Заміна якоря: в рівненському ТРЦ Злата Плаза відкриється новий дизайнерський Сільпо

Заміна якоря: в рівненському ТРЦ Злата Плаза відкриється новий дизайнерський Сільпо

31.07.2020 08:00
  1455
rau

Торгово-розважальний центр Злата Плаза у Рівному змінює продуктового якірного оператора: замість магазину Фуршет тут відкриється новий дизайнерський супермаркет Сільпо.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU консалтингова компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди в ТРЦ, Сільпо розташується на цокольному поверсі Злата Плаза. Площа нового супермаркету складе 1615 кв. м, а початок роботи магазину орієнтовно запланований на грудень цього року.

Директор Злата Плаза Олександр Оверчук в коментарі RAU уточнив, що заміна продуктового якоря відбулася органічно в зв’язку із закінченням терміну дії договору оренди супермаркету Фуршет, з яким девелопер успішно співпрацював останні 10 років. Для залучення нового орендаря Злата Плаза розглядала декілька операторів, але проаналізувавши різні ринкові фактори прийняла рішення підписати договір з мережею Сільпо.

«На нашу думку, Сільпо на сьогодні є абсолютним лідером в категорії супермаркетів площею понад 1500 кв. м в Україні, а також однією з найінноваційніших мереж супермаркетів Європи. Ми шукали проект, який був би унікальним і переконані, що перший магазин мережі нового формату в Рівненській області створить додатковий інтерес цільової аудиторії до нашого ТРЦ. Індивідуальний тематичний дизайн магазину, високий рівень сервісу, широкий асортимент товарів, найсучасніші технології в сфері рітейлу, соціальна відповідальність — це основні фактори, які вплинули на наше рішення. Зі свого боку вдячні партнерам, які вірять в наш проект, і прийняли рішення відкрити магазин в нашому ТРЦ», – коментує Олександр Оверчук.

В свою чергу, директор компанії RDA Таїсія Литовченко відзначає, що угода між ТРЦ Злата Плаза та мережею Сільпо була підписана під час карантину, що підтверджує спільну віру в успіх проекту обох сторін. За її словами, переговори про розміщення Сільпо в рівненському ТРЦ велися два роки, а залучення однієї з найкращих продуктових мереж у Злату Плазу стало можливим завдяки професійному підходу девелопера проекту.

«Досягнення домовленості між Сільпо та ТРЦ стало можливим, в тому числі, завдяки мудрому рішенню девелопера стосовно фіт-ауту для супермаркету. Орендна угода передбачає, що орендодавець частково компенсує продуктовому оператору витрати на ремонт та оздоблення магазину. Це ще раз підтверджує репутацію девелопера, як надійного партнера та одного з найбільш професійних гравців ринку торговельної нерухомості в Україні», – вважає Литовченко.

В той же час, директор RDA впевнена, що угода з Сільпо позитивно вплине на всі ключові показники торговельного центру. В керуючій компанії прогнозують, що відкриття унікального для регіону формату супермаркету збільшить як частоту відвідування ТРЦ, так і час перебування гостей.

«Сільпо зможе успішно конкурувати як з магазинами біля дому, так і з великими супермаркетами, які працюють в категорії «середній» та «середній плюс». Портрет клієнта зміниться, ми отримаємо більше нових відвідувачів, які готові доплатити за враження, якісний сервіс та широкий асортимент. Це означає, що ми зможемо розраховувати не тільки на суттєве зростання чеку в супермаркеті, але й на збільшення товарообігу інших орендарів ТРЦ», – додає Олександр Оверчук.

Довідка. Злата Плаза – торгово-розважальний об’єкт, розташований на вулиці Короленка, 1 в самому центрі Рівного. Його загальна площа становить 18 000 кв. м, орендна – 13 000 кв. м. Серед торгових операторів ТРЦ – відомі українські та міжнародні бренди, в тому числі LC Waikiki, McDonald’s, Brocard, ССС, Будинок іграшок, Chicco, Pandora, Космо, Алло, Люксоптика, Arber та інші.

Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, яка була заснована в 1998 році. Станом на червень 2020-го нараховувала 262 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети LeSilpo. Рітейлер входить до торгово-промислової групи Fozzy Group, яка також розвиває мережі магазинів Фора, Thrash!, Fozzy C&C та інші.

Читайте також – 

Як магазини роблять з покупок шоу: топ-5 прикладів від маркетинг-директора Сільпо


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку