Локальне VS органічне: як офлайн-магазину вибрати ефективне SЕО

Локальне VS органічне: як офлайн-магазину вибрати ефективне SЕО

13.05.2019 08:10
  289
Ukrainian Retail Association

Для будь-якої компанії з фізичними локаціями, яка прагне залучити відвідувачів, будь-то кафе, магазин або медичний центр, вкрай важливо як пошукове просування, так і локальне.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Локальне SEO відповідає за просування по геозалежним запитам (наприклад, “купити велосипед Дарницький район”), що актуально саме для компаній з точками офлайн. І основним “ресурсом” такого просування є карти.

При правильній реалізації локальне SEO може допомогти невеликим компаніям вигравати у великих конкурентів за локальними запитами.

Тобто тих, що пов’язані з пошуком товарів, послуг, місць інтересу. До слова, пошукові системи розуміють навіть запити зі словами “поруч/найближчий/де”, видаючи результати, які максимально відповідають критеріям пошуку у вигляді точок на карті.

Даний приклад добре демонструє пошуковий запит з велосипедом: щоб знайти сторінку компанії, вона повинна з’явитися в пошуковій видачі вище конкурентів. Однак далеко не завжди сайт компанії знаходиться в топі (або навіть на перших трьох сторінках). І з великою ймовірністю користувач просто не дійде до нього.

Додавши дані про компанію на карту (для цього потрібно зареєструвати профіль у Google Мій бізнес), яка виходить на перше місце серед всіх блоків (і тільки після неї – результати органічної видачі), можна отримати незаперечну перевагу.

52% користувачів вибирають з тих, хто позначений на карті, і тільки 29% звертаються до результатів органічної видачі. Дослідження, проведене Moz, підтверджує цей факт.

“Сливки” знімають компанії, які потрапили в топ-3. До цих результатів звертаються 44% користувачів.

Інший приклад також доводить необхідність оптимізації присутності в мережі фізичних точок компанії. Людина, яка шукає за допомогою навігатора “квіти поруч”, сподівається отримати релевантний результат – найближчий до його місця перебування. Пристрій покаже потрібний магазин в радіусі трьох кілометрів. Можливо, є й інші, ближчі, але, так як вони не додані на інтерактивну карту, то залишаться без уваги потенційного клієнта.

Карти, офіційні та приватні city-гайди, регіональні та світові сервіси (Yelp, Foursquare, 2GIS та інші), навігатори, соціальні мережі – використання цих джерел для пошуку місць інтересу може привести клієнтів безпосередньо і без зайвих витрат в найкоротші терміни. Або направити їх до конкурента, якщо контактна інформація про компанію містить помилки або відсутня зовсім, а негативні відгуки і питання покупців залишаються без відповіді.

28% користувачів мобільних пристроїв, які вдаються до локального пошуку, здійснюють покупку або відвідують місце інтересу в той же день – присутність на картах скорочує шлях “угоди”.

Таким чином, локальне SEO допомагає “зв’язати” кожну точку (або магазин) компанії з покупцями конкретної географічної зони.

Категорії компаній, яким необхідне локальне SEO (і обов’язково додавання в релевантні джерела):

  • автомобільні компанії (дилери, ремонт і обслуговування тощо);
  • фінансові організації (банки, податкові, фінансові консультанти тощо);
  • представники громадського харчування (бари, ресторани, кейтеринг);
  • медичні установи та суміжні послуги (клініки, центри, косметологічні центри);
  • представники готельного бізнесу;
  • представники сфери розваг (казино, клуби, розважальні центри і т.і.);
  • представники торгівлі (магазини й офіси продажів, а також інтернет-магазини з пунктами видачі товарів);
  • нерухомість (агентства і приватні агенти);
  • представники сфери обслуговування.

Як локальне SEO сприяє пошуковому просуванню?

  1. Додали компанію на карти Google – подбайте про те, щоб встановити віджет Google Maps на сторінку “Контакти” сайту. Це буде сприяти більш вигідному ранжуванню.
  2. Зворотні посилання. Коли представники організацій додають свої дані в каталоги (наприклад, Google Мій бізнес або 2GIS), створюються зворотні посилання на сайт компанії. Важливо, щоб інформація на ресурсах була однакова. Нарощування якісної зовнішньої маси посилань позитивно сприймається пошукачем і впливає на ранжування в пошуковій видачі.
  3. Додатковий трафік впливає на поведінковий фактор. Чим більше переходів здійснюють користувачі, тим краще це сприймається пошукачем.

Визначте, хто займає лідируючі позиції за локальними запитами, що вас цікавлять, і зареєструйте свій бізнес на цих майданчиках. Це допоможе залучити додатковий «опосередкований» органічний трафік.

  1. Соціальні мережі (Facebook, VK). Обов’язково заведіть локальні сторінки для кожної точки компанії, однієї бізнес-сторінки для управління всіма філіями недостатньо.

Після цього подбайте про зв’язку сайту компанії з його сторінками в соцмережах – на ранжування серед іншого також впливають соціальні “сигнали”.

Додайте кнопки взаємодії: з їх допомогою можна забезпечити додаткове охоплення, перегляди сторінок.

На відміну від звичайного пошукового просування, локальне виходить “за рамки” пошукової системи: користувачі розраховують знаходити результати на картах, в бізнес-каталогах, навігаторах, соцмережах. Компанії, які подбали про це, зможуть отримати неймовірні вигоди.

Компаніям з численними філіями допомогти покликані професійні сервіси.

Автор – Олена Селіванова, експерт з управління онлайн-присутністю RocketData.io

 

Читайте також – 

Топ-4 глобальних SEO-тренди інтернет-торгівлі в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку