
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Які інтернет-магазини, маркетплейси і служби доставки в Україні визнані кращими за результатами щорічного конкурсу видання PaySpace Magazine.
Цей текст доступний російською мовою
Конкурс PaySpace Magazine Awards проводиться щороку спеціалізованим онлайн-журналом PaySpace Magazine щоб за допомогою споживачів і експертів визначити лідерів на ринку електронної комерції і фінансових технологій. На підставі отриманих заявок від компаній, що бажають взяти участь в конкурсі, проводиться онлайн-голосування, яке складається з трьох частин: голосування користувачів, голосування експертів, голосування редакції. Причому для користувача голосування є відкритим для всіх бажаючих. Відбір конкурсантів проводиться в жовтні, а саме онлайн-голосування – в листопаді.
Серед 21-й номінації RAU вибрав три, які безпосередньо стосуються інтернет-комерції: кращі інтернет-магазини, кращі маркетплейси і кращі служби доставки.
Перше місце серед найпопулярніших інтернет-магазинів в Україні зайняв ресурс з продажу косметики та парфумерії MakeUp, за який було віддано 22,8% голосів.
Його послугами скористалися понад 2,3 млн покупців. У магазині представлено понад 149 000 найменувань косметики і парфумерії.
На другому місці Citrus.ua (21,2% голосів), який представлений як в інтернеті, так і мережею з 54-х магазинів, що працюють у форматі інноваційних розважальних центрів з відкритим доступом до товарів, інтерактивними зонами віртуальної реальності, електротранспорту, пристроїв розумного дому. Цитрус також розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітніх просторів ЦеХАБ і Цитрус Академія у флагманських магазинах мережі.
Почесне третє місце віддане Kasta (20,53% голосів). Kasta.ua – онлайн-магазин, де представлено 30 000 брендів, близько 1 млн найменувань продукції і щодня на сайті з’являється 50 акцій на різні категорії товарів. Тут представлений одяг і взуття, косметика, аксесуари, товари для дому, побутова техніка, електроніка та гаджети.
У список переможців увійшли ще п’ять компаній: DiDi.ua (13,6%), Stylus (8,12%), мультиформатна мережа MOYO (6,1%), онлайн шопінг-клуб LeBoutique (5,8%) та інтернет- магазин дитячого одягу Garnamama.com (2,28%).
Кращим торговельним майданчиком стала платформа онлайн-оголошень OLX Україна з часткою в 21,52% голосів. Вона об’єднує людей для покупки, продажу або обміну товарами і послугами. Станом на 2018 рік на майданчику зареєстровано 1,5 млн продавців, розміщено понад 11 млн оголошень і кожну хвилину додається близько 100 нових.
Найбільший онлайн-рітейлер в країні, а також великий маркетплейс Rozetka посів друге місце (20,11%). Замикає трійку лідерів онлайн-сервіс замовлення послуг і пошуку підробітку Kabanchik.ua з показником 19,94%. Цей маркетплейс об’єднує замовників і фахівців, які готові виконати роботу. Щодня фахівці виконують 2000 доручень.
В першу десятку також увійшли:
У трійку кращих логістичних операторів країни, що пропонують доставку товарів з інтернет-магазинів увійшли Нова пошта (62,3%), Укрпошта (11,61%) і Justin (9,13%).
Логістична компанія Нова пошта доставляє відправлення на відділення, до почтомата, за адресою. Мережа компанії налічує більше 5000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 рік перевищила 174 млн.
Національний поштовий оператор Укрпошта нараховує більше 12 800 об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні відділення поштового зв’язку і точки присутності по всій Україні.
Український сервіс доставки товарів з інтернет-магазинів в почтомати і міні-відділення Justin об’єднує близько 500 відділень, переважно розташованих в магазинах найбільших українських FMCG-операторів: Сільпо, Фора, Фуршет, Thrash !, Ашан та інших.
В топ-10 також увійшли:
Джерело PaySpace Magazine
Читайте також –
Лідери онлайну: кращі інтернет-магазини України за версією E-awards 2018