
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Мережа супермаркетів Novus запустила фірмового чат-бота для месенджера Viber – Novus асистент. Компанія приєдналася до списку провідних рітейлерів, які вже зробили ставку на цю технологію – свої чат-боти є у H&M, eBay і Sephora.
Цей матеріал доступний російською мовою
Тепер клієнти Novus можуть зручніше дізнаватися про акції, стежити за витратами і відмовитися від пластикових карт лояльності. Як влаштований бот і що в ньому можна зробити?
Щоб запустити бота Novus, достатньо перейти за посиланням або скористатися QR-кодом.
Спочатку бот запропонує активувати або зареєструвати віртуальну карту лояльності.
Якщо ви вже берете участь в програмі, введіть свій телефон. Якщо ні, окрім телефону попросять дату народження. Потім бот створить персональний QR-код – це ваша карта Novus. До неї буде прив’язана історія ваших покупок, бонуси та інші дані.
Завдяки автоматизації, реєстрація карти займає кілька секунд. А оскільки віртуальна картка нічим не поступається фізичній, ви ще й дбаєте про екологію, використовуючи менше пластику.
Після того, як ви зареєстрували або прив’язали аккаунт, бот запустить головне меню. «Моя картка» – перший розділ. При натисканні на нього, на екрані з’являється той самий QR-код. Показуйте його на касі при оформленні покупок.
Крім цього, є ще 5 кнопок:
Ключова перевага чат-ботів – їх лаконічність і доступність. Вони замінюють додатки, що економить ресурси компанії та час користувача. Замість пошуку і скачування програм, можна скористатися звичним месенджером.
Novus обрали для свого асистента найпопулярнішу платформу в Україні. Зараз Viber займає 87% ринку месенджерів. При цьому, використання мессенджера значно полегшує підтримку і введення нових функцій.
Замість оновлення клієнтів під iOS/Android, компанія може сфокусувати зусилля на одному інтерфейсі, а користувач – отримувати єдину функціональність незалежно від платформи. Якщо ви змінили телефон, асистент Novus буде на відстані пари кліків. Досить пам’ятати, до якого номеру прив’язана карта.
Продумана і безпека: листування у Viber зашифроване за допомогою наскрізного шифрування. При такому методі захисту ключі шифрування зберігаються локально на пристрої, що не дозволяє стороннім особам перехопити дані. Сам асистент Novus працює на базі хмарної бізнес-платформи Corezoid, з якою співпрацює Mastercard, Visa, Western Union і навіть Apple.
Коротко – про кращі особливості персонального помічника.
Щоб усім цим скористатися – переходьте за посиланням. А якщо ще не користуєтеся Viber, встановлюйте його на iOS чи Android.
Джерело: AIN
Читайте також –