
Як змінюється поведінка покупців Varus.ua: тренди, аналітика, адаптація


30 листопада відкрився вже 100-й магазин мережі КОЛО за адресою Київ, вул. Попова 2 В.
Цей текст доступний також російською мовою
Мережа продуктових магазинів КОЛО не спиняє темпів розвитку. Як повідомила RAU прес-служба компанії, під час відкриття нового магазину усі бажаючі мали змогу відвідати дегустацію та спробувати на смак товари власної торгової марки КОЛО, а також свіжу випічку від ТМ «Рудь», яка продається в усіх магазинах КОЛО. Також мережа проводила святковий розіграш смачних подарунків серед покупців магазину.
На 2020 рік мережа КОЛО планує відкривати нові магазини в Києві та області, покращувати стандарти своєї роботи та впроваджувати нові цікаві формати, щоб бути ще ближче та доступніше до покупців.
Нагадуємо, КОЛО – це мережа продуктових магазинів формату «біля дому» з великим асортиментом товарів, смачною кавою, що виготовляється у професійних автоматах німецької компанії WMF, та свіжою випічкою. КОЛО є одним із лідерів за кількістю відкритих магазинів в 2019 році серед представників рітейлу.
Читайте також
Мережа мікромаркетов Коло дому: новий проект менеджменту АТБ?