Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за червень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за червень

02.07.2018 08:15
  883
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів, ресторанів і торгових центрів серед лідерів у Facebook у червні 2018 року.

Перший місяць літа для українських SMM-фахівців – не привід розслаблятися. І поки в інших галузях поступово настає сезонний штиль, що дозволяє переглянути свої успіхи і падіння, підготувавшись до нової боротьби за клієнта, в онлайн-маркетингу трендсеттери впроваджують інновації, а лідери рейтингів – старанно креативлять і зміцнюють позиції. Втім, незважаючи на підвищену активність і бурхливе зростання більшості рітейлерів в соцмережах, значущих перестановок у своїх позиціях домоглися одиниці.

Рітейлери у Facebook

У першій десятці лідером по частині зростання, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, у червні був Comfy, який показав приріст в більш ніж 10 000 нових шанувальників. Мережа магазинів електроніки заради успіху не шкодувала коштів – безпрецедентні розіграші смартфона і планшету за репост, квитки в кіно і маса контенту, претендуючого на корисність. Як результат, позаду залишилися два гіганта першої десятки VOVK і Marc & Andre Ukraine. Citrus.ua – приготуватися нервувати.

Ненабагато відстала перша трійка лідерів, в особі Watsons Україна, Алло і Лінія магазинів EVA. З ними за компанію Антошка, який всього місяць тому обійшов Intertop і тепер вже точно в рейтингу найбільший сторінок рітейлерів у Facebook займе четверте місце, потіснивши JYSK.

У другій десятці яскравіше всіх блиснув Mi Ukraine з надзвуковим +15 000 нових фанів. Тут з Facebook-активностями робили приблизно те ж, що і в Comfy, тільки більше, а замість корисного контенту зробили ставку на цікаве й гарне. Куди така раптова активність їх приведе, поки невідомо, але, як мінімум, обійти Фокстрот на 1 500 фанів вистачило.

Всіх інших у топ-20 рітейлерів можна привітати з синхронним фінішем. Зростали, всі дуже старалися, але робили це в цілому в звичному для себе темпі, чого вже мало для рішучих тріумфів.

Фуд-рітейл в Facebook

Різношерстий рейтинг фуд-рітейлу виявився не менш драматичним. Вже в першій п’ятірці столичний сімейний ресторан Прага потіснив свого найближчого конкурента – мережу ресторанів японської їжі Сушія. Це успіх для одиничного ресторану у віртуально-аморфному протистоянні з мережевим гігантом.

Кафе Компот підросло на 27 нових шанувальників. Але навіть з таким темпом найближчий конкурент в особі Whisky Corner зможе змістити його з шостого місця не раніше жовтня. Шотландський будинок-ресторан, який сховався в будиночках на Софіївській площі в Києві, зріс лише на 200 Facebook-користувачів, а значить чогось несподіваного тут чекати поки не доводиться.

Цікаво, що до топ-5 найбільш швидкозростаючих сторінок фуд-рітейлу потрапила лише Прага з усієї 20-ки з її +500 новими фанами. Мінус 9 осіб за червень в Smart cafe Bibliotech, мінус 9 – у ЕдоЇсти (фан-сторінка піцерії Челентано), мінус 16 – Tarantino Grill&Wine. Ці все, несіть нове меню.

Трохи бадьоріше за інших інших відзначилися Star Burger і Шпаківня. І головне у обох є потенціал піднятися в короткий термін позицій так 5-6 – були б свіжі ідеї й бажання простимулювати Facebook-користувачів до нових лайків.

Не можна сказати, що руху всередині 20-ки найпопулярніших в Україні ресторанів і кафе немає, але KPI маркетологів хоча б мереж можна було б переглянути.

ТРЦ у Facebook

У середовищі вітчизняних ТРЦ, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, ситуація наступна. Попереду всіх за темпами зростання Forum Lviv і Lavina Mall. Антиподи їм – DreamTown, Сады Победы і CityMall із зростанням в 100-200 людинолайків. Трошки зажурився там SMM, що тут додати.

Чудово показали себе у червні Проспект і ЦУМ Київ, які набрали по 1 500 нових фанів кожен. Домогтися значних вершин у топі їм поки не дозволяє лише не менш сильна конкуренція. Про першу десятку взагалі можна сказати, що найкращі у Facebook всі там. Чого не скажеш про другу. Безперечно, робота ведеться. Важко не помітити успіхів тих же столичних старожил GLOBUS або РайON, що вносять свої правки в карту рейтингу. Ось і в червні ТЦ GLOBUS обійшов МІСТ-сіті. Причому потерпілий для цього теж постарався, знизившись на вісім підписників.

У п’ятірці найбільш швидкозростаючих сторінок в червні знову опинився SkyMall і можна практично з 100%-ою упевненістю говорити, що в липні ми побачимо його в 20-ці кращих. А ось хто з неї вибуде – дізнаємося незабаром.

Читайте також –

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за травень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  51
Усі новини ринку