На шляху в регіони: сервіс доставки Glovo розповів про підсумки першого року роботи і плани на майбутнє

На шляху в регіони: сервіс доставки Glovo розповів про підсумки першого року роботи і плани на майбутнє

24.10.2019 04:55
  780
Костянтин Симоненко

Компанія збирається покрити свої сервісом більшість міст з населенням понад 200 000. Першими на черзі будуть Черкаси, а всього кількість офісів Glovo в Україні до кінця року досягне 20-ти.

Цей матеріал доступний російською мовою

Міжнародний сервіс кур’єрської доставки товарів Glovo стрімко розширює свій бізнес і розраховує довести кількість українських міст, в яких запущено сервіс максимум до 20-ти ще в 2019 році. Про це повідомив генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський в ході відкриття Центру підтримки кур’єрів в Києві за адресою вул. Кудряшова, 18.

«У нас багато проектів і один з них – відкриття центрів підтримки кур’єрів, перший з яких з’явився в Києві, оскільки нам важливо отримувати зворотний зв’язок від наших кур’єрів. Це місце для вирішення робочих питань і можливості перепочити в комфортних умовах », – сказав Расновський.

За його словами, всього за рік з моменту відкриття компанія змогла запустити сервіс доставки їжі в столиці і ще десяти містах України. Наступним містом, за його словами, будуть Черкаси.

«Для нас головне зараз – розвинути ринок і переконатися, що наша модель може легко масштабуватися. Тому що краще брати свій відсоток з мільярда, ніж зі ста гривень», – розповів генеральний менеджер Glovo в Україні.

Оцінка українського ринку

За прогнозами Расновського, ринок доставки їжі в Україні має потенціал зростання в 10-15 разів. Свої прогнози Glovo будує на основі порівняння зі світовою статистикою подібних сервісів.

Так, в Китаї середня кількість замовлень доставки їжі становить 9 замовлень в місяць на кожного жителя країни (включаючи тих, хто ніколи нічого не купував через сервіс доставки). У Великобританії цей показник – 3 замовлення, в Іспанії – 1,2 замовлення, а в Україні – лише 0,02 замовлення.

«Навіть якщо ми будемо як пів-Іспанії, то ринок виросте більше ніж в 10 разів … У нас відкрито близько 5000 адрес, звідки ми доставляємо, і постійно додаються нові. За кількістю завантажень нашого застосування – 1 млн разів – ми на четвертому місці в глобальному бізнесі Glovo », – пояснює Расновський.

Якщо порівнювати за обсягами замовлень, то на п’ятому місці. Номер один – Перу, потім йдуть Аргентина, Іспанія, Італія і Україна. Цього року за кількістю завантажень додатка food delivery в Україні компанія займає 85-86%. І немає жодної країни, де Glovo займає таку частку ринку.

Що може завадити

Наприклад, в Україні компанія не може брати досить високу комісію з ресторанів. Важливо знайти баланс між інтересами трьох сторін: клієнтами, ресторанами і кур’єрами. Якщо буде довго і дорого – можна втратити клієнтів, якщо буде висока комісія – ресторани, менше вартість доставки – кур’єрів. Але також може виявитися, що ресурси ресторанів обмежені, або не вистачає кур’єрів, яких можна найняти на роботу.

Наприклад, багато ресторанів в центрі міста вимикають додаток Glovo через перевантаженість кухні в обідній час. Треба готувати ринок до цих змін.

У тому числі щось доведеться робити з інфраструктурою міст, яка, на жаль, не готова до роботи кур’єрів на вело- і мототранспорті.

«Ми вже починаємо спілкуватися з рядом муніципалітетів і організацій, щоб зрозуміти, що з цим можна зробити», – заявив генеральний менеджер.

Завдання на перспективу

Зараз 92% доставок сервісу в Україні – їжа з ресторанів. При цьому ринок доставки з супермаркетів і аптек в світі зазвичай більше. Але в Україні це в перспективних планах, так як з магазинами працювати складніше.

«Наприклад, супермаркети не можуть платити комісію, як ресторани, тому що у них нижче маржа. При цьому якщо кур’єр приїхав в Ашан або Metro, де 5000-6000 SKU, він витратить близько півгодини на збір замовлення і у нього залишиться 15 хвилин на доставку», – говорить Дмитро Расновський. Плюс є складнощі з доставки медикаментів. Що стосується доставок «передач» від однієї фізособи іншій, то в США, наприклад, вони досягають 10%, а в Україні – не більше 2%.

«Найближчим часом ми чекаємо реліз системи, яка дозволить як в таксі Uber оцінювати клієнта і ресторан», – говорить Дмитро Расновскій. За його словами, зараз відбувається 1,5-1,6% помилок при доставці. Компанія намагається компенсувати це, наприклад, промо-кодом, що дозволяє не платити за доставку. Генеральний менеджер вважає, що компанія правильно вибачається, тому що кількість повторних замовлень від таких клієнтів приблизно на 20% вище, ніж у інших.

Довідка. Міжнародний сервіс доставки Glovo (Іспанія) заробив в Києві в жовтні 2018 року. В Україні сервісом користуються жителі Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова, Запоріжжя, Вінниці, Полтави, Миколаєва, Чернігова і Херсона.

Читайте також –

Сервіс доставки Glovo відкриває власні офлайнові магазини


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Руслан Шостак, співвласник Eva і Varus: Ми маємо конкурувати ідеями, пропозицією для клієнта, а не зв’язками на митниці

Руслан Шостак, співвласник Eva і Varus: Ми маємо конкурувати ідеями, пропозицією для клієнта, а не зв’язками на митниці

Засновник і співвласник національних торговельних мереж Eva і Varus, президент корпорації Terwin в ході свого виступу на...
time icon  
  248
Усі новини ринку