Новини drogerie&health: Brocard, EVA, АНЦ, Аптека Доброго Дня та інші
Мережа Brocard обережно відновлює роботу магазинів, в компанії EVA в 2024 році будуть розвивати логістику і навіть залучати роботів, в АНЦ розповіли про успішний ребрендинг з акцентом на турботу та інші новини в сегменті дрогері та здоров’я.
Blisk відкрив нову крамницю в Одесі
Напередодні Нового року мережа Blisk поповнилася ще однією торговельною точкою. Новий магазин відкрився в самому серці Одеси за адресою вул. Дерибасівська, 18. Про це йдеться в дописі в Instagram. Нагадаємо, мережа стрімно масштабується і вже налічує понад 180 крамниць по всій Україні.
Перевідкриття Brocard в Blockbuster Mall
Напередодні Нового року відбулося перевідкриття магазину в столичному Blockbuster Mall (проспект Степана Бандеры, 36). Площа торговельної точки – 561 кв. м. Нагадаємо, відкриття цього магазину відбулося наприкінці жовтня 2020 року, але потім війна внесла свої корективи.
Також на початку листопада відновив роботу магазин в миколаївському ТРЦ City Center (Центральний проспект, 98). А ще оновлена крамниця повернулася до Полтави у ТРЦ Екватор (вул. Ковпака, 26).
Найбільша drogerie-мережа EVA планує удосконалити логістику роботами
Асортимент мережі EVA в 2024 році має розширитися до 180 000 SKU, тому компанія планує впровадити нові логістичні рішення. Одне з них – автоматичне управління персоналом за допомогою data science.
«Тобто система розуміє, які спеціалісти вийшли на роботу, яка у них продуктивність та підбирає їм найоптимальніші місця роботи на складі. Плануємо впроваджувати її на всіх наших розподільних центрах», – каже директор департаменту логістики EVA Сергій Зінченко.
В компанії також планують розширювати та автоматизувати системи зберігання товару. Для цього буде запроваджено дві автоматизовані системи:
- AGV (Automated Guided Vehicle) – система з роботами, які зможуть автоматично пересувати стелажі. Вони рухатимуться до людини, а не навпаки. Мережа EVA хоче придбати 20 таких роботів.
- AS/RS (Automated Storage and Retrieval Systems) – це крани, які автоматично збирають необхідні для виконання замовлення ящики із продукцією та передають їх до зони обробки замовлень.
Компанія хоче інвестувати у розвиток логістики від 1 до 1,3 млрд грн. Ще в планах – модернізація складу у Львові та будування нового об’єкту в Одесі на декілька черг.
Соціальна ініціатива від Аптека Доброго Дня та Фармак
З 1 листопада мережа Аптека Доброго Дня та компанія Фармак реалізують соціальну ініціативу по прийому та безпечній утилізації протермінованих ліків. На початку грудня 2023 року вже було зібрано понад 7700 літрів ліків від жителів Києва. Нагадаємо, що ініціатива діятиме до 1 лютого 2024 року, а список аптек, які приймають протерміновані ліки можна подивитися за посиланням https://www.add.ua/ua/utylizasiya.html.
Новий магазин Чистенько у Львові
Наприкінці грудня новий магазин мережі Чистенько відкрився у Львові за адресою вул. Рудненська, 8. Як повідомляють в компанії, в новій крамничці ще більший асортимент косметики, парфумів та побутової хімії. А також є новинка – цілий стелаж з книгами. Нагадаємо, наразі мережа налічує понад 108 торгових точок в чотирьох регіонах України: Житомирі, Львові, Рівному та Івано-Франківську.
Мережа аптек Подорожник впроваджує ШІ у роботу
Завдяки впровадженню ШІ мережі аптек Подорожник вдалось спростити роботу та економити час співробітників, причому, як аналітиків, так і топ-менеджерів.
До прикладу, логістика може проаналізувати маршрути, що для неї побудовані системою, їхню доцільність. Маркетинг може підбити підсумки певної акції чи звернення клієнтів. Також в мережі планують використовувати ШІ й у роботі фармацевтів – зробити конфіденційний чат, де фармацевти зможуть вводити запит і отримувати відповідь одразу, а для клієнтів (14 млн постійних) – онлайн-помічник.
В компанії робили перевірки результатів, які надавав ШІ і вони були вірними.
АНЦ здійснила успішний ребрендинг та отримала звання «кращої аптеки»
Мережа АНЦ продемонструвала успішний ребрединг. Про це представники компанії розповіли на бізнес-конференції PharmaChief2023. Важливими складовими стратегії стали зміна tone of voice, логотипу та слогану компанії, ребрендинг головних героїв.
Також за результатами щорічної бізнес-премії Ukrainian Business Award Аптека АНЦ стала переможцем рейтингу топ-15 кращих аптек України у 2023 році.