Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за липень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за липень

09.08.2018 08:10
  1882
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів, ресторанів і торгових центрів серед лідерів у Facebook у липні 2018 року.

Після спокійного червня рейтинг готувався хіба що до ще більшого зниження активності в пляжно-відпускний сезон. Але ніяк не до перестановок в топовій п’ятірці рітейлерів або, наприклад, до нового гравця в топ-20 ТРЦ. Втім, в останні місяці тільки й залишалося спостерігати, як фаворити гонки зміцнювали позиції, а їх опоненти відкочувалися назад або ж ставили чергові анти-рекорди. Не обійшлося і без них, але все по порядку.

Рітейлери у Facebook

У першої трійки лідерів серед офіційних сторінок рітейлерів у Facebook традиційно все добре. А у Watsons Україна і Лінія магазинів EVA, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, взагалі краще всіх, так як за активністю приросту нових шанувальників вони також попереду інших – 8879 і 8407 нових фанів відповідно.

Їм на п’яти наступає Антошка, який добрав понад 7000 нових фоловерів в червні і вперше обійшов JYSK Ukraine. Ще у квітні мережа дитячих магазинів поступалася не тільки данцям, але й Intertop. В якості “важкої артилерії” у рітейлера в Facebook серйозні розіграші, “Школа мам” та дитяча пюрешка на таргетингу. Ще одна “перемога” у Антошка – подолання позначки в 200 000 фоловерів, що, втім, було зроблено одночасно з JYSK. Таким чином, вже чотири українські роздрібні мережі подолали цю позначку. Вітання тріумфаторам і все таке.

Comfy в червні рвав і метав більше інших, показавши приріст в більш ніж 10 000 нових шанувальників, але ось літній сезон подолав екватор і мережа магазинів електроніки збавила темпи зростання: до 7 000 нових фанів в місяць. Мабуть частину рекламного бюджету перенаправили на веб-серіал “Міксер” про співробітників мережі.

Найближчі конкуренти за рейтингом у Comfy, – Цитрус, VOVK, Marc & Andre Ukraine, – показали приблизно один результат по розширенню своєї фан-сітки в Facebook за місяць, таким чином прогнозувати зміну позицій хоча б одного з них поки не доводиться. Незважаючи на активність Comfy, інша мережа електроніки Citrus.ua може ще довго зберігати своє сьоме місце, а можливо, і зовсім його нікому не поступитися.

Далі, немов змовившись, Епіцентр К і Metro Cash&Carry Ukraine відтіснили в кінець рейтингу Pandora. Єдиний ювелір в топі опинився на самому краю, за яким вже чекають своєї години Космо, W8less і Всі. Свої. Втім швидко свої позиції ювелірна мережа скоро не здасть, активність конкурентів не та.

Фуд-рітейл в Facebook

У рестораторів у першій п’ятірці штиль, хіба що Козирна карта трошки просіла на 100 осіб. Найуспішніша публікація у фуд-рітейлера за місяць – про гігантське хінкалі (хинкалю?), яка зібрала сумні 12 лайків.

Столичний сімейний ресторан Praha ще трохи зміцнив позиції відносно мережі ресторанів японської їжі Сушія. Взагалі Praha на пару зі Скворечник стали двійкою найбільш активно зростаючих закладів в липні у Facebook. Кафе Компот, розташоване трохи нижче шостої позиції, замість зростання, просіло на 18 фоловерів. Навіть цікаво, це 18 незадоволених клієнтів покинули сторінку або чиїсь фейки заморозили. При будь-якому розкладі, це не добре. Але й не так погано, як у RollHouse, у яких відмінусовалось за місяць понад 50 осіб. Суші нині не в моді.

Вже згаданий Скворечник спровокував єдині перестановки в місячному рейтингу. Так, позаду залишився Star Burger, причому відрив за один раз утворився в 150 фоловерів, що для даного сегменту в Facebook досить багато. Очевидно ж, що влітку любителів відпочинку з йогою, арт-вечірками, кінопоказами та веганською їжею на свіжому повітрі більше, ніж фанів менш здорової їжі. Втім, успіху “кафе на деревах” могла супроводжувати швидкоплинна сезонність.

Замикає 20-ку Samogon Bar.

ТРЦ у Facebook

Огляд позицій вітчизняних ТРЦ також почнемо з тих, хто зміг. Більше інших фонтанують львів’яни в Forum Lviv, у яких ціла плеяда різноманітних активностей, барвисті фотоогляди, постійний движ і так далі. Як результат: майже 7 000 нових фанів.

Ближче всього до лідера по зростанню – дуже несподівано МІСТ-сіті, який придбав понад 2 900 чоловік за місяць в шанувальники. Дніпровський ТРЦ за весь липень не провів жодного конкурсу, також він не просував окремі пости, а весь таргетинг дніпрян, згідно з інформацією на його сторінці, спрямований на просування самої сторінки. Це дозволило МОСТ-сіті за один місяць просунутися з 15-го на 11-е місце, обійшовши таких старожилів рейтингу, як Globus, РайON і Dream Town.

У ТРЦ Victoria Gardens, серед іншого, просували для своїх шанувальників у липні подорож до Мілану на шопінг. Львів’янам це принесло близько 500 нових фоловерів, що добре, якщо врахувати, що відрив від найближчого суперника за рейтингом ТРЦ Проспект – 5 000 фанів. Хоча турбуватись є про що – конкурент за місяць зріс майже на 1 000 фанів і явно мітить обійти не тільки ТРЦ Victoria Gardens, але і ЦУМ, який всього на тисячу вперед пішов.

На дві сотні підросла Злата Плаза, чого виявилося достатньо, щоб змістити Сади Перемоги з 16-ї позиції.

Як і прогнозувалося в минулому місяці, SkyMall увірвався в 20-ку, витіснивши з топу City Mall. Привітаємо серед кращих ТРЦ у Facebook прибулих, схоже амбіції у киян солідні. ТРК Солнечная галерея приготуватися до боротьби за позиції.

Читайте також –

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за червень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку