Володимир Поперешнюк, Нова пошта: Запускаємо відділення нового формату – воно дуже круте

Володимир Поперешнюк, Нова пошта: Запускаємо відділення нового формату – воно дуже круте

07.05.2019 04:05
  3909

Зони self-сервісу та drop-off, експрес-видача посилок, різні клієнтські зони, а також примірочна в залі огляду посилок – співзасновник Нова пошта розповів про впровадження компанією відділень нового формату.

Цей матеріал також доступний російською мовою

За 18 років з дня заснування Нова пошта наш бізнес кардинально змінився. Ми живемо в світі, де найбільші глобальні компанії інвестують не в стіни та автомобілі, а в технології та процеси. Якщо в компанії немає сильних IT та digital-напрямків – вона не має майбутнього. Ми багато інвестуємо в інфраструктуру: запустили Київський інноваційний термінал (КІТ), добудували Хмельницький інноваційний термінал (ХІТ), істотно розширили мережу відділень різних форматів і поштоматів, придбали нові автомобілі. Але зараз ми стали все більше інвестувати в софт: оновлюємо мобільний додаток і бізнес-кабінет, запустили NovaPay, змінюємо IT-систему.

Також експериментуємо з новими інноваційними форматами відділень. Зараз в Києві запускаємо в бета-версії відділення нового формату. Воно вже дуже круте.

Що ж в цьому новому форматі особливого?

  1. Зона self-сервісу (самообслуговування)

Ви приходите з товаром, обираєте для нього правильну упаковку, створюєте експрес-накладну в мобільному додатку, друкуєте наклейку і залишаєте посилку в зоні drop-off. Вам більше не потрібно взаємодіяти з оператором або чекати. Швидко і просто.

  1. Зона drop-off

Приходите із заздалегідь упакованою і оформленою онлайн посилкою? Залиште її в зоні drop-off і не витрачайте жодної зайвої хвилини. Звідти її забере наш співробітник для відправки.

  1. Зона експрес-видачі посилки

Оплачуйте посилки онлайн і швидко забирайте їх в спеціальній зоні.

  1. Поділ клієнтських зон: для відправників і одержувачів

Для клієнтів, які не хочуть самостійно оформляти й оплачувати онлайн, ми теж придумали поліпшення, прискоривши процес обслуговування.

  1. Комфортна зона огляду посилки

Замовляєте одяг, взуття або гаджети? Перевіряйте і міряйте все в новій зоні огляду – з примірочною, дзеркалом, пуфом і, звичайно, розеткою, щоб переконатися – з вашим новим гаджетом все в порядку.

Ми тільки почали тестувати цей формат. Це експеримент. Будемо знаходити баги і виправляти їх, слухати зворотний зв’язок клієнтів і реалізовувати їх побажання. Це перший з багатьох експериментів і продуктів в бета-версії, які ми плануємо випустити на ринок.

Автор: Володимир Поперешнюк, співзасновник Нова пошта

Читайте також –

Нова пошта випустила облігації на 300 млн грн


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Смілива, довіряюча атмосфера та згуртована команда є прямим чинником для досягнення кращих результатів.  Кейс мережі магазинів Кібернетики

Смілива, довіряюча атмосфера та згуртована команда є прямим чинником для досягнення кращих результатів. Кейс мережі магазинів Кібернетики

В умовах поточної кадрової кризи та високої плинності персоналу, утримання ключових співробітників стає пріоритетом...
time icon   
  15