Велика Кишеня почала тестувати оплату за допомогою системи розпізнавання обличчя

Велика Кишеня почала тестувати оплату за допомогою системи розпізнавання обличчя

05.11.2019 11:33
  314
Ukrainian Retail Association

Тепер, щоб оплатити свої покупки, клієнту мережі супермаркетів Велика Кишеня достатньо подивитися в камеру, розташовану над монітором на касі самообслуговування.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише портал Delo.ua, прo це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив менеджер Visa по роботі з торговельно-сервісними підприємствами Олексій Власенко. Поки що система працює у тестовому режимі.

Повідомляється, що в основі сервісу – технологія FaceID від ПриватБанку. Щоб почати нею користуватися, необхідно зробити селфі в додатку Приват24 і прив’язати до фото свою банківську карту Visa.

При розрахунку на касі камера сканує обличчя покупця і порівнює зображення з наявними зразками в базі даних. При цьому точність розпізнавання становить 99,3%.

Нагадаємо, раніше рішення, що дозволяє оплачувати покупки з використанням системи розпізнавання обличчя, спільно з компаніями Visa і ПриватБанк запустив онлайн-рітейлер Kasta.

Довідка. Мережа супермаркетів Велика Кишеня входить до складу Retail Group, яка також розвиває в Україні гіпермаркети-дискаунтери Велмарт і магазини формату «біля дому» ВК Експрес. Також в управлінні компанії перебувають мережі супермаркетів Велмарт і Green Hills Market в Молдові. До активів групи також відноситься мережа торгових центрів Екватор.

Читайте також – 

Велмарт першим з рітейлерів України впровадив систему самостійних оплат у мобільному додатку Pick&go


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  143
Усі новини ринку