Головна > Досвід > Нові формати > Продуктовий рітейлер Класс відкрив оновлений супермаркет у Харкові
Продуктовий рітейлер Класс відкрив оновлений супермаркет у Харкові

Продуктовий рітейлер Класс відкрив оновлений супермаркет у Харкові

Оновлений супермаркет харківської продуктової мережі Класс розпочав роботу 16 жовтня на проспекті Людвіга Свободи, 43.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляється на сайті торговельної мережі, після оновлення магазин став більш сучасним і технологічним. В компанії намагалися максимально комфортно організувати простір супермаркету, який зайняв основну частину першого поверху ТЦ Класс-4 загальною площею 3000 кв. м. Завдяки новому зонуванню, покупцям легше на інтуїтивному рівні зорієнтуватися в розмаїтті асортименту і легко знайти необхідні товари.

В магазині працює власна пекарня, відділ кулінарії і кафетерій.

Окрім звичайних кас, в супермаркеті встановили термінали самообслуговування. При цьому особливу увагу рітейлер приділив дотриманню карантинних заходів безпеки. Зокрема, весь персонал в торговому залі та на касах забезпечений засобами індивідуального захисту, перед кожною касою є розмітка для дотримання дистанції, а при вході в супермаркет, біля камери схову і в кафетерії, встановлені ємності з антисептиками і одноразовими рукавичками.

Відзначимо, що окрім самого супермаркету на другому поверсі ТЦ Класс на проспекті Людвіга Свободи працюють й інші торгові оператори. Серед них національний рітейлер електроніки Comfy, аптека, магазин одягу ANDI, взуття та аксесуарів Лідер взуття, товарів для дітей Bambini, товарів для будинку Style Home, ювелірних виробів, косметики та парфумерії, зброї, спорядження для туризму та риболовлі, а також інші торговельні точки.

Довідка. Мережа супермаркетів Класс була створена в 2001 році, коли перший торговий об’єкт компанії розпочав роботу на проспекті Московському, 259 в Харкові. За інформацією на сайті рітейлера, зараз мережа об’єднує вже 13 торгових об’єктів, і щодня обслуговує понад 100 000 клієнтів. Асортимент мережі налічує більше 90 000 SKU. Компанія також розвиває власні торгові марки «ЩЕ-Б-ПАК» та «Кращий вибір».

Читайте також –

Мережа Сільпо відкрила два нових дизайнерських магазини в Західній Україні (фотоогляд)

Про автора