Оновлено методологію проведення конкурсу RAU Awards 2024

Оновлено методологію проведення конкурсу RAU Awards 2024

19.09.2024 08:45
  985
rau

Організатори премії RAU Awards 2024 оновили методологію проведення конкурсу. Відтепер кожна компанія має самостійно подати заявку для участі.

RAU Awards – щорічний проєкт Асоціації ритейлерів України, призначений визначити найуспішніші компанії сфер ритейлу та девелопменту країни.

Проєкт складається з двох частин: дослідження та нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі – «Ритейлер року» та нагородження кращих торговельно-розважальних центрів – «Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards».

Участь у конкурсі приймають ті мережі, які відповідають кваліфікаційним вимогам і подали заявку на участь у конкурсі. При подачі заявки компанія може заповнити профайл про себе, що буде враховано Експертною радою при виставленні оцінок. По профільних номінаціях подача заявок/профайлів є безкоштовною.

Критерії оцінки як компаній з ритейлу, так і ТРЦ оновлені.

Критерії оцінки експертної ради по номінаціях «Ритейлер року»:

Критерії оцінки експертної ради по номінаціях «Кращий ТРЦ/Shopping Centre Awards»

Метод дослідження: рейтинг кращих компаній сфери ритейлу в рамках проекту «Ритейлер року» формується на підставі голосування гравців ринку, а також на оцінці Експертної ради, до якої входять представники ритейлу, девелопменту, сегменту В2В.

Рейтинг Кращих ТРЦ/Shopping Centre Awards формується на підставі оцінки Експертної ради та голосування учасників ринку.

Також будуть визначені переможці у номінаціях: “Персона року в ритейлі”, “Найдинамічніший ритейлер року (Спеціальна премія ім. Євгенія Кулинича)” та “Персона року в девелопменті”.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку