Надійний тил: український рітейл з початку вторгнення надав гуманітарної та військової допомоги на 1,4 млрд грн

Надійний тил: український рітейл з початку вторгнення надав гуманітарної та військової допомоги на 1,4 млрд грн

09.09.2022 09:00
  3280
Дарія Осіїк

Асоціація рітейлерів України підрахувала загальну кількість гуманітарної допомоги, що була надана вітчизняним рітейлом за півроку війни.

За шість місяців війни українські рітейлери зібрали та передали допомоги на суму 1,4 млрд грн. Зокрема, на потреби армії та територіальної оборони було передано продовольчої продукції на суму 496 млн грн та непродовольчої продукції на суму понад 440 млн грн. Населенню було надано продовольчої гуманітарної допомоги на суму понад 157 млн грн та непродовольчої гуманітарної допомоги на суму понад 147 млн грн.

Крім того, рітейлерами було зібрано понад 99 млн грн фінансової допомоги на придбання транспортних засобів та передано медикаментів на суму 12,3 млн грн.

До допомоги армії та населенню долучились рітейлери з різних сегментів – FMCG, drogerie, техніка та електроніка, fashion, фармацевтика та інші. Наприклад, мережа Фокстрот за шість місяців опрацювала понад 800 звернень від представників різних відомств. Географія допомоги компанії розширилася до 70 міст, а її кількість у грошовому еквіваленті склала близько 11 млн грн.

Загальна сума гуманітарної допомоги українцям та ЗСУ від корпорації АТБ за час воєнного вторгнення вже перевищила 200 мільйонів гривень. В рамках реалізації корпорацією національного проекту збору гуманітарної допомоги у магазинах власної торговельної мережі було зібрано та передано понад 300 тонн необхідних товарів та продуктів харчування. Крім того, АТБ виплачує матеріальну допомогу на лікування та реабілітацію пораненим працівникам. За шість місяців війни загальна сума виплаченої допомоги корпорацією АТБ родинам загиблих та пораненим працівникам вже сягає понад 10 мільйонів гривень.

Епіцентр К за час війни надав гуманітарної допомоги на 300 млн грн. Зокрема, компанія реалізовує масштабну благодійну кампанію по закупівлі 55 реанімобілів та бронешвидких. Компанія вже перерахувала 37 млн грн через платформу UNITED24 на рахунок Міністерства охорони здоровʼя, яке закупило машини швидкої допомоги класу С. Також Епіцентр продовжує масштабну ініціативу «Рятуємо життя» по закупівлі автомобілів екстреної медичної допомоги та бронемашин для евакуації постраждалих в умовах бойових дій. Ще однією гуманітарною ініціативою мережі є соціальна акція  “Янголятка добрих справ”, започаткована компанією Епіцентр К, щоб допомогти дітям із дитячих будинків, які найбільше постраждали від війни та були змушені евакуюватися в інші регіони України.

 

За півроку мережа Сільпо із власних запасів передала 1600 тонн товарів на суму понад 101 млн грн для допомоги. У партнерстві з Мінсоцполітики та БФ “Київська школа економіки” мережа за власний кошт привезла ще 1337,4 тонни гуманітарної допомоги з 23 країн. Цю допомогу безкоштовно отримали тисячі відвідувачів Сільпо, Фори та Thrash! Траш!, а також благодійні фонди, волонтери і ЗСУ. 

Аптечна мережа Подорожник за шість місяців придбала 15 карет швидкої допомоги на суму понад 8 млн грн, які було передано на потреби ЗСУ. Також меража допомагає ліками внутрішньо періміщеним особам, лікарням та армії. Наразі вже передано ліків на суму понад 4 млн грн. Також компанією було закуплено турнікетів на суму понад 5 млн грн. 

Оперативний штаб, організований мережею EVA 26 лютого, вже задовольнив понад 360 запитів на гуманітарну та соціальну допомогу зі 140 міст по всій Україні. Всього на потреби армії, ТрО, медичних закладів, шелтерів для переселенців, волонтерських та громадських організацій передано близько 109 000 одиниць товарів першої необхідності на суму близько 4,8 млн грн. Окрім того, від самого початку повномасштабного вторгнення EVA годує поранених, що перебуають на лікування у Дніпропетровській обласній клінічній лікарні ім. Мечникова (місто Дніпро). Щодня працівники EVA доставляють 120-150 порцій, які готуються на потужностях ресторану для співробітників в центральному офісі. Загалом вже передано понад 22 000 порцій. 

Дитяча мережа Антошка перевела на потреби ЗСУ грошима понад мільйон гривень. LC Waikiki передали населенню 10 000 продуктових наборів та понад 40 тонн одягу. А fasion-бренд Arber окрім надання продовольчої та непродовольчої гуманітарної допомоги також відшиває на своїх фабриках військову форму для ЗСУ. Наразі компанія вже передала воїнам близько 3600 одиниць одягу.

Асоціація рітейлерів України висловлює подяку усім компаніям, які продовжують не лише підтримувати економіку країни, але й активно допомогати населенню та нашим захисникам. Особлива вдячність рітейлерам, які зробили гуманітарну допомогу важливою частиною своєї діяльності, серед яких: АТБ, Fozzy Group, Ашан, Mеtro Cash & Carry Україна, ЕКО Маркет, Wolwest Group, Novus, Економ, Varus, Епіцентр,  Копійка, Файно Маркет, Свій Маркет, Коло, Фокстрот, ВТМ Техніка,  Comfy, Moyo, IStudio, LC Waikiki, Arber, Decathlon, Argo, Територія min, Famo, Intimissimi, Calzedonia, Falconeri, аптека Подорожник, Аптека АНЦ, Аптека доброго дня, Аптека Зі, Eva, Yves Rocher, Антошка, ISEI, Watsons, Usupso та KLO.

Гуманітарна діяльність вітчизняних рітейлерів є важливим внеском у спільну перемогу України над росією. 

Довідка. Інформація про гуманітарну допомогу була надана близько 40 найбільшими українськими рітейлерами з різних сегментів: FMCG, drogerie, техніка та електроніка, fashion, аптеками та іншими.

Читайте також – 

50 днів війни: як український рітейл підтримує країну гуманітарною допомогою (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку