Мережа O!Some відкрила нові магазини в Києві та Рівному (+фото)

Мережа O!Some відкрила нові магазини в Києві та Рівному (+фото)

24.04.2023 08:45
  2187
rau

В квітні мережа магазинів азійських товарів O!Some відкрила по магазину у київському ТРЦ Piramida та у рівненському ТРЦ Екватор.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, новий столичний магазин O!Some розташований на першому поверсі київського ТРЦ Piramida. Загальна площа – 131 кв. м. Це вже шостий магазин під брендом O!Some, від засновників Usupso Ukraine. 

Магазин оформлено у новому форматі, з використанням біжучої LED-стрічки на вхідній групі. Як зазначає співвласниця та CEO компанії Маріанна Самсонова, O!Some постійно експериментує з форматами та додає нові елементи в свою айдентику. Наразі мережа зосереджена на залученні додаткового трафіку, а експерименти з вхідною групою, на задумку розробників бренду, повинні збільшувати трафік до торговельної локації.

Вибір нової локації обумовлено розширенням географії в рамках Києва. Ціллю бренду – є охопити більшість районів міста та мати локації у всіх топових ТРЦ столиці.

Ще один, вже сьомий за рахунком магазин O!Some відчинив свої двері 8 квітня у рівненському ТРЦ Екватор. Загальна площа магазину – 120 кв. м. За словами Маріанни Самсонової, компанія прагне стати національною мережею, а тому починає розширювати свою географію за рахунок обласних центрів. Магазини Usupso та O!Some вже працюють в Києві, Одесі, Львові, Харкові, Вінниці, Черкасах. На місто Рівне вибір пав за рахунок якісної локації в рамках ТРЦ Екватор.

O!Some – це українська мережа магазинів азійських товарів, від засновників Usupso Ukraine. Як зазначила в інтерв’ю RAU співвласниця та CEO мережі Маріанна Самсонова, до кінця 2023 року Usupso планує провести ребрендинг всіх магазинів під новим брендом. “Ребрендинг – це не просто заміна вивіски, а повний перегляд формату. Мережа O!Some відходить від концепції “Japanese Designer Brand” та японських товарів для дому, та позиціонує себе, як перший азійський мультибрендовий магазин, який зібрав найкраще, що є в азійському рітейлі”, – розповіла вона.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  76
Усі новини ринку