Сімейна справа: Родинна ковбаска відкриває новий напрям бізнесу – Родинна пекарня

Сімейна справа: Родинна ковбаска відкриває новий напрям бізнесу – Родинна пекарня

17.07.2020 02:15
  4097
Іван Зайцев

Олександр Баворовський – представник третього покоління власників компанії «Родинна ковбаска» та керівник проекту «Родинна пекарня» про те, чому компанія вирішила запустити новий бізнес, де з’являться торгівельні точки бренду, і в чому будуть полягати їх ключові особливості.
Цей матеріал також доступний російською мовою

Барком (ТМ Родинна ковбаска) – львівська компанія, яка більше 20 років займається торгівлею продуктами харчування. Зараз це вертикально-інтегрована структура, що займається вирощуванням свиней, великої рогатої худоби, виготовленням і реалізацією продуктів харчування. У власності компанії близько 20-ти ферм, обробляється 8000 гектарів земель. Магазини Родинна ковбаска розташовані в 10-ти областях України та Києві.

22 липня стартує новий проект виробника та рітейлера – відкривається перший об’єкт під брендом «Родинна пекарня». Чому в компанії вирішила розвивати цей напрямок, в чому особливості нових пекарень, як будуть виглядати торгівельні точки та багато про що іще в інтерв’ю RAU розповів керівник проекту «Родинна пекарня» Олександр Баворовський.

– Розкажіть, що буде являти собою новий проект Родинна пекарня – в чому його особливості?

– Родинна пекарня – це пекарня, яка дивуватиме відвідувачів асортиментом випічки з особливою начинкою. Це місце з крутим сервісом та wow-дизайном, де покупці відчуватимуть, що про них подбали та врахували саме їх потреби.

Наша особливість – пекарня за склом, широкий асортимент випічки, незвичайні смаки, дизайн інтер’єру. Ми говоримо від імені родини, яка приймає в себе найдорожчих гостей. Це проста, щира, весела розмова.

– Якою буде перша торговельна точка нового бренду – де саме, якої площі, якого формату?

– Наша перша торговельна точка нового бренду включає мале виробництво, простий робочий процес, повний контроль виробництва та збуту. Містить економічну гнучкість і мобільність виробництва, що дозволяє підлаштовуватися під смаки споживачів і ринкові тенденції.

«Родинна пекарня» знаходиться за адресою: Львів, вул. К. Левицького, 3. Виробнича площа становить 53 кв. м, торгова площа – 36 кв. м, а адміністративна площа – 19 кв. м.

Турбота про покупців також відображається у просторі пекарні – доступному для заїзду візочків, а в середині є сповивальний столик для мам та татусів. «Родинна пекарня» – це створення домашньої і теплої атмосфери, в якій відвідувачі зможуть поїсти, «не відходячи від каси». Характер пекарні – родинно-орієнтований. Випічка та хліб для будь-якої ситуації споживання, на будь-який смак та гаманець.

– Чому вирішили розвивати новий напрям бізнесу? Що до цього підштовхнуло?

– Час іде, необхідно змінюватися. «Родинна пекарня» йде в ногу з часом. Ми пишаємося своєю спадщиною, і разом з тим продовжуємо вдосконалюватися, оскільки є компанією, що орієнтується на думку та потреби покупців.

Поштовхом для відкриття пекарні «Родинна пекарня» стала любов та пристрасть до випічки, до свіжої випічки.

Ми впевнені, що смачна свіжа випічка – одна зі складових щастя. Вона створює незабутні моменти в повсякденному житті та стимулює спілкування. Випічка, наповнена сенсом, дарує радість і сприяє благополуччю.

– Як саме сформулювали для себе місію та цілі нового підрозділу? Що для вас важливе, на чому будете фокусуватися?

– Ми – три покоління однієї родини, які випікають хліб вже понад 20 років. «Родинна пекарня» – наша сімейна справа. Це місце, де випічка рум’яниться на ваших очах, пахне теплими спогадами та смакує щастям.

Для нас важливо відповідати за всі процеси приготування, щоб впевнитись у якості та смаку. Будемо фокусуватися на потребах покупців.

– Розкажіть, як готувалися до створення нового напряму? Де шукали ідеї, кого взяли за зразок?

– Проводили аналітичне кабінетне дослідження продукту, трендів, конкурентів, наявної та потенційної аудиторії.

Ми черпали натхнення в подорожах по світу, переймали досвід колег з Франції, збирали рецепти, пробували, вивчали локальні продукти та їх унікальність, вивчали особливості, а потім з технологом втілювали рецепти у життя.

Також вивчали маркетингові кампанії, які б могли дати бачення концепції «Родинна пекарня» та хороші маркетингові ідеї спокусити потенційних покупців спробувати нашу продукцію і перетворити їх на постійних клієнтів. За зразок нікого не взяли. Хочемо вирізнятися та бути індивідуальними.

– Як підбирали техніку, персонал, де і в кого навчалися, що цікавого дізналися, та які нові ідеї будете впроваджувати?

– Працювали з досвідченими фахівцями різного профілю, які багато років займаються проектуванням і оснащенням пекарень різного формату. Залежно від нашої бізнес-ідеї, вони допомогли організувати пекарське виробництво.

Ми підбирали усе обладнання під наші потреби. Враховували технічний аналіз приміщення. Доставка, монтаж і підключення обладнання також відбувалася кваліфікованими фахівцями.

Від рівня майстерності персоналу залежить якість готового продукту і успіх нашої пекарні в цілому! Весь наш персонал ми навчаємо технології та відповідного рівня сервісності. Ми проводимо навчання персоналу принципам та особливостям роботи пекарні.

Навчаємося під керівництвом Анастасії Владичинської – засновниці Vladychynska Consulting, авторки та викладачки першої в Україні школи сервісу kmbs. Вона єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJulius Goup – світового лідера в питаннях побудови сервісу.

Тому під керівництвом Анастасії впроваджуємо сервіс-бачення нашої компанії «Працюємо так, як для своєї родини», «бути щирими зі своїми клієнтами і змінюватися завдяки впровадженню правдивого сервісу, щоб розвиватися в нових умовах».

– Який асортимент плануєте запропонувати? Які його особливості, на чому буде зроблений акцент? Чи будуть допоміжні та супутні товари, чи виключно власна випічка?

– Оскільки ми турбуємося про кожного покупця пекарні, тому маємо широкий асортимент товару: від класичного чорного та білого – до хлібів з висівками та на заквасках. Багети, чіабатта, пампушки і булочки, сендвічі та піца, а також французькі круасани. Полички зі здоровою випічкою та спеціально спеченими булочками для дітей.

Над рецептурою працюють майстри пекарського цеху. Ми тестуємо та обираємо найцікавіші поєднання смаків, щоб в кінцевому результаті вам сподобалось так само, як і нам. Щоб ми могли сказати, що наші смаки співпадають.

Основа нашої випічки – французька технологія, охолодження тіста та випікання його у магазині. Щодо супутніх товарів, то так, вони будуть в асортименті, але їх частка незначна.

Які міста та регіони для вас пріоритетні? Розглядаєте можливість відкриття Родинна пекарня в ТРЦ?

– В пріоритеті лише Львів. Відкриття «Родинної пекарні» в ТРЦ скоріш за все не розглядаємо. На це є ряд вагомих підстав.

Чи плануєте розвивати цей бренд по франшизі? Або він буде вашим власним, і партнерів для масштабування мережі залучати не будете?

– Плануємо залучати партнерів, але не у найближчі місяці. Оскільки важливо розуміти, як відбирати партнерів, контролювати їх, примушувати дотримуватися стандартів. Все це приходить з досвідом.

Читайте також –

«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  134
Усі новини ринку