Головна > Новини ТРЦ > Люди девелопменту > Маркетинг-директором ТРЦ Dream Town призначена колишня топ-менеджер Ocean Plaza і Gulliver
Маркетинг-директором ТРЦ Dream Town призначена колишня топ-менеджер Ocean Plaza і Gulliver

Маркетинг-директором ТРЦ Dream Town призначена колишня топ-менеджер Ocean Plaza і Gulliver

З 1 червня директором з маркетингу столичного ТРЦ Dream Town стала Надія Лінська. Раніше вона займала аналогічні посади в ТРЦ Ocean Plaza і БФК Gulliver.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі ТРЦ, її загальний стаж в маркетингу (в основному в сфері fashion retail і development) – близько 20-ти років. Перш ніж перейти в сферу девелопменту, Надія більше десяти років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережами Milavitsa, Lauma та інших.

Після звільнення з БФК Gulliver в 2017 році й невеликої перерви в професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех-проектів, до роздробу і HoReCa.

Першими завданнями Лінської на новій посаді будуть розробка маркетингової стратегії та підготовка ТРЦ Dream Town до реновації.

«Надія — фахівець з досвідом запуску і розвитку двох ТРЦ. Її експертиза креативних рішень і аналітики для нас дуже важлива, тому ми «вдарили по руках» якраз після закінчення карантину, — прокоментував посилення команди директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець. — Її головним завданням на новій посаді буде розробка стратегії та впровадження планів, пов’язаних з реновацією ТРЦ, їх ми сподіваємося презентувати вже найближчим часом. Це велика відповідальність, але ми впевнені, що Надія впорається із завданнями на всі 100%».

«Реконцепція Dream Town вимагає серйозних і рішучих дій, а плани і робота, яку вже виконала команда – надихають. Безумовно, це непростий період для всіх, і тим не менше це період можливостей, – поділилася Надія Лінська. – Я люблю складні завдання і моє головне бажання – розкрити весь потенціал об’єкту, зробити Dream улюбленим не тільки для жителів Оболоні, а й усього міста».

Нагадаємо, це вже не перші значущі кадрові зміни в київському ТРЦ Dream Town в поточному році. У січні 2020-го співвласник ТРЦ Гарік Корогодський повідомив про введення посади керуючого директора, яку зайняв Роман Ємець. До цього він очолював одеський ТРЦ Riviera, а в цілому його досвід роботи в сфері комерційної нерухомості складає більше 15-ти років.

Читайте також – 

Новини ТРЦ: Retroville, Dream Town, Sky Park, Nikolsky, девелоперська активність після карантину та інше

Про автора