Від комп’ютерів до товарів для дому: як змінився попит українців на товари в інтернеті за 13 років – аналітика Rozetka

Від комп’ютерів до товарів для дому: як змінився попит українців на товари в інтернеті за 13 років – аналітика Rozetka

13.06.2023 01:30
  2218
Костянтин Симоненко

До свого 18-річчя найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010-2023 роки.

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, до 2016 року найпопулярнішою категорією товарів на сайті Rozetka були комп’ютери та ноутбуки. Потім їх змінили смартфони, телевізори та електроніка, які раніше посідали другу позицію в рейтингу. А від початку повномасштабної війни у 2022-му найбільший попит серед усіх категорій мають товари для дому: посуд, побутова хімія, меблі, лампи та світильники, господарські товари, альтернативні джерела енергії тощо.

Від 2010-го до трійки найпопулярніших категорій товарів стабільно входила побутова техніка. Однак минулого року вона поступилася місцем товарам із категорії «краса та здоров’я»: засоби гігієни, косметика, парфумерія, медичні засоби та інструменти тощо.

До найпопулярніших категорій товарів за вказані роки також увійшли «Інструменти та автотовари», «Алкогольні напої та продукти», «Одяг, взуття та прикраси», «Зоотовари». А також категорія «Дитячі товари», що у 2021-му посідала третє місце, однак з початком повномасштабної війни змістилася на останні позиції в десятці. Натомість від минулого року цю категорію випереджають товари для військових та товари для виживання (газові балони, пальники, спальники тощо).

«Вісімнадцять років тому ми відкрили інтернет-магазин, щоб бути для українців щоразу що треба. А сьогодні це найбільший онлайн-рітейлер України з асортиментом 11 мільйонів товарів у 4000 категоріях, на якому купують понад 50% українських інтернет-користувачів. У 2013-му ми одними з перших в Україні додали на сайт можливість оплачувати замовлення карткою, а у 2016-му запустили маркетплейс для українських продавців. Крім того, компанія налагодила швидкий сервіс адресного доставлення та відкрила більш ніж 300 точок видачі товарів у понад 80 населених пунктах, що під час вимкнення електроенергії перетворилися для українців на “пункти незламності”. Нарешті, цьогоріч ми запустилися в Польщі, щоб бути ближчими до тимчасово переміщених українців та поляків, які підтримують нас під час війни. Але найголовніше, ми продовжуємо працювати та допомагати Україні. Це можливо завдяки ЗСУ і всім незламним українцям», — говорить співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін.

З-поміж конкретних товарів на Rozetka найбільшою популярністю найдовше користувалися карти пам’яті (2012-15 роки). У 2016-му їхнє місце посіли павербанки, які утримували позицію до 2018-го.

У зв’язку з пандемією коронавірусу у 2020-21 роках рейтинг найпопулярніших товарів очолили вологі серветки. А у 2022-23 роках у зв’язку з вимкненнями електроенергії лідерство в топі повернулося до павербанків.

Одним із найпопулярніших товарів у 2023-му стала сіль із лімітованої партії «Міць. Українська кам’яна», створена у рамках спільної ініціативи ДП «Артемсіль» та державної фандрейзингової платформи UNITED24: 465 гривень з продажу кожної пачки йшли на закупівлю дронів-камікадзе для ГУР.

Cеред інших топових товарів у різні роки були: фотоапарати (2010 рік), балончики для пневматичної зброї (2011), підгузки (2018) та подушки (2019).


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку