Київ, Дніпро і Житомир: Фокстрот відкриває одразу три оновлених магазини

Київ, Дніпро і Житомир: Фокстрот відкриває одразу три оновлених магазини

20.02.2020 04:13
  456
Іван Зайцев

Після реформату почнуть роботу торгові точки в ТРЦ Dream Town (Київ), Новий континент (Дніпро) та GlobalUA (Житомир).

Цей матеріал також доступний російською мовою

Початок 2020 року ознаменувався яскравими реформатами торгових точок Фокстрот у Києві, Дніпрі та Житомирі, офіційні відкриття яких заплановано на 21-23 лютого. Магазини запрацюють в єдиному дизайні оформлення, але в нових форматах: в залежності від площі та локації об’єкта.

Фокстрот в ТРЦ Dream Town (Київ). Одна з найважливіших змін – збільшення площі торгового залу, яка становить понад 1000 кв. м. За рахунок цього змінено й оптимізовано зонування, яке полегшує вибір необхідного товару.

Наявність торгових і бренд-зон від популярних європейських і світових виробників, широкий асортимент цифрової та великої побутової техніки, істотно збільшено асортимент дрібної побутової техніки. Вперше в торговій мережі представлена ​​фірмова зона телевізорів Hisense, де покупець може ознайомитися з хітами та новинками у світі смарт-ТВ.

Формат, представлений у Фокстрот в ТРЦ Dream Town, – це вже третій магазин в абсолютно новому стилі у столиці. Нагадаємо, у вересні було відкрито новий Фокстрот в ТРЦ SkyMall, а в листопаді відбулося перевідкриття магазину на вул. Антоновича, 50.

Фокстрот у ТЦ Новий Континен» (Дніпро). На 1300 кв. м торгової площі створено комфортну атмосферу з максимальною доступністю товару, щоб покупець не витрачав зайвий час на пошук необхідної позиції, а мав можливість самостійно визначитися з категорією, що цікавить.

Обладнано «фірмовий» сервісний хаб, під «дахом» якого вдало поєдналися кілька зон (каси, налаштування послуг IT, отримання інтернет-замовлень). З’явилися нові бренд-зони Samsung, Tefal, Sony, LG, DeLonghi тощо.

Нагадаємо, оновлення магазинів мережі в Дніпрі в 2019 році почалося з перевідкриття у жовтні 2019-го Фокстрот у ТРЦ Караван.

Фокстрот в ТРЦ «Глобал UA» (Житомир) – простір торговою площею 700 кв. м, де представлений один з найширших в місті асортимент цифрової та побутової техніки, 13 бренд-зон з новинками від таких популярних виробників, як Samsung, LG, Huawei , HyperX, Tefal, Rowenta, Delonghi, WHIRPOLL. І, безумовно, – сервіс і експертність персоналу.

У всіх торгових точках мережі посилена омніканальна складова з можливістю покупки з «віддаленої полки»: при відсутності бажаного товару безпосередньо в магазині його можна замовити й отримати протягом найближчих днів.

«У стислі терміни нам вдалося провести ще три запланованих реформати. Для нас важливо, що в цей процес були максимально залучені всі співробітники: щоб зробити якісну роботу та встигнути в заявлені дедлайни. Тому презентація кожного оновленого магазину – це хвилююча подія для нас усіх. Адже такий Фокстрот – це не тільки новий стиль і естетика, але й новий рівень експертності», –прокоментував подію CEO Фокстрот Олексій Зозуля.

Нагадаємо, в період з квітня по грудень 2019 року Фокстрот провів 15 реформатів і відкрив 4 абсолютно нових магазина. Календарний рік завершився успішними презентаціями нового формату магазинів у Смілі та Павлограді.

Читайте також –

Олексій Зозуля, Фокстрот: У 2020 році продовжимо оновлювати мережу та розширювати аудиторію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку