Мережі MINISO і USUPSO судяться за право використання своїх брендів
Магазини двох китайських рітейлерів Miniso і Usupso виявилися настільки схожими, що боротися за українських клієнтів вирішили в суді.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє портал Liga.net, китайські мережі, які торгують корисними дрібницями для дому, Miniso і Usupso, зустрінуться в суді. Мережа Miniso, яка з’явилася в Україні першою, звинувачує Usupso в порушенні прав інтелектуальної власності, посилаючись на візуальну схожість в оформленні вивісок і назві магазинів. Схожість може ввести споживачів в оману, вважають у компанії.
Miniso звернулася до Господарського суду Києва і вимагає заборонити Usupso використовувати спірні елементи в назвах і оформленні магазинів, а також визнати недійсними торгові марки Usupso, повідомив LIGA.net Антон Полікарпов, адвокат АО “Авеллум”, що представляє інтереси позивача.
У мережі-конкуренті наполягають, що порушень немає.
Нагадаємо, мережа Miniso в Україні розвивається за схемою франчайзингу з 2017 року компанією Мінісо Україна. Мережа складається з 22 магазинів у Києві, Дніпрі, Харкові, Львові та Запоріжжі.
Мережа Usupso в Україні почала працювати в січні 2018 року, і нині налічує 21 магазин у шести містах: Києві, Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні, Чорноморську, Полтаві. Розвиває мережу Usupso в Україні компанія Атамі.
В роботі магазинів обидві компанії використовують комбіноване позначення – логотип з текстового блоку зі смайлом і японським алфавітом. Такий логотип використовується на вивісках, пакетах, в соцмережах і інтер’єрі магазинів. Лого – червоного кольору.
Джерело: Liga.net
Читайте також –
Цитрус спростовує входження Геннадія Корбана до складу співвласників мережі