Як побудувати успішну співпрацю з лідерами думок. Кейс Comfy
Head of Creative & Brand content Comfy Ярослав Чепурняк поділився успішним досвідом створення ефективних проектів з блогерами в YouTube і Іnstagram.
В ході Workshop RAU SMM&PR DAY Ярослав Чепурняк, Head of Creative & Brand content Comfy, розповів, як вибудувати ефективну взаємодію з лідерами думок, як вибрати правильний формат співпраці і пул блогерів, а також як перевіряти результати і на що звертати увагу для планування подальших активностей.
Чому варто працювати з лідерами думок саме в YouTube і Instagram
З лідерами думок можна працювати через всі канали просування – ТВ, соціальні мережі, радіо, зовнішня реклама. Але найбільш результативна співпраця буде на платформах YouTube і Instagram, оскільки ці соціальні мережі мають найбільшу аудиторію як в світі, так і в Україні.
- Аудиторія YouTube: у світі – 2 млрд людей, в Україні – 22 млн чоловік.
- Аудиторія Instagram: у світі – 1 млрд осіб, в Україні – 11,5 млн осіб.
80% українських користувачів YouTube і Instagram – люди від 16 до 45 років, тобто найактивніша, платоспроможна і самостійна аудиторія, з якою із задоволенням буде контактувати практично будь-який бренд чи рітейлер.
Формати співпраці
Instagram:
- Спільний проект (короткострокове або єдиноразове партнерство);
- амбасадорство (довгострокове партнерство з інтеграцією бренду в повсякденне життя блогера);
- stories;
- фотопост;
- відеопост.
YouTube:
- Прерол (рекламний ролик, який демонструється перед відео);
- вставка – інтеграція креативної ідеї, яка доносить ключове повідомлення бренду, в відеоролик блогера;
- спецвипуск – один з найефективніших форматів, який повністю присвячений продукту бренда з детальною розповіддю про його особливості та переваги.
Показники, який потрібно враховувати при вимірі ефективності проекту:
- кількість передплатників;
- охоплення аудиторії;
- активність аудиторії;
- охоплення цільової аудиторії.
Етапи реалізації проектів з лідерами думок:
- Формування глобального завдання;
- Визначення ЦА;
- Формування пулу лідерів думок, релевантних бренду і глобального завданню;
- Укладання договорів про співпрацю з лідерами думок (через агентство або самостійно);
- Складання та затвердження таймлайну;
- Формування локальних задач (брифів) для кожного блогера, які враховують їх специфіку і формат і допоможуть їм органічно інтегрувати проект в своєму блозі;
- Запуск проекту;
- Контроль реалізації. У разі співпраці з агентством важливо розуміти, що його представники досить залучені в проект і знаходяться на стороні замовника (компанії), а представники рітейлера (бренду) повинні оперативно реагувати на всі вхідні повідомлення. У цьому випадку робота буде проходити досить успішно;
- Аналіз звітів агентства з рев’ю по роботі з кожним лідером думок. Звіти потрібні не тільки для розуміння того, наскільки успішно було реалізовано проект, але і для того, щоб зрозуміти як і з ким продовжувати працювати в майбутньому.
Читайте також –
Чи можна зламати алгоритми соцмереж: Facebook, Instagram, TikTok