Як побудувати успішну співпрацю з лідерами думок. Кейс Comfy

Як побудувати успішну співпрацю з лідерами думок. Кейс Comfy

17.03.2021 08:15
  991
Дарія Осіїк

Head of Creative & Brand content Comfy Ярослав Чепурняк поділився успішним досвідом створення ефективних проектів з блогерами в YouTube і Іnstagram.

Читати російською

В ході Workshop RAU SMM&PR DAY Ярослав Чепурняк, Head of Creative & Brand content Comfy, розповів, як вибудувати ефективну взаємодію з лідерами думок, як вибрати правильний формат співпраці і пул блогерів, а також як перевіряти результати і на що звертати увагу для планування подальших активностей.

Чому варто працювати з лідерами думок саме в YouTube і Instagram

З лідерами думок можна працювати через всі канали просування – ТВ, соціальні мережі, радіо, зовнішня реклама. Але найбільш результативна співпраця буде на платформах YouTube і Instagram, оскільки ці соціальні мережі мають найбільшу аудиторію як в світі, так і в Україні.

  • Аудиторія YouTube: у світі – 2 млрд людей, в Україні – 22 млн чоловік.
  • Аудиторія Instagram: у світі – 1 млрд осіб, в Україні – 11,5 млн осіб.

80% українських користувачів YouTube і Instagram – люди від 16 до 45 років, тобто найактивніша, платоспроможна і самостійна аудиторія, з якою із задоволенням буде контактувати практично будь-який бренд чи рітейлер.

Формати співпраці

Instagram:

  • Спільний проект (короткострокове або єдиноразове партнерство);
  • амбасадорство (довгострокове партнерство з інтеграцією бренду в повсякденне життя блогера);
  • stories;
  • фотопост;
  • відеопост.

YouTube:

  • Прерол (рекламний ролик, який демонструється перед відео);
  • вставка – інтеграція креативної ідеї, яка доносить ключове повідомлення бренду, в відеоролик блогера;
  • спецвипуск – один з найефективніших форматів, який повністю присвячений продукту бренда з детальною розповіддю про його особливості та переваги.

Показники, який потрібно враховувати при вимірі ефективності проекту:

  • кількість передплатників;
  • охоплення аудиторії;
  • активність аудиторії;
  • охоплення цільової аудиторії.

Етапи реалізації проектів з лідерами думок:

  • Формування глобального завдання;
  • Визначення ЦА;
  • Формування пулу лідерів думок, релевантних бренду і глобального завданню;
  • Укладання договорів про співпрацю з лідерами думок (через агентство або самостійно);
  • Складання та затвердження таймлайну;
  • Формування локальних задач (брифів) для кожного блогера, які враховують їх специфіку і формат і допоможуть їм органічно інтегрувати проект в своєму блозі;
  • Запуск проекту;
  • Контроль реалізації. У разі співпраці з агентством важливо розуміти, що його представники досить залучені в проект і знаходяться на стороні замовника (компанії), а представники рітейлера (бренду) повинні оперативно реагувати на всі вхідні повідомлення. У цьому випадку робота буде проходити досить успішно;
  • Аналіз звітів агентства з рев’ю по роботі з кожним лідером думок. Звіти потрібні не тільки для розуміння того, наскільки успішно було реалізовано проект, але і для того, щоб зрозуміти як і з ким продовжувати працювати в майбутньому.

Читайте також –

Чи можна зламати алгоритми соцмереж: Facebook, Instagram, TikTok


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку