Головна > Досвід > Нові формати > «Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину
«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

ТМ «Родинна ковбаска» розробляє концепт для відкриття флагманського магазину. До напрацювання ідей компанія залучає студентів львівських ВНЗ – ЛНУ ім. І. Франка та Львівської бізнес-школи Українського католицького університету.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Нещодавно спільно зі студентами УКУ в рамках програми «Дизайн мислення» відбулася розробка проектів «Концепт флагманського магазину». Про результати експерименту, а також цікаві інсайти RAU розповіла керівниця проекту Катерина Посунько.

Для того, щоб розробити концепт флагманського магазину, ми використовуємо різні підходи для напрацювання ідей – співпраця з експертами, робота всередині фокус-групи, а віднедавна: спільні проекти зі студентами львівських ВНЗ. Перший проект ми реалізували зі студентами-маркетологами 4-5 курсів ЛНУ ім. І. Франка. Цього разу з ініціативи гендиректора ТМ «Родинна ковбаска» Олега Барана ми залучили до спільної роботи студентів магістерських програм «Аналіз даних» та «Інновації і підприємництво» Львівської бізнес-школи Українського католицького університету.

В рамках триденного курсу з дизайну мислення шість команд по п’ять людей у кожній працювали над проектом, запропонованим відділом розвитку ТМ «Родинна ковбаска». Обираючи тему для проекту, ми не хотіли обмежувати студентів, тому сформували її досить широко: «Покращення досвіду існуючого та потенційного клієнта». Кожна з команд самостійно вирішувала, на чому зосередитися – асортименті, обслуговуванні чи, можливо, на цільовій аудиторії.

У перший день роботи над проектом команди провели дослідження існуючої та потенційної аудиторії. Для формування прототипу покупця, різні команди залучили споживачів різних вікових категорій. Окрім цього, інтерв’юерами стали продавці магазину. Загалом проект було поділено на п’ять етапів – починаючи з емпатій та закінчуючи тестуванням та презентацією розроблених прототипів.

В результаті цього проекту ми отримали багато креативних ідей. Значна частина ідей була пов’язана з діджиталізацією, кейтерингом та «готовими рішеннями» для нашого споживача.

Одна з команд презентувала ідеї цікавих рішень для веганів, зокрема облаштування веганської зони, продаж Beyond meat. У нас виникло питання, чи може веган шукати продукцію у м’ясному магазині. Респонденти, які дотримуються веганського способу життя, на опитуванні поділилися, що якщо вони знатимуть, що в цьому магазині можуть знайти потрібний продукт, то це не буде перешкодою ходити на закупи саме у м’ясний магазин.

“Основний інсайт проекту, – ділиться Катерина, – у людей є потреба у свіжості, смачній продукції, швидкості та культурі споживання, тому, створюючи флагманський магазин, ми найперше повинні думати про те, чого хоче гість магазину «Родинна ковбаска»”.

Робота зі студентами насправді дуже ефективний спосіб знайти нові, нестандартні рішення, а також дати можливість студентам застосувати теоретичні знання на розв’язанні реальних кейсів. У майбутньому, коли в нас буде готовий скелет концепту, плануємо залучити студентів у загальну робочу групу для генерації фінальних ідей.

Читайте також –

Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска

Про автора