Новини логістики та e-commerce: Fozzy, Rozetka, БІ, NAMES’UА, LeBoutique і інші

Новини логістики та e-commerce: Fozzy, Rozetka, БІ, NAMES’UА, LeBoutique і інші

26.02.2018 08:10
  3586
Дарья Златьева

Головні новини в сфері e-commerce і логістики: аналітика LeBoutique, відкриття онлайн-магазину NAMES’UА, автопарк Fozzy, результати роботи оффлайн-точок Rozetka, зміна платформи інтернет-магазину Будинок іграшок в матеріалі RAU

Fozzy Group інвестувала в оновлення автопарку 5,2 млн євро

Як писала раніше RAU, один з найбільших рітейлерів України – Fozzy Group – придбала в лізинг 40 вантажних автомобілів класу Євро 5 Mercedes-Benz Actros. Вони призначені для перевезень продуктів харчування торговельним мережам Сільпо, Le Silpo, Фора, Fozzy C & C і Thrash. 

«Ми оновлюємо свій автопарк 40-ка зовсім новими вантажними автомобілями класу Євро 5 – Mercedes-Benz Actros. Вибір на користь цієї моделі ми зробили, виходячи з її надійності і безпеки. Ми хочемо максимально наблизити автопарк Fozzy Group до європейських стандартів і скоротити рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу », – підкреслив Мачей Гавронский.

Він також зазначив, що зараз автопарк Fozzy Group складається з 579 автомобілів, частина з яких компанія має намір вивести з експлуатації, замінивши новою технікою.

За рік Ін Тайм “виріс” на 100 відділень

Кількість покупок в українських інтернет-магазинах збільшується на 30-40% на рік. Про це повідомила одна з найбільших в Україні логістичних компаній Ін Тайм. «Ринок e-commerce активно розвивається і стає більш вимогливим до логістичних послуг. Тому ми прагнемо максимально синхронізуватися з ними і систематично працюємо над вдосконаленням IT-платформи, поліпшенням власної логістичної інфраструктури, підвищенням якості обробки замовлень, запуском нових послуг », – говорить генеральний директор Ін Тайм Сергій Грачов.

У минулому році Ін Тайм, завдяки своєму логістичного сервісу ZRUCHNA, збільшив кількість доставок для клієнтів сегменту e-commerce на 118%. Клієнтами сервісу є понад 200 інтернет-магазинів. В рамках поліпшення логістичної інфраструктури був запущений новий крос-докінговий склад площею 950 кв. метрів і потужністю 10 000 посилок в добу.

У 2017 році Ін Тайм відкрила більше 100 відділень, впровадила нову систему білінгу, новий функціональний сайт, мобільні додатки для платформ iOS і Android. Загальний обсяг відправлень компанії в порівнянні з 2016 роком зріс на 26%, в той час, як доставка до двері і в відділення зросла на 39,6% і 22,4% відповідно.

У 2017 році компанія також почала роботу над прискоренням доставки вантажів. В рамках цього завдання реалізований проект з розвитку логістичної інфраструктури – відкрито новий транзитний склад в Дніпрі з пропускною спроможністю 200 тонн на добу. Крім цього, компанія відкрила новий склад в рамках сервісу фулфілмент.

Укрпошта планує обробляти кожну 5-ту посилку в країні

Головпоштамт країни має намір обробляти 20% всіх посилок, які замовляють або відправляють українці. Такого показника планує досягти компанія в 2018 році і збільшувати його в подальшому. Про це заявив в.о. генерального директора Укрпошта Ігор Смілянський на прес-конференції Міністерства інфраструктури, присвяченій цілям роботи в поточному році.

Для цього Укрпошта розвивати інфраструктуру компанії і спростить клієнтам доступ до актуальних для них послуг. «Крім 100 нових відділень і 300 операційних вікон ми створимо нові термінали – у Львові та Полтаві, здійснювати ремонт сортувальних центрів, вже існують. Продовжимо оновлення автопарку», – додав глава Укрпошта.

Крім цього, в планах компанії на 2018 значиться діджіталізація. Кожен населений пункт з понад 2000 жителями отримає комп’ютеризоване відділення, тому компанія подвоїть їх кількість. Також в цьому році Укрпошта запустить новий веб-сайт, мобільний додаток і дистанційні продукти, почне приймати картки в відділеннях і почне роботу послуга кур’єрської доставки.

За фінансових планів на 2018 Ігор Смілянський зазначив, що за результатами всіх видів бізнесу сукупні доходи Укрпошти повинні зрости більш ніж на третину – до 7,5 млрд грн.

Також компанія починає поетапне оновлення послуг кур’єрської доставки з 1 березня 2018 року. Причина – активізація клієнтів сегменту e-commerce. “Вже 1 березня офіційно запускаємо послугу в Києві. 1 квітня автомобілі з кур’єрами поїдуть Львовом, Одесою, Харковом і Дніпром. Потім і у всіх інших обласних центрах”, – розповів Ігор Смілянський. Для перезапуску послуги Укрпошта поповнила автопарк 131 спеціалізованим авто. Надалі спектр можливостей послуги кур’єрської доставки буде розширено.

Бессарабський ринок почав продавати торгові місця в онлайні

Як пише Новое Время, мова йде про вільні місця в фруктовому, овочевому і м’ясному відділах столичного ринку. Бессарабський ринок в Києві став першим ринком в Україні, який почав продаж торгових місць через систему продажу активів ProZorro.Продажі.

Про це повідомив заступник директора департаменту промисловості та розвитку підприємництва Київської міської державної адміністрації Денис Пікалов.

Переможець торгів, які будуть проводитися за допомогою Prozorro.sale і електронного майданчика Е-Тендер, отримає можливість укладення договору оренди на три місяці.

Стартова вартість місячної оренди торгового місця складе 4700 грн в овочевому або фруктовому відділах і 4800 грн в м’ясному.

 

Результати переїзду інтернет-магазину Будинок іграшок

Повний переїзд зайняв близько 2-х тижнів, за цей час ресурс просів на 3% трафіку в порівнянні з попереднім періодом і близько 15%, якщо врахувати сезонний ріст. На те, щоб трафік відновився, пішло близько місяця і зараз в Будинок Іграшок спостерігають його динамічне зростання. «Результати вийшли більш оптимістичні, ніж ми розраховували. Часто при такому складному переїзді втрата трафіку складає до 80% », – зізнається е-commerce-директор мережі Будинок іграшок Дмитро Бондаренко.

Сайт показує кращі показники в порівнянні з попереднім: показник відмов знизився на 26%, а конверсія з мобільних пристроїв зросла на 36% в порівнянні зі старим сайтом.

Частка замовлень, що здійснюються безпосередньо через чека т (весь процес офрмлення покупки) істотно збільшилася: близько 90% замовлень оформляється безпосередньо на сайті, а не через колл-центр.

Детальніше про процес переїзду читайте в нашому матеріалі.

Офлайн-торгівля генерує 10% загального обсягу продажів Rozetka 

Засновник інтернет-магазину Rozetka Владислав Чечоткін під час виступу на конференції Modern Retail Forum  розповів про перші підсумки роботи гіпермаркету на Петрівці в Києві і про найбільш динамічно зростаючі сегменти товарів маркетплейса.

Поки що у найбільшого інтернет-магазину країни працюють дві офлайнові точки: на Ярославській і на проспекті Степана Бандери. Точка на Петрівці площею 4000 кв. м з’явилася зовсім недавно: в листопаді минулого року. У магазині представлено близько 20000 SKU, а товари, яких немає в наявності, доставляють за 30 хвилин.
У кращі за оборотом дні клієнти здійснюють більше 15 000 покупок в магазині, причому половину продажів складають емоційні покупки з вітрини, інші просто приходять забирати онлайн-замовлення.
За словами Чечоткіна, частку чистого офлайна обчислити складно через перетину каналів взаємодії, але орієнтовно вона становить близько 10%. “Ми плануємо її збільшувати за рахунок відкриття роздрібних магазинів”, – додав засновник ресурсу, відповідаючи на питання із залу.

Інфографіка LeBoutique: Що купували українці на 14 лютого

Шопінг-клуб LeBoutique проаналізував, що українці купували на сайті перед Днем закоханих. При цьому враховувалися покупки жіночого одягу і товарів чоловіками і покупки чоловічого одягу і товарів, які купували жінки перед святом. 

Аналіз жіночих покупок чоловічого одягу показав, що білі футболки з принтом можуть послужити відмінним подарунком для коханої, а нові труси, шкарпетки і плавки в чоловічому гардеробі зайвими не ніколи не бувають.

Ароматами-лідерами, які вибирали дівчата своїм чоловікам, стали італійські Sergio Tacchini «O-Zone Man» з базовою нотою кедра і мускусу, а також Versace «Eros» з базовими нотами атласського кедра, дубового моху і нотками ванілі.
Для тих чоловіків, які віддають перевагу комфорту будинку, жіноча половина підготувала домашні тапочки і банний халат. Не оминули увагою також кошти для гоління і дезодоранти, які стали класикою. Подарунком для ділових чоловіків послужили краватки і нові шкіряні гаманці.

Чоловіки стали більш сміливими і ризикнули вибрати для улюблених сукні. Є докази того, що жінки також брали участь у виборі подарунка і підказували своїм половинкам, які саме сукні порадують їх в свято найбільше.
Наступними за популярністю покупками жіночих товарів у чоловіків стали сумки чорного кольору, яких в жіночому шафі ніколи не буває багато.

Найбільшим попитом серед жіночими парфумами стали французька Парфюмированая вода «L’Еxtase» від Nina Ricci (східний і квітковий аромати) і «Miss» з квітковим і фруктовим ароматом від Franck Olivier.

Найбільш передбачуваним, але від цього не менш простим у виборі, виявилося нижню і еротична білизна. З останнього вибирали комплекти (бюстгалтер і трусики) червоного і рожевого кольорів і чорні комбінезони.
Не обійшлося і без покупки прикрас (сережки, намиста і намиста). Спортивним дівчатам чоловіки презентували кросівки рожевого кольору і рюкзаки. А любителькам комфортного сну – піжамні комплекти (футболка + шорти).

Відбувся Ukrainian E-commerce Hackathon

З десяти проектів, які були створені в процесі Ukrainian eCommerce Hackathon, журі вибрали три найбільш перспективних.

Перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв Eliksyr Must Drink. Друге місце зайняв проект інтернет-магазину органічної косметики OrganicLife. Третє місце завоювала команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів Дубовий будиночок.

10 глобальних трендів інтернет-торгівлі 2018 року

Одне з провідних аналітичних агентств у сфері електронної комерції в Північній Америці – Absolunet – сформулювала топ-10 тенденцій ecommerce в 2018 році; перевод виконали у  Evo.business

  1. У онлайн-торговців відроджуються офлайн-шоуруми
  2. B2B-торгівля остаточно переходить в інтернет-магазини
  3. Розвиваються інтерфейси доповненої реальності для товарів (Augmented Reality, AR)
  4. Вимірюється новий коефіцієнт – ROPO, Research Online, Purchase Offline – він показує, скільки відвідувачів інтернет-магазину не вчинила в ньому, так як відвідувач використав сайт тільки як місце вивчення і вибору товарів, читання відгуків про них. А покупку потім зробив офлайн.
  5. Перевірка мобайл-транзакцій спрощується – їх кількість різко зростає
  6. Починається ера автонастройки сайтів і реклам під кожного клієнта, а не під групи, аудиторії
  7. На маркетплейси вийдуть і колишні вільні онлайн-продавці
  8. Розвинеться практика голосових повідомлень на сайтах і голосового SEO
  9. Розвивається практика пошуку «приблизно таких зображень» товарів
  10. Роль браузерів почне знижуватися.

Дослідження RAU: E-commerce в розрізі: універсальні магазини, продавці гаджетів, електроніки і техніки для дому

У грудні ми опублікували докладне дослідження вітчизняного сегмента інтернет-торгівлі: як споживачі потрапляють на сайти онлайн-магазинів, скільки часу на них проводять, як далеко проходять по сайту і як часто йдуть без покупки. Тоді ми порівнювали показники в цілому по Україні з окремими сегментами, не заглиблюючись в аналіз всередині кожної з товарних категорій і не порівнюючи рітейлерів між собою.

Цього разу, використовуючи ті ж дані, зібрані з листопада 2016- го по жовтень 2017 го за допомогою сервісів similarweb і alexa, ми підготували аналітику по кожній з основних товарних категорій. У першій публікації розглядаються три сегменти:

універсальні магазини, де пропонується широкий вибір продукції, але при цьому значну частину асортименту складають власні товари, що відрізняє їх від маркетплейсов;
портали, що спеціалізуються на торгівлі портативною електронікою і гаджетами;
онлайн-підрозділи мультиканальних рітейлерів, що продають техніку для будинку.
Детальну аналітику можна вивчити в першоджерелі – материалі RAU

У 2017 році NAMES’UА запустить інтернет-магазин

Оборот універмагу в 2017 році виріс на 21%, що порівнянно зі зростанням загального обсягу продажів KarKatFashion. Частка універмагу українських брендів в структурі продажів материнської компанії незмінна вже другий рік: 8%. У 2017 році 56% обороту універмагу забезпечили учасники програми лояльності, запущеної роком раніше. Також значно було розширено асортимент чоловічого одягу, з’явилася взуття, і прийнято рішення про запуск маркетплейса: онлайн-проект стартує в березні цього року.

“Працюємо над створенням онлайн-платформи проекту NAMES’UА. Це трохи інший формат, ніж класичний маркетплейс. Всю операційну діяльність по роботі онлайн-формату буде здійснювати команда проекту. Запуск платформи запланований на березень 2018. Головна ідея – об’єднати офлайн і онлайн продажу. для офлайн-клієнта це додаткова можливість дистанційно подивитися пропозицію, зробити вибір і приїхати на цільову примірку. Як онлайн-формат: це в першу чергу розширення географії продажів “, – розповіла в інтерв’ю RAU Антоніна Головко, операційний директор NAMES’UА

У 2017 році товарообіг магазину збільшився на 21% в порівнянні з 2016-м, при тому, що відвідуваність збільшилася всього на 13%. Середній чек у 2017 році не виріс і в середньому становив 2450 грн. У загальному товарообігу частка, яку генерують лояльні клієнти, становить 56%. Середній чек, кількість товарів в ньому, завжди на 20-23% вище, ніж у звичайного покупця. У період спеціалізованих акцій і розпродажів бувають підвищення показників активності лояльних клієнтів до 70%.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: Lamoda, ATБ-маркет, Нова пошта, Helen-Marlen, VR Алло, Amazon Go, Starbucks и Welmart


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку