Новини fashion-рітейлу за місяць: Intimissimi, Lacoste, Inditex, Prada та інші

Новини fashion-рітейлу за місяць: Intimissimi, Lacoste, Inditex, Prada та інші

01.04.2021 08:15
  381
Костянтин Симоненко

Відкриття флагманів Intimissimi та Intimissimi Uomo, оновлення магазина Lacoste в ТРЦ Gulliver, падіння прибутку у Inditex і Prada, першість Amazon в торгівлі одягом й інші новини за березень 2021 року

Цей матеріал доступний російською мовою

Третій магазин Lacoste в оновленому форматі

Як повідомляє All Retail, магазин французького бренду на першому поверсі ТРЦ Gulliver відкрився в новому форматі, який передбачає збільшення площі на 40%. Тепер магазин формату Le Club – це близько 200 кв. м, де представлений розширений асортимент чоловічого і жіночого одягу, а також взуття та аксесуарів з нової колекції Lacoste.

Як стверджують в компанії, кардинальна зміна колишньої концепції в стилі Agora привела до появи абсолютно нового концепту, що відображає цінності засновника бренду Jean René Lacoste і містить елементи тенісного корту. Інтер’єр оформлений в світлих тонах з великою кількістю дерев’яного декору. Нагадаємо, вперше концепт LeClub був відкритий в Україні в грудні 2019 року і тепер в Києві працює вже три магазини нового формату.

Флагмани Calzedonia Group відкрилися в ТРЦ Gulliver

На другому поверсі ТРЦ Gulliver відкрилися флагманські магазини міжнародної групи Calzedonia Group – Intimissimi і Intimissimi Uomo. Як повідомляє портал TradeMaster.ua, Intimissimi Uomo – це перший магазин чоловічого бренду, який відкрився в Києві. Простір магазину Intimissimi Uomo площею 30 кв. м створений з тим самим функціональним плануванням для полегшення покупок і зручним зонуванням як і в Intimissimi – вже знайомого киянам формату магазину для жінок. Загальна площа обох магазинів складає 100 кв. метрів. У Intimissimi Uomo представлено нижню білизну, в тому числі для пляжу, шкарпетки, домашній трикотаж, чоловічі аромати і багато іншого. Базова колекція тут ширше, ніж в звичайному форматі Intimissimi. Магазин виконаний в характерному і яскраво вираженому дизайні: натуральні матеріали, дерево, необроблене залізо і бетон покликані підкреслити чоловічий характер торгової точки.

Чистий прибуток власника Zara впав на 70%

Власник Zara, компанія Inditex, повідомила, що її чистий прибуток впав на 70% в 2020 році до 1,1 млрд євро ($ 1,31 млрд) після року глобальних обмежень і зниження попиту, викликаного пандемією коронавируса. Як пише портал MMR з посиланням на повідомлення CNN, чистий прибуток іспанської групи компаній Inditex, куди входять бренди Zara, Zara Home, Zara Kids, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius і Uterque, в IV кварталі впав на 53% до 435 млн євро в порівнянні з обсягом продажів в 6,3 млрд євро. Причина: обмеження на покупки, які знову вступили в силу на більшій частині Європи в період Різдва. За даними Inditex, станом на 8 березня близько 15% її магазинів по всьому світу все ще були закриті через обмеження COVID-19.

Іспанський рітейлер швидкої моди, який керує 6829 магазинами по всьому світу, заявив, що загальний обсяг продажів в 2020 році знизився на 28% в порівнянні з минулим роком і склав 20,4 млрд євро, а безпрецедентне зростання онлайн-продажів на 77% лише частково компенсувало негативні наслідки пандемії.

У Prada зафіксували падіння прибутку на 93%

Модний люксовий бренд Prada також заявив про падіння своїх продажів і прибутку внаслідок пандемії Covid-19, яка вплинула на сектор предметів розкоші. Як повідомляє TradeMaster, чистий дохід італійської компанії 2020 року знизився на 24,9% до 2,4 млрд євро. Пандемія привела до того, що протягом року було закрито 18% магазинів мережі. Prada також повідомила про падіння операційного прибутку на 93%, до 20 млн євро за цей період. Тим часом операційні збитки досягли 196 млн євро за перші шість місяців 2020 року, тоді як у другій половині року операційний прибуток склав 216 млн євро. Інтернет-продажі зросли на 217% в порівнянні з попереднім роком.

У ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Mohito, House і Cropp загальною площею 2500 кв. м

Польська fashion-група LPP відкриє в харківському ТРЦ Nikolsky магазини своїх брендів Mohito, House і Cropp. Їх загальна площа складе 2500 кв. м. Про це RAU повідомила прес-служба торгово-розважального центру. Площа магазину Mohito складе 391 кв. м, House – 1139 кв. м, Cropp – 955 кв. м.

Mohito – адресований жінкам, які люблять тренди і цінують оригінальну міську елегантність. House – поєднує в собі останні тенденції з вуличним стилем. Бренд зосереджений на стилі casual, орієнтуючись на молодь. Cropp – це повсякденний одяг, доповнений широким асортиментом аксесуарів і взуття для чоловіків і жінок.

Нагадаємо, відкриття ТРЦ Nikolsky заплановано на травень 2021 року. Девелопер проекту – Budhouse Group.

У Blockbuster Mall з’являться магазини Levi’s, Guess і Hugo, а також Марафон

Міжнародна компанія Colliers Ukraine, консультант на ринку комерційної нерухомості України, завершила оформлення угоди по відкриттю в Blockbuster Mall магазинів брендів Levi’s, Guess і Hugo, які в Україні ексклюзивно представляє компанія Ultragroup (Ultrashop). Як повідомляють в Colliers Ukraine, магазини Levi’s (168 кв. м), Guess (208 кв. м) і Hugo (177 кв. м) будуть розташовані в fashion-галереї на першому поверсі молу.

Levi’s – американська компанія, один з найбільших світових брендів по виробництву одягу і світовий лідер у виробництві деніму. Бренд Guess – американська роздрібна компанія і однойменний бренд чоловічого та жіночого одягу, аксесуарів, а також годинників, ювелірних виробів, парфумерії та взуття. Бренд Hugo належить німецькому дому моди Hugo Boss A.G., був створений з метою розмежувати високу класичну моду і більш доступну інноваційну, яку могли б собі дозволити молодь і середній клас.

Крім того, 26 березня Colliers Ukraine завершила оформлення угоди по відкриттю фірмового магазина Марафон в Blockbuster Mall. Мережа Марафон пропонує брендовий одяг для активного відпочинку і повсякденного життя. Новий магазин площею 440 кв. м вже незабаром відкриється в галереї спортивних товарів на другому поверсі Blockbuster Mall. Марафон співпрацює з провідними світовими виробниками: Jack Wolfskin, Asics, Puma, Nike, Fila, Regatta, Columbia, Rip Curl, Northland, Hi-Tec, Merrell і іншими.

Amazon перевершив Walmart і став найбільшим рітейлером одягу в США

У 2020 році Amazon перевершила Walmart в якості ведучого рітейлера одягу в США: продажі компанії виросли приблизно на 15% в 2020 році до більш ніж $41 млрд, повідомляє TradeMaster.ua з посиланням на CNBC. Це на 20-25% більше, ніж продажі Walmart в цій категорії. При цьому частка Amazon становить 11-12% від загального обсягу продажів одягу в США і 34-35% від всього одягу, який реалізується онлайн. У минулому році Amazon продала одягу і взуття майже в сім разів більше, ніж другий за величиною онлайн-гравець – Macy’s. Аналітики Wells Fargo прогнозують, що в 2021 році Amazon зможе ще більше збільшити обсяги, досягнувши цифри в $45 млрд. Головна причина такого успіху – пандемія коронавіруса, в результаті якої клієнти стали частіше купувати одяг в мережі. Крім того, на зростання продажів Amazon вплинув той факт, що деякі fashion-бренди перестали продавати одяг через цю платформу. Так, в 2019 році Nike перестала співпрацювати c Amazon, заявивши, що рітейлер не здатний дотримати умови угоди і видалила свої товари.

У ТРЦ Ocean Plaza відкриється новий магазин бренду Milansa

Як повідомляють у консалтинговій компанії UTG, новий магазин, відкриття якого заплановано на 4 квітня, стане територією стильних аксесуарів для всієї родини. Тут зібрані найактуальніші чоловічі, жіночі та дитячі аксесуари. Асортимент товарів дуже широкий: від сонцезахисних окулярів і капелюхів до шарфів і рукавичок.

Особливістю магазину стануть якісні консультації від професійних стилістів. Саме вони допоможуть вибрати серед величезного і різноманітного асортименту трендові новинки сезонних аксесуарів для всіх клієнтів.

У Чернігові оновлений Jasmine, в Тернополі новий Vivaldi і найбільший Sinsay в Одесі

Березень виявився багатий відкриттями нових та оновлених торгових точок не тільки в столиці, але і в регіонах. Так, за повідомленням ТРЦ Hollywood (Чернігів), оновлена ​​фірмова торгова точка українського виробника жіночої білизни JASMINE знаходиться на першому поверсі, навпроти Watsons. У магазині представлена ​​нова весняна колекція, що поєднує ніжні кольори, максимальний комфорт і модні тенденції.

В ТРЦ Подоляни (Тернопіль) відкрився новий магазин взуття та аксесуарів VIVALDI. Крім того, в Одесі відкрився найбільший в цьому місті магазин одягу SINSAY. Він знаходиться на другому поверсі ТЦ Fontan Sky.

Перший магазин українських виробників Okno vo Dvor змінив локацію в Києві

Як повідомили RAU в компанії, магазин переїхав на нове місце за адресою вул. Пушкінська, 21. Він тепер став менше за загальною площею, але торгова площа майже не скоротилася. Тут більше немає кавового корнера, зате залишилися всі стелажі і рейли. Магазин став ближче до центру (хвилина пішки до станції метро Театральна, п’ять хвилин – до ЦУМу і Бесарабки). У магазині тепер два поверхи і оновлений асортимент, більшу частину якого складають бренди, які ніде більше в Києві не представлені, тобто він сміливо може називатися ексклюзивним дистриб’ютором.

Тут як і раніше популяризують і підтримують #madeinUkraine. У торговому залі представлено понад 50 брендів (одяг, взуття, аксесуари, подарунки та своя ТМ).

Читайте також –

Новини fashion-рітейлу за місяць: LC Waikiki, H&M, JeanssS, CCC та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку