Головна > Досвід > Інновації > Магазин без товару: як влаштований універмаг Nordstrom Local в Нью-Йорку (фотоогляд)
Магазин без товару: як влаштований універмаг Nordstrom Local в Нью-Йорку (фотоогляд)

Магазин без товару: як влаштований універмаг Nordstrom Local в Нью-Йорку (фотоогляд)

Пункт повернення товару з чужих магазинів, безкоштовний корм для домашніх улюбленців, зона моди і мінімальний асортимент – як виглядає і як працює універмаг Nordstrom Local в Нью-Йорку.

Цей текст доступний також російською мовою

Один з найбільших fashion-рітейлерів в США – мережа універмагів класу «люкс» Nordstrom – спробувала відмовитися від торгових залів, але при цьому не перетворитися в пункт доставки товару. У нових магазинах працюють стилісти, є ательє, пункт ремонту одягу та взуття, примірочні, покупці можуть упакувати подарунки і навіть випити прохолодні напої. Як виглядає малоформатний універмаг – в фотоогляді.

Перший магазин у форматі Nordstrom Local відкрили ще в 2017 році в Лос-Анджелесі. Незабаром другий магазин без товарів з’явився в Санта-Моніці і вже до кінця 2019 року точка нового формату була запущена в центрі Нью-Йорка. “За допомогою Nordstrom Local ми сподіваємося зробити покупки простішими і бути ближчими до наших покупців, щоб забезпечити їх необхідними послугами: пунктом видачі замовлень і повернення товарів, примірочною, ательє”, – розповів керівник компанії Джеймі Нордстрем.

Площа нью-йоркського Nordstrom Local становить 185 кв.м. На вході відвідувачів зустрічає пункт видачі замовлень: праворуч розташовуються доставлені з універмагу товари, а зліва – консультанти. При замовленні товару на сайті до 14:00 посилка доставляється в Nordstrom Local в той же день.

Також поруч зі входом знаходиться пункт повернення товарів. У нью-йоркському Local компанія запустила незвичайну акцію: клієнти можуть повернути товари, куплені у інших модних рітейлерів протягом 90 днів після придбання. Так, магазини без товарів приймають для повернення покупки, зроблені у головних конкурентів – Macy’s і Kohl’s.

В магазині також присутнє ательє, де майстер допоможе підшити або відремонтувати одяг і взуття. Примітно, що в ательє можна віддати товари будь-якого бренду, навіть якщо вони не продаються в універмагах Nordstrom.

У задній частині Nordstrom Local розташовується один з найбільш затребуваних куточків магазину – зона моди, де стилісти пропонують індивідуальні рекомендації для кожного клієнта: від невеликих порад по стилю до підбору повного гардероба. Клієнти можуть записатися на прийом до стиліста онлайн, по телефону або домовиться особисто. У цьому ж куточку захований холодильник з безкоштовними напоями.

Нью-йоркський Nordstrom Local все ж трохи порушує принцип магазину без асортименту – тут можна знайти обмежене число вручну відібраних товарів, доступних для покупки. А поруч висить інтерактивний сенсорний екран, на якому клієнти можуть вивчити повний асортимент на сайті Nordstrom.

Кожен Nordstrom Local має свої особливості. У нью-йоркському клієнти можуть погодувати безкоштовними частуваннями своїх чотириногих улюбленців. А всі небайдужі покупці можуть залишити особистий одяг або взуття в спеціальному куточку благодійної організації Housing Works, яка допомагає бездомним.

За словами старшого віце-президента Nordstrom з обслуговування клієнтів Ши Дженсен, створення такої екосистеми є одним з основних завдань компанії в найближчі роки: «Оскільки ситуація в сфері роздрібної торгівлі продовжує змінюватися безпрецедентними темпами, єдиним незмінним залишається те, що клієнти як і раніше цінують відмінний сервіс, швидкість і зручність покупок».

Джерело: Retail.ru

Читайте також

Місто на Виноградарі: як виглядає ТРЦ Retroville за тиждень до відкриття (фоторепортаж)

 

Про автора