Репортаж з країни п’яти зірок: що нового для рітейлу було представлено на eTail Asia 2019

Репортаж з країни п’яти зірок: що нового для рітейлу було представлено на eTail Asia 2019

22.05.2019 08:10
  258
rau

Олена Щепаник, СЕО ABM Inventory, розповідає про свої враження з однією з найбільших профільних виставок в сфері рітейлу, знайомить з інноваціями та новими технологіями, а також розмірковує про готовність українських компаній відповідати сучасним тенденціям.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Цієї весни в Сінгапурі відбулася одна з найпрестижніших конференцій в сфері рітейлу та e-commerce. E Tail Asia 2019 відвідали представники найуспішніших компаній світу в сферах роздрібної та електронної торгівлі: Alibaba Group, China & BD StrawberryNET Cosmetics, Under Armour, APAC, Moleskine, CANALI, JD.com, GO-JEK, Crocs, Clozette, Levi Strauss & Co, L’Oréal, BigPay, Baskin-Robbins та інші. Бренди, яким довіряють мільйони людей, ділилися інсайтами й обмінювалися досвідом. Як пройшла виставка та що особливо запам’яталася, а також про місце українського рітейлу серед світових лідерів – в авторській колонці Олени Щепаник, СЕО ABM Inventory.

Коли ти потрапляєш на eTail Asia, перше, що кидається в очі – кількість людей і швидкість їх руху! Вона неймовірна. Вони ведуть між собою величезну кількість розмов. Тут все переміщаються та розмовляють дуже швидко, оскільки за короткий час людям потрібно отримати максимум користі з кожного знайомства.

Більшість гостей – представники інтернет-бізнесу. Саме цей ринок вже став прогресивним для Азії, оскільки вкрай швидко зростає. З деякими гостями ми обговорювали суть програми «The next billion users», яку запустила компанія Google. Очікується, що в найближчі роки до Google додасться ще мільярд користувачів. І левова частка цього мільярда буде належати азіатської аудиторії. Цікаво, що ці люди не використовують лептопи або планшети, натомість у них може бути кілька телефонів. Тому всі технологічні тренди будуть заточені під Аndroid або iPhone.

При цьому в азіатських країнах, звичайно, розвинений і офлайн-рітейл. Але зараз народжується все більше проектів e-commerce, а також розвивається омніканальность бізнесу. Я, наприклад, спілкувалася з хлопцем, який робить візуалізацію для інтернет-магазинів одягу. Він створює повноцінне «інтро» для розуміння людиною того, що ця річ собою являє. Його завдання – максимально показати всі деталі одягу й те, як одежа виглядає на людині. Й все це – в онлайн-режимі. Таким чином, можна купити що завгодно в їхньому магазині, перебуваючи в будь-якій точці світу.

З українського бізнесу на eTail Asia свій кейс презентувала мережу магазинів товарів для дітей Будинок Іграшок. Те, що робить зараз компанія – прорив на пострадянському просторі. Вони глибоко усвідомили та зрозуміли потреби своєї аудиторії. Член ради директорів Будинок Іграшок Вадим Хоменко доступно розповів про те, якою має бути концепція магазину та як знайти ціннісну пропозицію для клієнтів. Більш того – він показав реальні цифри, як результат застосовуваних бізнес-рішень. Одне з них – це наш SaaS-продукт ABM Inventory для ефективного управління запасами.

При цьому впевнена, що Будинок Іграшок зможе підкорити й азіатський ринок, якщо вибере такий шлях розвитку. Я не бачу якихось глобальних перешкод. Основні складності – це ментальність. Деякі бізнес-рішення для «азіатських тигрів» ще незрозумілі, а в чомусь вони випереджають весь світ. Умовно кажучи, вони відстають від нас у підходах управління запасами років на десять. А якщо говорити про технології продажів і брати весь так званий front end – тут вони більш розвинені, тому що їх користувачі в цьому плані дуже вимогливі. Але думаю, якщо зрозуміти особливості тутешнього менталітету, інфраструктуру ринку та його алгоритми – все вийде.

Читайте також –

Еко-Лавка з грузинським акцентом: український бренд відкрив перший магазин за кордоном


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  59
Усі новини ринку