
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Найбільший розпродаж року в магазинах Vodafone тривав з 22 листопада по 1 грудня, пік продажів припав на 29-30 листопада. В ці дні приріст товарообігу склав +53%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Найдовший чек містив 18 позицій та складався з ґаджетів, аксесуарів і послуг.
Денна виручка Vodafone Retail в пікові дні Чорної пʼятниці виросла втричі, якщо порівнювати з трьома попередніми тижнями, та на 37%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Лідерство в мережі за обсягами товарообігу закріпили магазини у Києві, Полтаві та Харкові.
Стабільна динаміка зростання спостерігається в категорії смартфонів, цьогоріч — на 20% більше проданих пристроїв. Незмінним попитом користується ексклюзивна пропозиція компанії — звʼязок у подарунок до нових девайсів. При покупці акційних смартфонів, планшетів чи модемів у магазинах Vodafone клієнти мають змогу отримати до 12 місяців звʼязку в межах діючих тарифних планів.
«Новий підхід до позиціонування мережі зі зміною формату на Vodafone Techno дає свої результати — Чорна пʼятниця цього року стала для нас рекордною за обсягами товарообігу, незважаючи на зменшення кількості магазинів. Ми не просто змінили зовнішній вигляд торгових точок, ми переглянули товарне наповнення і доповнили асортимент новими позиціями та брендами, а також оновили маркетинг-стратегію для ефективного інформування клієнтів про найкращі пропозиції», – коментує Олена Мироненко, CEO Vodafone Retail