Аналітика Adobe: 15 головних фактів про онлайн-покупки у 2019 році

Аналітика Adobe: 15 головних фактів про онлайн-покупки у 2019 році

04.12.2019 12:00
  131
rau

Тиждень «Чорної п’ятниці» позаду, але рітейлерам зарано розслаблятись, адже сезон святкових розпродажів все ще у розпалі. Аналітики команди Adobe зробили кілька цікавих прогнозів про онлайн-шопінг до кінця цього року.

Цей матеріал доступний роійською мовою

Як свідчать прогнози, зібрані командою аналітиків Adobe, у світі e-commerce можна виділити півтора десятка головних тенденцій та фактів. Іх, зокрема, викладено у блозі інтернет-агенства UaMaster. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

1. Загальна вартість глобальних роздрібних продажів електронної комерції досягне $3,45 трлн до кінця 2019 року, що на 19% більше, ніж у 2018 році. (Джерело: eMarketer)

2. $143,7 млрд буде витрачено онлайн під час святкового сезону в цьому році. Це означає, що один із кожних п’яти доларів, витрачених з листопада по грудень, буде витрачений онлайн. За прогнозами, майже 20% (або $29 млрд) — від загальної суми витрат за двомісячний період припадають на Cyber Week, тобто на п’ять днів, починаючи з Дня подяки та закінчуючи Кібер-понеділком. (Джерело: Adobe)

3. Концентрація зростання продажів електронної комерції в цей святковий сезон, швидше за все, буде залежати від ринків з високим рівнем доходу. Проте, всі цінують гарні пропозиції: кількість онлайн-відвідувань збільшується на 74% протягом п’ятиденних вихідних з Дня подяки до Кібер-понеділка, незалежно від доходів споживачів. (Джерело: Adobe)

4. Amazon у даний час займає майже 50% ринку електронної комерції в США. (Джерело: TechCrunch)

5. До 2040 року в інтернеті відбуватиметься 95% всіх комерційних транзакцій. (Джерело: NASDAQ)

6. Користувачі погоджуються, що технології та інновації у роздрібній торгівлі покращують їх купівельний досвід: 66% зазначають покращення в офлайн-магазинах, 63% відзначили поліпшення вражень від покупок на мобільних пристроях і 80% помітили удосконалення шопінгу на десктопі. (Джерело: Національна федерація роздрібної торгівлі)

7. У рітейлерів є безліч можливостей спростити покупцям шлях до здійснення покупки. Споживачам подобаються технології, що показують, чи є товар в наявності (55%), допомагають їм порівнювати ціни або читати відгуки (49%), полегшують пошук товару або його місця розташування (47%) чи пропонують пробні товари (38%). (Джерело: Національна федерація роздрібної торгівлі)

8. 54% респондентів хотіли б побачити інструменти, що дозволяють їм випробувати продукти в магазині, наприклад, “чарівне дзеркало” у вигляді віртуального зображення користувача, що “одягнений” в одяг, взуття, прикраси, тощо. Ця можливість популярніша серед жінок (59%), ніж чоловіків (49%). З іншого боку, 46% чоловіків цікавилися роботами, які допомагають приймати рішення або розв’язувати проблеми, в порівнянні з 33% жінок. (Джерело: IBM / Національна федерація роздрібної торгівлі)

9. 63% споживачів вважають, що реклама, яка надходить на електронну пошту, є найбільш ефективним стимулом для здійснення покупки в певному роздрібному магазині, але традиційні ЗМІ (46%), пряма розсилка (38%) і друкована реклама (32%) також відмінно працюють. (Джерело: Retail TouchPoints)

10. Коли мова йде про причини, за якими споживачі діляться своїми даними, то 90% респондентів заявили, що це отримання знижок на товари. Це може бути, наприклад, підписка електронною поштою. Багато сайтів електронної комерції пропонують негайну знижку в обмін на підписку на розсилку новин. (Джерело: SmarterHQ)

11. 62% рітейлерів повідомляють, що використання персональних даних та аналітики дає значну конкурентну перевагу для компаній. (Джерело: IBM)

12. Онлайн-покупці не люблять платну доставку. Ось чому вони будуть шукати будь-які можливості для безкоштовної доставки, включаючи додавання товарів в кошик (36%), вибір мінімального часу доставки (32%) і пошук промо-кодів в інтернеті (32%). (Джерело: UPS)

13. Повернення товарів залишається ключовою вимогою для онлайн-покупців. 73% опитаних споживачів відповіли, що досвід повернення вплинув на те, чи будуть вони продовжувати робити покупки у продавця. У всьому світі 36% онлайн-покупців повернули товар протягом трьох попередніх місяців. (Джерело: UPS)

14. 29% респондентів по всьому світу дозволяють компаніям, які здійснюють доставку, відкривати або отримувати доступ до своїх адрес або місць для доставки товарів. (Джерело: Conference Board / Nielsen)

15. 69% споживачів кажуть, що неможливість зв’язатися з клієнтською підтримкою — найбільша помилка післяпродажного обслуговування клієнтів, яку здійснюють роздрібні продавці. (Джерело: Retail TouchPoints).

Джерело UaMaster

Читайте також –

Чорна п’ятниця з-за прилавка: як топ-менеджери ТРЦ і рітейлу проводять день розпродажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку