Ближче до споживача: мережа АТБ запустила чат-бот в Viber

Ближче до споживача: мережа АТБ запустила чат-бот в Viber

02.12.2019 03:00
  704
rau

Найбільший український рітейлер АТБ запустив чат-бот в одному з найвідоміших і популярних додатків для безпечного спілкування Viber.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє прес-служба компанії, АТБОТ підкаже, де знаходяться найближчі магазини, розповість про знижки на товари, відкриті вакансії, допоможе зв’язатися з оператором гарячої лінії. Бот доступний для всіх користувачів Viber, які бажають бути в курсі останніх новин мережі АТБ.

АТБОТ є частиною стратегічного плану по діджіталізаціі мережі і розроблений в рамках проекту по автоматизації звернень покупців на гарячу лінію АТБ. Його мета – поліпшення якості обслуговування покупців. Чат-бот почав працювати 12 листопада 2019-го і за два тижні відповів на повідомлення більше 5000 покупців мережі магазинів АТБ.

“Щодоби в більш ніж 1000 магазинах мережі АТБ по всій Україні здійснюють покупки близько чотирьох мільйонів українців. Нам був потрібен інструмент, який дозволить завжди бути на зв’язку з нашими клієнтами. Ми раді співпраці з компанією Viber, завдяки яким мережа АТБ зможе бути в доступі для покупців 24 години на добу, 7 днів на тиждень”, – коментує Борис Марков глава ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ.

“Чат-боти – один з найпопулярніших інструментів співпраці бізнесу і Viber: за нашими даними більше 75% користувачів підписані на чат-боти в Viber. Три з чотирьох користувачів переписуються з ботами тих брендів, які вони знають і люблять. 80% аудиторії вважають, що боти розвивають споживчий сервіс. Viber пропонує українському ритейлу безпечну платформу для спілкування з сотнями тисяч покупців їх мережі “, – повідомив Атанас Райков, старший директор з розвитку бізнесу Viber в Європі, Африці і на Середньому Сході.

Проект реалізований на базі Corezoid Process Engine спільно з партнером по цифровій трансформації АТБ – компанією Middleware (США).

Щоб скористатися сервісом в Viber необхідно відсканувати QR код камерою (або QR-рідером) і перейти за посиланням: https://vb.me/atb_join_inviber

Довідка. Компанія Middleware Inc. (США) заснована в 2014 р Middleware – власник пропрієтарних технологій Corezoid Process Engine і багатьох інших. Офіси Middleware розташовані в США (California, Redwood) і Україні (Дніпро). Ключові клієнти: Western Union, METRO Cash & Carry, Philip Morris, TBC Bank, Jysan bank, PUMB, Vostok Bank, TASKombank, DTEK. Ключові партнери: Visa, Rakuten Viber, Mambu. Middleware також володіє статусом Amazon Web Services (AWS) Financial Services Competency.

ТОВ «АТБ-маркет», підприємство корпорації АТБ, – найбільша мережа України, що динамічно розвивається. За 25 років підприємство виросло в найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. На листопад 2019 року, торговельна мережа АТБ налічує 1044 магазини в 265 населених пунктах 24 областей України та продовжує демонструвати високі темпи зростання.

Читайте також –

Станіслав Григоренко, SmartBot.studio: Чат-боти змінюють комунікацію з клієнтом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку