Українські супергерої: АТБ запустив нову гейміфіковану акцію з доповненою реальністю

Українські супергерої: АТБ запустив нову гейміфіковану акцію з доповненою реальністю

30.06.2022 08:15
  2489
Микола Маранчак

З 28 червня в АТБ стартувала нова акція з доповненою реальністю “Брайти – народження українських супергероїв”. Весь прибуток від акції буде перерахований на будівництво дитячого відділення центру реабілітації “Незламні” у Львові.

“Брайти” – це герої, які символізують українців, як непереможну силу та націю. Вже з 28 червня Джавеліна, Байрактар та Привид Києва можна завантажити у додатку “Брайти” на іOS та Android. Крім того, усі охочі можуть зібрати колекцію з 32 унікальних фішок “Брайтс”, придбавши їх у магазинах мережі за спеціальною ціною, та грати в доповненій реальності.

«Для багатьох дітей війна стала великим стресом і дуже важливо пояснювати їм що саме відбувається. А найкращий спосіб це зробити – через гру. Через поринання в уявний світ супергероїв, які уособлюють справжніх героїв цієї війни. А ще, навчання дітей правилам мінної безпеки. У ігровій формі «Брайти» також допоможуть дітям запам’ятати основні правила безпеки в разі виявлення вибухонебезпечних, або просто підозрілих предметів, – заявив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.

Один з колекційних кепсів “Брайтс” можна отримати за кожні 99 грн, витрачених у супермаркетах АТБ. Вартість такої фішки складає 2 грн. Також покупцям доступні додаткові товари акції на фірмовому стенді в усіх магазинах АТБ:

  • настільна гра “Мінна загроза”;
  • набори фішок з українськими супергероями у тубусах;
  • преміальні фішки;
  • альбоми для колекціонування фішок з героями.

“Поки наші герої на передовій навалюють оркам по щам, ми не сиділи зложивши руки. Ми з партнерами та колегами думали як найкраще зможемо бути корисні. І звичайно зрозуміли, що ми найкорисніші тоді, коли робимо те, що можемо… Нова супер-пупер активність “Brights” – це ігрова колекція героїв на табсах, це ігра на смартфон і це можливість допомогти зібрати кошти на старт будування найсучаснішого реабілітаційного центру з протезування на базі Львівської лікарні ім. Святого Миколая”, – поділився директор з маркетингу АТБ Валерій Бондар.

брайти атб

Акція, розроблена у співпраці з NTI Loyalty та за підтримки Міжнародної організації UNICEF діятиме до 9 серпня включно.

Нагадаймо, що першим проектом з доповненою реальністю від АТБ була акція “ATB Arena”. Три сезони активності отримали 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.

Читайте також

Борис Марков, АТБ: Ми релокували частину нашого центрального офісу до Львова та створили резервний офіс

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку