Новини fashion-рітейлу за квітень-травень: H&M в регіонах, Waikiki в Маріуполі та De Facto в Lavina Mall

Новини fashion-рітейлу за квітень-травень: H&M в регіонах, Waikiki в Маріуполі та De Facto в Lavina Mall

29.05.2019 08:05
  486
Ukrainian Retail Association

Продажі Intertop в 2018 році зросли на 16%, Kasta запустила можливість оплати за допомогою посмішки, LC Waikiki планує відкрити 8 магазинів до кінця року, а H&M веде переговори про відкриття універмагів одягу в регіонах України.

Цей матеріал доступний російською мовою

LC Waikiki

Турецький рітейлер LC Waikiki планує відкрити вісім магазинів в Україні в 2019 році. Як розповів RAU регіональний директор LC Waikiki в Україні Олексій Гришко, головними пріоритетами компанії будуть обласні центри, де рітейлер ще не представлений, а також посилення позицій в найбільших містах країни. У той же час компанія має намір почати відкриття магазинів в районних центрах з населенням від 80 000 жителів.

Найближчі відкриття нових магазинів, за словами топ-менеджера LC Waikiki, відбудуться вже влітку в маріупольському ТРЦ Порт Сіті (площа торгової точки – 1610 кв. м), одеському ТРЦ Сity Center (958 кв. м) і столичному ТРЦ Promenada Park (1390 кв. м). Відзначимо, що новий столичний магазин буде працювати в форматі «аутлет».

Intertop

Директор з маркетингу Intertop Ukraine Валерія Толочина на iForum-2019 розповіла про результати роботи компанії в минулому році. Зокрема, вона зазначила вибухове зростання омніканальних продажів – рік до року реалізація товарів з використанням цієї моделі зросла в 4,2 рази. Дуже хорошу динаміку демонструють й інтернет-магазини групи – за рік онлайн-продажі збільшилися на 122%, а асортимент, представлений на сайтах intertop.ua і ecсo.ua, досяг 5 млн товарів.

В цілому ж продажi Intertop за 2018 рік зросли на 16%, а збільшення товарообороту в порівнянних магазинах склало 17%. За рік рітейлер відкрив 13 нових магазинів, довівши кількість торгових точок в мережі до 114-ти об’єктів, що працюють в 25 містах України. Сумарна торгова площа магазинів Intertop Ukraine перевищила 36 640 кв. м. Крім того, було проведено ребрендинг 21-го магазину, а інвестиції в модернізацію і оновлення обладнання склали 70 млн грн.

Must Have

Український бренд жіночого одягу Must Have відкриє магазин у львівському торгово-розважальному центрі Forum. Як повідомила прес-служба ТРЦ, він буде представлений у fashion-галереї на другому поверсі торгового центру. Новий торговий об’єкт, який стане вже 10-м в мережі бренду, займе площу в 125 кв. м.

Нагадаємо, MustHаve працює на ринку з 2010 року, власники компанії – Анастасія Дзюба та Анна Коваленко. Крім мережі магазинів, в яку входить 9 торгових точок у Києві, Львові, Харкові та Одесі, вони розвивають інтернет-магазин і власне виробництво. Також компанія робить оптові поставки своєї продукції на зарубіжні ринки – в Канаду, Польщу, Ізраїль і Словаччину.

Kasta

Найбільший в Україні e-commerce гравець з продажу одягу – компанія Kasta – презентувала новий інноваційний продукт KastaID. Це рішення, яке дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії – системи розпізнавання обличчя, розробленої фахівцями онлайн-гіганта Amazon. Співзасновник і СЕО інтернет-магазину Kasta Андрій Логвін під час презентації сервісу зазначив, що поки новий сервіс представлений в одному відділенні в Києві, але вже найближчим часом буде доступний ще в 15 точках видачі.

В коментарі RAU він також повідомив, що зараз мережа компанії об’єднує 104 відділення в 41-му місті України. За словами Логвіна, через них проходять близько 80% всіх замовлень інтернет-магазину, ще приблизно по 10% припадає на кур’єрську доставку і компанію Нова пошта. У найближчі роки Kasta планує подальший розвиток мережі відділень по країні. Як зазначив СЕО компанії, мова йде про сотні нових точок видачі в різних населених пунктах України.

LPP

Польська fashion-група LPP відкрила найбільший в столиці магазин House в торгово-розважальному центрі Dream Town. Як повідомила прес-служба ТРЦ, магазин молодіжного бренду одягу зайняв площу в 600 кв. м на другому поверсі Dream Town. З відкриттям нового магазину мережа House в Україні зросла до 20-ти торгових точок.

Крім цього, польський рітейлер орендував 2300 кв. м для відкриття магазинів у дніпровському ТРЦ Neo Plaza. За інформацією компанії JLL, тут відкриються два торгових об’єкти популярних молодіжних брендів групи LPP – Cropp (більше 800 кв. м) і Sinsay, який вперше представить на українському ринку оновлений формат площею близько 1500 кв. м.

De Facto

Турецький рітейлер DeFacto відкрив магазин в столичному ТРЦ Lavina Mall. Нова торгова точка одного з найбільших турецьких брендів зайняла площу понад 1100 кв. м, представивши в асортименті жіночий, чоловічий та дитячий одяг, а також колекцію для новонароджених.

Нагадаємо, раніше регіональний директор DeFacto в Україні Мерт Урайли розповів RAU, що протягом трьох років компанія планує відкрити близько 30 магазинів в Україні. Зараз мережа компанії в країні налічує три торгові точки. Крім ТРЦ Lavina Mall De Facto представлений в столичному ТЦ Globus і одеському ТРЦ Riviera.

H&M

Група DCH, яка належить бізнесмену Олександру Ярославському і управляє мережею ТРЦ Караван, сподівається залучити шведський бренд H&M в свої комплекси. В інтерв’ю iнформаційному агентству Interfax-Україна генеральний директор DCH I&RE Данило Владов розповів, що компанія веде переговори з H&M про відкриття магазинів в регіональних торгово-розважальних центрах Караван у Харкові та Дніпрі. «З ними ведуться переговори, і, думаю, вони зайдуть в наші регіональні проекти в Харкові та Дніпрі», – прокоментував топ-менеджер.

CCC

Польський взуттєвий бренд ССС відкрив перший магазин в Одесі в торгово-розважальному центрі City Center. Про це повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні ССС договору оренди приміщення в ТРЦ. Як уточнили в компанії, новий магазин ССС був реалізований у форматі «преміум» і зайняв близько 1000 кв. м площі. Він представив своїм відвідувачам повний асортимент бренду: жіноче, чоловіче та дитяче взуття, а також сумки і аксесуари.

Керівник департаменту оренди ССС Україна Мачей Боріс в коментарі RAU зазначив, що новий магазин став уже 12-м в українській мережі польського рітейлера. Торгові об’єкти бренду раніше були представлені в Києві, Львові, Тернополі, Луцьку, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Чернігові та Черкасах. За словами топ-менеджера ССС, ще в цьому році нові торгові точки точно запрацюють в Києві, Дніпрі та Хмельницькому.

Giulia

Торгова мережа українського бренду Giulia поповнилася двома новими магазинами. Як повідомила прес-служба компанії, торгові об’єкти Giulia почали роботу в київському ТРЦ Oasis і львівському СТРЦ Spartak. При цьому до кінця року рітейлер планує відкрити ще десять об’єктів, серед яких магазини в столичних ТРЦ River Mall, Blockbuster Mall, Retroville, а також в обласних центрах: Запоріжжя, Харків, Вінниця, Полтава, Одеса.

Як зазначив власник Giulia Михайло Ющенко, в планах компанії на найближчі п’ять років розширення роздрібної мережі на всю територію України, а також глобальні контракти на поставку продукції Giulia на ринки Європи та Америки.

Supreme Spain

На другому поверсі столичного ТРЦ Ocean Plaza відкрився перший в країні монобрендовий острів бренду Supreme Spain. Як повідомили в компанії UTG, яка виступила брокером при підписанні договору оренди локації в ТРЦ, площа дебютної торгової точки бренду в Україні склала 12 кв. м. Асортимент складається в основному з молодіжного вуличного одягу: футболок, аксесуарів і худі в середньому ціновому сегменті.

Відзначимо, що Supreme Spain не має ніякого відношення до культового американського бренду Supreme. У медіа його називають легальним фейком і клоном Supreme із США. Незважаючи на це, його власники успішно відстоюють право на використання бренду в різних країнах світу і продовжують розвиток монобрендової торгової мережі.

Blockbuster Mall

Компанія NAI Ukraine, яка виступає брокером ТРЦ Blockbuster Mall, що будується в Києві, повідомила про підписання в об’єкт кількох нових fashion-операторів. Зокрема, договори оренди приміщень в ТРЦ підписали мультибрендовий магазин Stem (займе площу 281 кв. м), американські бренди Esprit (258 кв. м) і Tommy Hilfiger (198 кв. м), фірмовий бутик Calvin Klein (140 кв. м) , французький бренд Etam (94 кв. м), а також шведський Gant і мультибренд Walker.

Laurel

Продовжує розширювати асортимент столичний ЦУМ. На другому поверсі центрального універмагу відбулося відкриття монобрендового корнера Laurel. Нова торгова точка німецького бренду преміум-класу представила колекції жіночого одягу та аксесуарів сезону весна-літо 2019.

Нагадаємо, бренд Laurel був заснований в Мюнхені в 1978 році як окрема лінія бренду Escada. Сьогодні Laurel – це успішний бренд, представлений у фірмових магазинах 30 країн світу.

Vika Adamskaya

Український дизайнер Віка Адамська відкрила новий бутик в Дніпрі. Торгова точка бренду Vika Adamskaya розташувалася на проспекті Дмитра Яворницького, 70 А і представила колекції повсякденного одягу сегмента sport style. Дизайнер вирішила створити оптимістичну колекцію для адептів спортивного шику зі слоганом «Мрій!». В асортименті магазину: яскраві футболки, худі, легінси і велосипедки, а також джинсові куртки oversize, тільняшки, костюми та сукні.

Читайте також –

Історія слогана Just Do It: як в Nike надихнулися промовою злочинця перед стратою


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку