Японський бренд Miniso з магазинами в Україні планує IPO на $1 млрд
На яку саме біржу вийде компанія наразі не відомо. Продаж акцій може відбутися в Гонконзі або США, хоча терміни ще не визначені
Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою
Мережа роздрібних магазинів різноманітних товарів, що спеціалізується на товарах для дому та побуту Miniso Co планує первинне публічне розміщення акцій, у ході якого планує залучити близько $1 млрд, передає Bloomberg, посилаючись на власні джерела.
Бренд заснували відомий японський дизайнер одягу Джунія Міяке та китайський бізнесмен І Гоуфу у 2013 році. Компанія виробляє свою продукцію в Японії та має понад 3500 магазинів у 80 країнах, враховуючи Китай, США, Бразилію, Об’єднані Арабські Емірати та Україну. У 2018 році виторг компанії склав 17 млрд юанів ($2,5 млрд).
“Також минулого року Tencent Holdings Ltd. і Hillhouse Capital вклали 1 млрд юанів у рітейлера в першому раунді зовнішнього фінансування”, – пише видання. І додає, що наразі обговорення про вихід на IPO знаходиться на ранній стадії. Тому деталі пропозиції та бажаний розмір збору коштів можуть змінитися.
Джерело investory.news
Читайте також –
Lamoda проведе IPO аби залучити 300 млн євро для розвитку бізнеса