Важкий рік: Budhouse Group підвів підсумки роботи своїх торгових центрів в 2020-му

Важкий рік: Budhouse Group підвів підсумки роботи своїх торгових центрів в 2020-му

21.01.2021 11:59
  268
rau

Через карантинні обмеження девелоперська компанія Budhouse Group недорахувалася у 2020-му 28% трафіку і 11% обороту в порівнянні з 2019 роком. Але це не завадило її ТРЦ стати кращими в різних категоріях.

Цей матеріал доступний російською мовою

Відвідуваність

Як повідомили RAU в компанії, торгові центри Budhouse Group в 2020 році відвідали 19,4 млн осіб, що на 28% менше, ніж в 2019 році. Таким чином, на 1000 кв. м орендної площі в день було в середньому близько 480 відвідувачів. Причина криється в карантинних обмеженнях. Це вперше за час роботи торгових центрів компанії зниження відвідуваності по відношенню до попереднього року. Найменше зниження відвідуваності було в ТРЦ Fabrika (-23%). У січні-лютому 2020 року відвідуваність ТРЦ традиційно росла, але з березня по грудень кількість відвідувачів різко скоротилася. В середньому відвідувачі були в торгових центрах BHG 7 раз на місяць і проводили в них 74 хвилини за одне відвідування. Це на 16% менше, в порівнянні з 2019 роком і пов’язано з обмеженням роботи сектора розваг та громадського харчування.

Товарообіг

У порівнянні з 2020 роком, товарообіг торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизився. Якщо в 2018 році середній приріст склав 23,3%, а в 2019 році 12,8%, то в 2020 році з відомих причин товарообіг скоротився на 11%. Загальний товарообіг торгових центрів BHG в 2020 році склав близько 6,8 млрд гривень. Найменше падіння спостерігалося в ТРЦ Lubava (-2,6%). У той же час середня орендна ставка в 2020 році в місяці роботи без обмежень скоротилася на 4% в доларовому еквіваленті.

Нові орендарі

У 2020 році середня вакантність у торгових центрах BHG склала близько 0,6% (0,2% в 2019 році). Мінімальна вакантність була зафіксована в ТРЦ Forum Lviv (0,3%). Ротація орендарів зменшилася в порівнянні з 2019 роком і була пов’язана в основному з важкою економічною ситуацією. Всього за рік в діючих торгових центрах було підписано 30 нових договорів оренди загальною площею 6564 кв. м (40 нових договорів і більше 3000 кв. м в 2019 році). Найбільш великими угодами стали підписання в ТРЦ Lubava LC Waikiki і Будинок іграшок.

Онлайн-просування

У 2020 році торгові центри BHG традиційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних ресурсах склала 64,5 млн раз (охоплення публікацій в соц мережах, відвідування сайту), що на 79% більше в порівнянні з 2019 роком. Загальна кількість послідовників в соціальних мережах об’єктів групи за підсумками року склало 548 000 людей. Приріст за рік склав 19%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Fabrika (+ 36%). Публікації акаунтів об’єктів компанії охопили аудиторію в 63,3 млн осіб (+ 86%) в 2020 році. Акаунти торгових центрів Forum Lviv і Fabrika Херсон залишаються найбільшими в Україні за кількістю передплатників.

Також зростала і активність сайтів торгових центрів. За 2019 рік на сайтах групи було здійснено близько 1,2 млн сеансів (приріст 20% до 2020 року), з яких 684 000 склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об’єктів компанії склало 360 000.

Заходи

У минулому році в торгових центрах Budhouse Group відбувалося набагато менше активностей – всього 211 різних заходів. Це приблизно в 2,5 рази менше, ніж в звичайний рік. Проведення великих заходів було заборонено з огляду на дії карантинних обмежень. Найбільш значущими активностями, які привернули додатковий потік в кожен з ТРЦ стали Black Friday, Halloween, новорічні свята.

Девеломпент

Протягом 2020 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум-класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, який є найдорожчим будинком Києва. В даний час об’єкт готується до здачі в експлуатацію.

На території ТРЦ Fabrika було розпочато будівництво відкритого аквапарку площею 4000 кв. м, до складу якого крім трьох басейнів увійдуть SPA центр, ресторани, відкрита концертна площадка. Відкриття об’єкту заплановане в травні 2021 року.

У 2020 році було відновлено будівництво ТРЦ Nikolsky в Харкові. В даний час об’єкт знаходиться на завершальній стадії будівництва. Станом на січень підписано вже більше 95% торговельних площ. Роботи по адаптації почали якірні орендарі – група Inditex, Argo, MTI, Сільпо, Multiplex, Sport Life, ДРЦ, боулінг-клуб та інші. Відкриття ТРЦ заплановане в травні 2021 року.

Нагороди та премії 2020

  • ТРЦ FABRIKA – перше місце в номінації «Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників», RAU Awards
  • ТРЦ FORUM LVIV – перше місце в номінації «Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках», RAU Awards
  • ТРЦ LUBAVA – перше місце в номінації «Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників», RAU Awards
  • Максим Гаврюшин – перше місце в номінації «Персона року в девелопменті»
  • ТРЦ FORUM LVIV – кращий середній торговий центр України CP AWARDS 2020
  • Linden Luxury Residences – перше місце в номінації «Кращий проект житлової нерухомості», CP Awards

Читайте також –

Максим Гаврюшин, Budhouse: Загальний бюджет ТРЦ Nikolsky складе приблизно 110 млн євро


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку