У мережі супермаркетів Varus з’явився бренд амбасадор – Євген Клопотенко

У мережі супермаркетів Varus з’явився бренд амбасадор – Євген Клопотенко

13.01.2021 02:00
  566
rau

Відомий український кулінарний експерт Євген Клопотенко став брендамбасадором VARTO власної торгової марки мережі супермаркетів Varus.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, контракт з мережею передбачає комплексне партнерство протягом двох років. Це наймасштабніша співпраця Євгена Клопотенко з комерційним брендом.

Мережа супермаркетів Varus вже представила першу ексклюзивну лінійку продуктів ТМ VARTO, розроблених у співпраці з Євгеном Клопотенко. У продажу з’явилися спеції, вівсяні пластівці, горіх макадамія, кедровий горіх, пекарські папір і фольга. Покупець легко ідентифікує дану продукцію – в новий дизайн упаковки продуктів ТМ VARTO інтегрований впізнаваний образ кулінарного експерта і візуальні атрибути бренду. У цьому дизайні будуть виконані і всі наступні новинки ТМ VARTO.

“Євген Клопотенко показує всій Україні, що готувати смачно і різноманітно зовсім не складно, тому не варто обмежуватися кількома звичними продуктами і стравами. Ця філософія дуже близька нам і співзвучна з тим, що ми робимо. Продукція ТМ VARTO покликана допомогти клієнтам Varus по-новому поглянути на приготування їжі. Зробити цей процес максимально легким і комфортним, перетворити його з нудної повсякденної рутини в захоплююче хобі. Ну, і звісно ж, в фіналі отримати неперевершений результат”, – говорить Сергій Чорний, директор з розвитку ВТМ ТОВ “ОМЕГА”.

В рамках співпраці Євген Клопотенко розробить авторські рецепти з використанням продукції ТМ VARTO. Також запланована організація майстер-класів та випуск відео-оглядів.

“Ми дуже раді співпраці з Varus, адже для нас це новий виклик. Цей контракт найбільший в історії нашого проекту, в тому числі і за тривалістю – відразу на два роки. Наша співпраця буде охоплювати медійні та комунікаційні майданчики обох сторін, в тому числі використання бренду у всій лінійці ВТМ торгової мережі, що дозволить донести до нашої аудиторії більше корисної інформації від Євгена”, – зазначає Олександра Фідкевіч, операційний директор проектів Євгена Клопотенко.

Ідею колаборації кулінарного експерта з торговою мережею запропонувала команда агентства Art Nation Agency, яке розвиває ліцензійну програму бренду Євгена Клопотенко.

“Ми дуже раді, що команди мережі Varus та Євгена Клопотенко оперативно відреагували на нашу ідею і нам вдалося запустити такий цікавий і масштабний проект, адже він містить в собі відчутну користь не тільки для бізнесу, але й для споживачів. Для них Євген Клопотенко створить нові авторські рецепти, традиційно використовуючи прості і доступні інгредієнти, але в нестандартному поєднанні і подачі. Безумовно, це значуща подія на ринку рітейлу України і прекрасний початок 2021 року. Всі сторони з нетерпінням чекають позитивних результатів колаборації”, – говорить Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

Довідка. Varus– національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на початок січня 2021 року торгова мережа налічує 102 супермаркет.

Євген Клопотенко – один з найбільш відомих кулінарних експертів України, співзасновник і бренд-шеф ресторану “100 років тому вперед” (Київ), автор найпопулярнішого в Україні кулінарного сайту klopotenko.com, автор проекту зі зміни культури харчування CultFood, в рамках якого створив новий збірник рецептур для навчальних закладів України.

Читайте також –

Перший після свят: мережа Varus відкрила новий магазин в Києві (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку