Як п’ять футбольних полів: стільки торгових площ Synergy Construction здала в експлуатацію в 2020 році
Середня площа приміщень в кожному з 30-ти реалізованих проектів, зроблених «під ключ», становить близько 1000 кв. м.
Цей матеріал доступний російською мовою
У минулому році Synergy Construction допомогла облаштувати магазини 16-ти брендів практично у всіх знакових об’єктах столиці та за її межами. Загальна площа торгових точок становить майже 30 000 кв. м, що приблизно дорівнює п’яти футбольним полям.
У числі виконаних проектів є не тільки імениті міжнародні бренди одягу, взуття та домашнього текстилю, а й вітчизняні компанії, зокрема, ресторатори.
Географія відкриття нових торгових точок також дуже широка, але найбільше – 20 магазинів – було здано замовникам в столиці.
Столичні проекти
Цілком очікувано майже половина нових магазинів в столиці припала на ТРЦ Retroville, урочисте відкриття якого відбулося 1 серпня 2020 року адресою проспект Правди, 47. Це перший у Києві сучасний багатофункціональний ТРЦ з lifestyle-концепцією, де є майданчик для проведення тематичних івентів на 1300 кв. м, дві галереї, що йдуть по колу, парковку на 3245 місць. Серед якірних орендарів: продуктовий гіпермаркет Novus, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, фітнес-клуб Sport Life, кінотеатр Multiplex, дитячий розважальний центр, ресторани і 250 магазинів різних брендів.
Зокрема, на першому поверсі ТРЦ Retroville відкрився магазин шведського бренду H&M (2436 кв. м) – п’ятий за рахунком в Україні. В оформленні нового магазину переважають теплі відтінки, багато дерева і рослин, велика кількість примірочних. Партнером H&M з оформлення цієї торгової точки стала будівельна компанія Synergy Construction.
Ще один відомий міжнародний оператор, який почав роботу в ТРЦ Retroville – польська fashion-група LPP. Вона добре знайома споживачам за своїми ТМ Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay. У новітньому столичному торгово-розважальному центрі за допомогою Synergy Construction відкрилися магазини трьох брендів групи – House, Cropp, Sinsay. Сумарно вони зайняли майже 3000 кв. м.
Магазини Cropp, House, Mohito і Reserved загальною площею більше 5000 кв. м також незабаром відкриються для відвідувачів в ТРЦ Blockbuster. Наприклад, в оформленні магазинів Cropp – бренду вуличного молодіжного одягу – використана стилістика, яка підкреслює міський спосіб життя в широкому сенсі цього слова.
Варто відзначити також оформлення нової точки The Varenik – handmade cafe площею 62 кв. м – мережі закладів громадського харчування, що пропонує широкий вибір вареників ручної ліпки. Тут вдало поєдналися українські традиції з сучасними елементами дизайну (наприклад, підсвічування у вигляді шматків розкачаного тіста).
За допомогою Synergy Construction почав підкорення столичного ринку найбільший турецький взуттєвої рітейлер FLO, який відкрив в ТРК Проспект другий магазин в Україні і перший в Києві. А також незабаром другий магазин в столиці відкрився в ТРЦ Ocean Plaza. Нагадаємо, в планах компанії – запустити більше 30-ти торгових точок.
Крім цього, в вищезгаданому ТРК Проспект Synergy Construction виконала ремонт для магазину відомого німецького бренду NewYorker, загальною площею 970 кв.м.
Найактивніші рітейлери
На другому місці за кількістю зданих об’єктів знаходиться місто Дніпро: тут за допомогою Synergy Construction відкрили відразу п’ять магазинів. Серед них п’ятий за рахунком в Україні магазин турецького бренду DeFacto. Універмаг зайняв площу в 1200 кв. м на другому поверсі ТРЦ МОСТ-Сіті, його меблі виконані з натуральних матеріалів: дерева, ротанга і металу.
Серед інших міст є не тільки мільйонники, а й населені пункти меншого розміру. Так в Рівному, Нововолинську та Кривому Розі почали роботу магазини бренду одягу Sinsay. Загальну кількість його спільних проектів з Synergy Construction можна порівняти з іншим брендом, який активно розвиває свою мережу в Україні – LC Waikiki.
Так, через півроку після запуску нового столичного торгово-розважального центру River Mall відбулося урочисте відкриття ювілейного магазину турецької марки LC Waikiki. Цей магазин став найбільшим серед торгових точок бренду в Україні, зайнявши 1950 кв. м площі.
Для мережі, яка працює на трьох континентах в 47-ми країнах, київський об’єкт став 1000-м об’єктом рітейлера. Дизайн двоповерхового магазину виконаний в концепції DP-B: велика кількість світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям. За 2020 рік також в партнерстві з Synergy Construction були здані в експлуатацію два магазини LC Waikiki в Дніпрі (в ТРЦ Apollo і ТРЦ Наша Правда), і ще один магазин в Миколаєві (ТРЦ City Center).
У 2020 році також активно розвивав свою мережу турецький виробник текстилю English Home, який відкрив магазини відразу в трьох київських ТРЦ і в місті Дніпро. Ці невеликі за площею, але дуже затишні магазини, які незмінно привертають увагу відвідувачів.
Найбільші проекти
Найбільшими об’єктами стали магазини Reserved в київському ТРЦ Blockbuster (3027 кв. м) і харківському ТРЦ Караван (3214 кв. м). Саме харківський магазин польського fashion-рітейлера LPP став флагманом, оформленим в новітній концепції бренду. Примітно, що триповерховий магазин зайняв рекордну для українських магазинів бренду площу, ставши найбільшим торговим об’єктом Reserved в Україні. В універмазі традиційно представлені зони чоловічого, жіночого та дитячого одягу. У той же час, збільшена площа дозволила компанії представити в торговій точці розширений асортимент одягу, взуття та аксесуарів, в тому числі сумок і біжутерії.
Поряд з флагманами LC Waikiki, Sinsay і H&M ці магазини стали найбільшими об’єктами, які були здані компанією Synergy Construction у минулому році.
Читайте також –