Космічна мрія: мережа Kosmo відкрила магазин у новому форматі (+фотоогляд)

Космічна мрія: мережа Kosmo відкрила магазин у новому форматі (+фотоогляд)

05.11.2019 08:00
  471
Іван Зайцев

Один з провідних гравців drogerie-ринку України кардинально змінив стиль, інтер’єр, написання назви. Та це ще далеко не найважливіші несподіванки, що чекають на відвідувачів магазину Kosmo у новому форматі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Про відкриття магазину RAU повідомила прес-служба мережі. Торгова точка, яка почала роботу 24 жовтня, знаходиться у столичному ТЦ Квадрат на Лук’янівці, за адресою вулиця Білоруська, 2 А.

Головним завданням проекту було створити умови, де відбувається якісна трансформація з рутини, з якою стикається жінка, до задоволення, на яке вона заслуговує. Результатом став концепт, що відіграє роль своєрідного порталу для миттєвого переміщення від повсякденного «Треба» до глибинного «Хочу».

Все можливо, ТІЛЬКИ УЯВИ!

В 27-ми містах України складно знайти людину, яка не чула б про Космо. З 1994 року понад 1 млн українців стали постійними клієнтами мережі. Відчуваючи динаміку та тенденцію ринку, команда вирішила піти на рішучі зміни.

Зміни — це комплекс дій. Тому бренд, стиль, дизайн інтер’єру також потрібно було змінити, синхронізувати із цікавою філософією, що була в компанії. Новий стиль Kosmo — витончений та довершений, турботливий і м’який, природний та емоційний.

Будуючи новий концепт, команда тримала ідею «ТІЛЬКИ УЯВИ» у центрі уваги. Витончений логотип з піктограмою у вигляді літери S, що нагадує знак нескінченності, а також лінії жіночої фігури посилили ідею. Природні кольори та естетичні символи гармонійно об’єднують все у цільний образ.

Після створення стилю, команда проекту працювала над концепцією торгового простору. Кожен елемент, з яким стикається клієнт, повинен мати сенс. Але і бізнес-модель є важливою для успіху проекту. Це була спільна партнерська праця категорійного менеджменту, маркетингу, IT, дизайнерів та інших учасників.

«Для команди проекту ключовим мірилом успіху була перш за все оцінка наших клієнтів. Результати дослідження показали, що 94% клієнтів задоволені новим магазином. Отже, проект успішний, але ми не зупиняємося і працюємо далі над вдосконаленнями, адже з кожним днем клієнт стає все вибагливішим та більш інформованим, а нам, для того щоб зуміти його здивувати, потрібно бути на крок попереду», – підкреслила Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директор Kosmo, керівник проекту нового формату.

Які питання були вирішені у новому Kosmo?

  • атмосфера підсилення «ХОЧУ», створена завдяки дизайну з використанням природних, актуальних матеріалів та м’яких кольорів;
  • відкриті та яскраві вітрини, які створюють втягуючий ефект;
  • зручне обладнання, створене під конкретні товарні групи;
  • м’яке основне та фокусне підсилююче освітлення, створене командою Нова Лайт;
  • привабливе рекламне оформлення та зручна навігація, вироблені компанією Sicore;
  • лаконічні фрази, через які ведеться діалог з гостем;
  • дзеркала, які додають простору;
  • сервіси, що посилюють турботу про клієнта: макіяж, дитяча зона, партнерська послуга доставки від Meest express тощо.

Разом усі елементи створюють Customer journey, унікальну та захоплюючу мандрівку, в яку хочеться повертатися знову і знову.

Читайте також –

Розмір твого бажання: мережа Космо перезапустила програму лояльності


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку