Огляд Jewelry&Accessories: Tiffany, Pandora, Укрзолото, Золота країна, Столична Ювелірна Фабрика та інші

Огляд Jewelry&Accessories: Tiffany, Pandora, Укрзолото, Золота країна, Столична Ювелірна Фабрика та інші

04.03.2021 08:15
  464
Дарія Осіїк

Поглинання Tiffany&Co, скорочення кількості Pandora, відкриття нових магазинів Укрзолото й Aurum та інші новини в  від основних гравців ювелірного ринку України.

Читати російською

Tiffany

Відома мережа Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) завершила угоду з поглинання компанії Tiffany&Co, заплативши $15,8 млрд. Компанія LVMH вже запланувала провести капітальну реорганізацію товарної лінійки Tiffany&Co, щоб зосередитися на золоті й дорогоцінному камінні, а також на елітному ринку срібних браслетів. Про це Reuters повідомили власні джерела. Співрозмовники агентства також зазначили, що новий власник Tiffany змінить зовнішній вигляд ювелірних магазинів і розширить свою присутність в Європі та Азії. Більше третини з 320-ти магазинів Tiffany знаходяться в США і джерела описали деякі з них як застарілі, неякісні та такі, що потребують ремонту.

Pandora

Датська ювелірна компанія Pandora A/S повідомила, що число її магазинів, закритих у звʼязку з пандемією коронавірусу, збільшилася приблизно з 10% в IV кварталі 2020 року до близько 30% у січні.

Компанія повідомила, що показник її органічного зростання скоротився на 3% в січні в порівнянні з аналогічним місяцем роком раніше. Показники в січні відповідали очікуванням. Компанія прогнозує органічне зростання на рівні вище 8% в 2021 році та маржу прибутку до вирахування відсотків і податків (EBIT) на рівні вище 21% — інформує  New-retail.

Pandora була заснована в 1982 році в Данії. Компанія виробляє ювелірні прикраси зі срібла та золота з використанням дорогоцінних і напівкоштовних каменів і муранського скла. Її найпопулярнішим продуктом є браслети зі змінними підвісками (так званими «шармами»).

Укрзолото

2020 рік для ювелірної мережі магазинів  Укрзолото став роком розвитку та масштабування. Нині бренд налічує 161 магазин, а також зручний інтернет-магазин і мобільний додаток (уже більше 100 000 завантажень). За минулий рік було відкрито 59 нових торгових точок у 43-х містах України, в тому числі 51 магазин і вісім об’єктів острівного формату.

У 2020 році мережа провела 11 акцій, а також співпрацювала у колаборації з косметичним брендом Yves Rocher та мережею магазинів EVA. Крім того, компанія ввела безстрокову гарантію на всі золоті прикраси. А також випустила шість нових колекцій, у тому числі одну у співпраці з амбасадором бренду Тіною Кароль.

 Love You jewels

У ТРЦ РайON відкрився острів прикрас LOVE YOU – новий бренд на ювелірному ринку. В асортименті магазину – браслети й каблучки із червоного золота, сережки зі вставками фіанітів, перстні з діамантами, пусети з культивованими перлами, кольє, підвіси тощо. 

AURUM

В ТРЦ Dream Town відкрився новий ювелірний магазин AURUM. Тут представлений широкий асортимент золотих та срібних прикрас, нові колекції від кращих українських виробників за доступними цінами. Також в магазині постійно діють різні акції та знижки. 

Золота країна

В ТРЦ Dream Town відкрився новий магазин Золота країна, де можна придбати сучасні класичні прикраси та вироби ексклюзивних колекцій. Для постійних клієнтів діє дисконтна програма.

SOVA

В середині лютого ювелірний дім SOVA відкрив експериментальний формат локації SOVA Pick Up в чернігівському ТРЦ Hollywood, площею всього 2 кв. м. 

Цей формат був розроблений для видачі замовлень з інтернет-магазину. SOVA Pick Up має багато функцій – тепер просто на торговій точці можна зручно оформити покупку з сайту SOVA через планшет. Також тут будуть представлені прикраси з флагманських колекцій ювелірного дому, для того щоб клієнти могли детальніше ознайомитися з бестселерами бренду.

Новий формат дозволить бренду створювати нові точки видачі прикрас без значних інвестицій як при відкритті магазину та швидко масштабуватися за рахунок мобільності нового формату. Задача пілотного SOVA Pick Up – максимально прискорити та полегшити взаємодію клієнта з магазином незалежно від каналу продажу і таким чином бути ближчими до клієнта.

“Минулий рік став цікавим викликом і навіть в режимі вимушених обмежень нам вдалося відкрити 13 нових локацій. 2021-й обіцяє бути не гіршим і перший корнер у форматі SOVA Pick Up в Чернігові – чудовий початок року! Ми помітили, що багато замовлень в інтернет магазині ми отримуємо, зокрема, і з Чернігова і вирішили спростити замовлення прикрас, а також познайомити наших клієнтів з хітами бренду. В умовах карантинних обмежень ми вирішили протестувати новий формат ТТ – SOVA Pick Up”, – говорить Анна Коваль, директор з маркетингу та продажів SOVA.

За її словами, компанія планує відкривати тестові формати й в інших містах по всій Україні. Зараз вона веде переговори з багатьма торговими центрами, щоб протестувати ефективність формату SOVA Pick Up. 

Столична Ювелірна Фабрика

Столична Ювелірна Фабрика стала членом Асоціації рітейлерів України. Ювелірна мережа, що нараховує понад 100 фірмових бутиків по всій Україні, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Історія бренду Столична Ювелірна Фабрика бере свій початок у 1997 році та має чітке позиціонування – надійний столичний ювелірний виробник. Це підтверджується безстроковою гарантією на вироби, максимальним асортиментом в магазинах і цінами виробника.

Читайте також –

Новини магазинів техніки: Цитрус, Алло, Eldorado, MOYO, Haier та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

На різних стадіях реалізації на заході країни знаходяться одразу шість проєктів нових торгово-розважальних центрів...
time icon  
  114
Усі новини ринку