Чорна п’ятниця з-за прилавка: як топ-менеджери ТРЦ і рітейлу проводять день розпродажів

Чорна п’ятниця з-за прилавка: як топ-менеджери ТРЦ і рітейлу проводять день розпродажів

29.11.2019 03:00
  556
rau

Керівники Brocard Ukraine, Intertop, ЖЖУК, SOVA і ТРЦ Dream Town розповіли, як вони особисто для себе використовують Чорну п’ятницю, і що могли б порадити покупцям, які ризикують бути обдуреними красивими цінниками.

Цей матеріал доступний російською мовою

29 листопада у шопоголіків з’явився шанс заощадити на своєму захопленні покупками. Редакція The Page напередодні Чорної п’ятниці зібрала поради покупцям від керівників українських торгових компаній, як витратити гроші з розумом. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Топ-менеджери радять тим, у кого немає часу на ретельне вивчення цін, брати товари, на які виписують фіскальні чеки – більше шансів отримати чесну знижку. Та й часто знижка в 30% – ближче до реальної, ніж обіцяні 90%. Незважаючи на всі ці ризики, на листопадових розпродажах все ж можна значно заощадити. Особливо це стосується покупок «наперед» – наприклад, сплати освітніх курсів чи білетів на рейси за кордон.

Людмила Севрюк, директор Brocard Ukraine

Щороку на початку листопада планую щось подивитися і поміряти, щоб потім купити в «Чорну п’ятницю». Але найчастіше купую, не відкладаючи на потім, – поки є розмір, модель, колір і настрій.

Якщо ж шопінг все-таки «чорно-п’ятничний», то найчастіше це – особлива пара взуття (якщо є гарна цінова пропозиція), або дорогий посуд і предмети інтер’єру. Хоча знижки на такий товар звичайно невеликі – 5-20%, максимум до 30%.

Порадила б купувати новорічні подарунки і робити великі покупки, але фіксувати і порівнювати ціни починати за 2-3 місяці. Найголовніше – освітні заходи, тренінги, семінари, бізнес-конференції. Все це саме в Чорну п’ятницю я купую на рік вперед.

Юлія Федоренко, керівник департаменту маркетингу ТРЦ Dream Town

Я переглядаю, які є акції та пропозиції у різних магазинів перед “Чорною п’ятницею”. І по роботі, і для себе особисто. Таке просто не можна пропустити – наприклад, магазини Dream Town в цьому році пропонують знижки до 80% – від одягу до техніки і прикрас. Відмінна можливість і купити бажане, і добре заощадити.

Раджу ставитися до “Чорної п’ятниці” як до можливості отримати більше, витративши менше. Далеко не всі магазини грішать переклеюванням цінників спочатку на збільшення, потім на знижку. Хоча, звичайно, є і такі. Щоб бути впевненими, за два тижні до Чорної п’ятниці промоніторьте ціни на те, що могло б вас зацікавити.

Наталія Лисенко, фінансовий директор мережі ЖЖУК

Я не чекаю “Чорную п’ятницю” якось особливо, навіть якщо вона через тиждень. Але із задоволенням роблю імпульсивні покупки, коли бренди закидають своєю рекламою. В основному це одяг, для мене і дочки. Список покупок складається сам собою. Якщо трапилося щось цікаве на очі, то купую, але не чекаю саме цього дня з великим вішлистом.

Покупцям, для яких економія грошей критична, звичайно, раджу моніторити пропозиції напередодні цього дня – бувають дійсно дуже вигідні позиції. Купувати в цей день безпечніше з точки зору зайвих переплат. Може, ви й не купите сильно дешевше, але вже точно не дорожче, ніж в звичайні дні.

Сергій Бадрітдінов, СЕО Intertop Ukraine

Я особисто нічого в цей день не купую. У нас в компанії ми купуємо все в своїх магазинах. Це стосується і інших товарів, не тільки взуття. У нас є корпоративна знижка для співробітників.

У групі компаній MTI, куди входить Інтертоп, є дев’ять бізнесів, всі вони різні – є і електроніка, і все інше. Наші корпоративні знижки на все це поширюються.

Всім покупцям раджу ходити в цей день в магазини, яким довіряєте. В ті, які чесно видають фіскальні чеки. Сумнівні рітейлери – ті, які або не видають фіскальні чеки, або є ФОП, частіше спочатку підвищують ціни, а потім «знижують».

Анна Коваль, директор з маркетингу ювелірного дому SOVA

Мій досвід шопінгу на “Чорну п’ятницю” – це історія про шевця без чобіт. Зараз настільки «гарячий» робочий сезон, що виділити час на пошук в інтернеті дуже вигідних пропозицій на “Чорну п’ятницю” практично неможливо. І про якісь цікаві пропозиції я дізнаюся від своїх друзів і колег.

Я стабільно відстежувала сейл в цей період раніше і активно шоппилася ще 4-5 років тому. І, за моїми суб’єктивними відчуттями, реальні знижки були цікавіше, ніж зараз.

Покупцям я б порадила сформувати для себе базовий список покупок, щоб виключити придбання абсолютно непотрібних речей. Рекомендую збирати заздалегідь кошики та вішлист. Також раджу робити скріни товарів, які вам сподобалися, щоб мати можливість звіритися за цінами і реально порахувати раціональну вигоду від покупки. І не засмучуватися, якщо “Чорна п’ятниця” пройшла повз вас, бо попереду Christmas Sale і, я впевнена, що ритейлери будуть все одно анонсувати цікаві цінові пропозиції!

Цікава історія

Що цікаво, в цьому році, поки більшість рітейлерів занурилися в тему “Чорної п’ятниці”, близько 450 світових брендів відмовилися від її проведення в рамках проекту Make Friday Green Again. На думку представників руху, люди в ці дні роблять масу непотрібних покупок, що, в кінцевому рахунку, погано позначається на екології через кризу перевиробництва.

До руху приєдналися в основному французькі бренди, в той час як Британський роздрібний консорціум, наприклад, категорично не згоден з ідеєю руху. «Такі розпродажі дозволяють покупцям купувати багато товарів, які вони не могли собі дозволити раніше, особливо напередодні Різдва», – підкреслює глава консорціуму Хелен Дікінсон.

У той же час основна мета руху #makefridaygreenagain – не звинуватити покупців і торгові мережі в нанесенні шкоди екології і зайвому використанні ресурсів, а в тому, щоб спочатку встановлювати адекватні ціни, які не потребуватимуть знижок і розпродажів, запевнив у відповідь засновник руху і один з власників швейної компанії Faguo Ніколас Рор.

Так чи інакше, українські бренди від Чорної п’ятниці поки не відмовляються, тому покупці можуть використовувати найближчі дні на покупку передноворічних подарунків, одягу, взуття, давно бажаних гаджетів і авіаквитків до відпусток в наступному році.

Джерело The Page

Читайте також –

Дослідження GfK: Чорна п’ятниця-2019 перевершить усі попередні рекорди продажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  92
Усі новини ринку