей. Щороку ми проводимо чотири великих івенти. Для нас важливо, щоб ми запам’ятовувалися не тільки якісними аналітичними матеріалами, а й візуально. Особливо це стосується івентів. Всі вони різні, але водночас їх щось об’єднує. В нашій назві на першому місці слово український, проте ми давно вийшли на міжнародний рівень. Треба виглядати відповідно, але все-таки пам’ятати своє коріння”, – розповідає про причини ребрендингу генеральний директор Retail Association of Ukraine Оксана Приходько.

Тим що відбувалося за лаштунками процесу ребрендингу поділилися Радана Ренко і Катерина Решетняк, співзасновники креативного бюро ПЛАЙ: “Перше, що ми точно знали з самого початку – повинна залишатися спадкоємність. Коли бренду вже далеко не один рік, відмовлятися від заробленої впізнаваності буде вкрай необачно. Якщо тільки бренд не хоче змінити свою суть. Але тут смисли не змінюються: Асоціація залишається тим же майданчиком для обміну досвідом і розвитку ринку українського рітейлу. Так і запишемо: освіжити, але залишити. Друге, що виходить з самої ж назви, це приналежність. Асоціація українська, працює в Україні і для українців. Тому для нас в майбутньому віжуалі було важливо зберегти і підкреслити цю національну ідентичність”.

В результаті було прийнято рішення в основі нової айдентики зберегти ромб – національний символ і один з найбільш поширених елементів орнаменту української вишиванки. У цьому символі якнайкраще відображаються завдання Асоціації: процвітання і охоплення українського ринку. Логотип став більш зібраним і чистим від декоративних елементів. Ось як це виглядає:

Незважаючи на мінімалістичний вигляд, логотип складається з маленьких деталей, головна з яких криється в концепті й ідеї важливості зв’язків. У площині логотипу багато точок, на яких зупиняється око і які можна з’єднати одну з одною прямою лінією. Це і є зв’язок. Присутність безлічі кутів говорить про націленість на кінцевий результат, на завершення, а не блукання. На відміну від попереднього логотипу, елементи зійшлися разом і стоять щільніше, що означає єдність. У центрі логотипу знаходиться місія Асоціації, а всі інші – об’єднані навколо неї.

Колір ми залишили колишнім – жовтим. Він уже став для Асоціації традиційним: впадає в око і навіває спогади про елементи національної символіки (прапор, пшениця, пасіка). Корекція не потрібна.

Про івенти ми теж не забули. Тепер всі вони об’єднані під єдиним логотипом, але розрізняються за кольором. Він індивідуальний для кожного заходу. Не залишили без уваги і фірмові анімації. Кожен івент отримав свою власну: таку, яка всього лише за пару секунд розкриває його суть. Ви точно впізнаєте свій улюблений івент.

Тому не будемо відволікати від перегляду віжуалу і побажаємо читачам міцних зв’язків і процвітання. Побачимося в RAU!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку