Чому бот зручніше додатку: розповідаємо на прикладі чат-бота Novus

Чому бот зручніше додатку: розповідаємо на прикладі чат-бота Novus

12.12.2019 12:03
  787
Микола Маранчак

Мережа супермаркетів Novus запустила фірмового чат-бота для месенджера Viber – Novus асистент. Компанія приєдналася до списку провідних рітейлерів, які вже зробили ставку на цю технологію – свої чат-боти є у H&M, eBay і Sephora.

Цей матеріал доступний російською мовою

Тепер клієнти Novus можуть зручніше дізнаватися про акції, стежити за витратами і відмовитися від пластикових карт лояльності. Як влаштований бот і що в ньому можна зробити?

Від інфоцентру до сканера. Інструкція з використання

Щоб запустити бота Novus, достатньо перейти за посиланням або скористатися QR-кодом.

Спочатку бот запропонує активувати або зареєструвати віртуальну карту лояльності.

Якщо ви вже берете участь в програмі, введіть свій телефон. Якщо ні, окрім телефону попросять дату народження. Потім бот створить персональний QR-код – це ваша карта Novus. До неї буде прив’язана історія ваших покупок, бонуси та інші дані.

Завдяки автоматизації, реєстрація карти займає кілька секунд. А оскільки віртуальна картка нічим не поступається фізичній, ви ще й дбаєте про екологію, використовуючи менше пластику.

Після того, як ви зареєстрували або прив’язали аккаунт, бот запустить головне меню. «Моя картка» – перший розділ. При натисканні на нього, на екрані з’являється той самий QR-код. Показуйте його на касі при оформленні покупок.

Крім цього, є ще 5 кнопок:

  • Зворотній зв’язок. Тут можна звернутися з побажанням щодо товарів, сервісів або черг в магазинах Novus. Наприклад, розповісти про якість, уточнити наявність або передати інше побажання співробітникам. Відповіді оперативні – підтримка реагує протягом 24 годин.
  • Акції. У цьому меню можна переглянути свіжі акційні пропозиції Novus. Вони відображаються у вигляді каруселі з актуальними цінниками, назвою і терміном дії знижок. Це дозволить розширити або змінити список покупок ще до появи в магазині, а також заощадити. У чат-боті показані всі актуальні акції, їх список постійно оновлюється.
  • Мої дані. Сюди внесена важлива клієнтська інформація. Можна оновити інформацію картки лояльності (ПІБ, пошта), подивитися кількість бонусів на рахунку. Також варто вказати найближчий до вас магазин Novus – це дозволить активувати сканер цін, доступний прямо в боті. Ще в розділ «Мої дані» винесена історія покупок: звідти можна подивитися свої витрати.
  • Сканер цін. Якщо ви встановили свій магазин, ця кнопка запустить камеру. Наведіть її на будь-який штрих-код товару і побачите його актуальну вартість.
  • Запросити друга. Якщо хочете поділитися ботом Novus з іншими – він створить персональне запрошення-посилання.

Чому це зручніше додатку

Ключова перевага чат-ботів – їх лаконічність і доступність. Вони замінюють додатки, що економить ресурси компанії та час користувача. Замість пошуку і скачування програм, можна скористатися звичним месенджером.

Novus обрали для свого асистента найпопулярнішу платформу в Україні. Зараз Viber займає 87% ринку месенджерів. При цьому, використання мессенджера значно полегшує підтримку і введення нових функцій.

Замість оновлення клієнтів під iOS/Android, компанія може сфокусувати зусилля на одному інтерфейсі, а користувач – отримувати єдину функціональність незалежно від платформи. Якщо ви змінили телефон, асистент Novus буде на відстані пари кліків. Досить пам’ятати, до якого номеру прив’язана карта.

Продумана і безпека: листування у Viber зашифроване за допомогою наскрізного шифрування. При такому методі захисту ключі шифрування зберігаються локально на пристрої, що не дозволяє стороннім особам перехопити дані. Сам асистент Novus працює на базі хмарної бізнес-платформи Corezoid, з якою співпрацює Mastercard, Visa, Western Union і навіть Apple.

Асистент Novus в Viber – п’ять головних переваг

Коротко – про кращі особливості персонального помічника.

  1. Дозволяє відмовитися від пластикової карти на користь QR-кода.
  2. Показує всі актуальні акції: можна заощадити і запланувати покупки.
  3. Зберігає інформацію про покупки.
  4. Вміє сканувати штрих код товару в магазинах. Більше ніяких сумнівів щодо того, скільки все-таки коштує цей товар.
  5. Швидко і зручно зв’язує з підтримкою для вирішення будь-яких проблем і передачі побажань.

Щоб усім цим скористатися – переходьте за посиланням. А якщо ще не користуєтеся Viber, встановлюйте його на iOS чи Android.

Джерело: AIN

Читайте також –

Ближче до споживача: мережа АТБ запустила чат-бот в Viber


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку