Новини логістики та e-commerce: розширення Rozetka, Нова пошта розширює сервіс доставки, Укрпошта продаватиме посилки та інше

Новини логістики та e-commerce: розширення Rozetka, Нова пошта розширює сервіс доставки, Укрпошта продаватиме посилки та інше

19.06.2024 08:30
  2175
Костянтин Симоненко

Найбільший онлайн-ритейлер Rozetka збільшив кількість точок видачі до 485, Нова пошта запустила доставку між країнами Європи, Укрпошта продаватиме на аукціонах незатребувані посилки, сервіс доставки Novus переходить на Zakaz.ua, що на літо українці замовляють з Японії, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Нова пошта запустила доставку між країнами Європи

Nova Post – бренд, під яким працює Нова пошта в Європі – запустив нову послугу для клієнтів за кордоном. Відтепер можна відправити документи, посилки чи вантажі до 100 кг не тільки з Європи в Україну чи навпаки, але й між європейськими країнами, де є відділення Nova Post. Послуга вже доступна у всіх країнах присутності, крім Молдови, Румунії та Сполученого Королівства. Між країнами Європи Nova Post доставляє у відділення, на адресу, в поштомат або в пункт видачі посилок. Вартість доставки залежить від ваги відправлення та відстані між країнами.

Rozetka розширила мережу ще на п’ять магазинів

У червні 2024 року компанії Rozetka виповнилося 19 років. Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці надала інформацію по нових локаціях Rozetka. Так, станом на 31 травня вже відкрито 485 магазинів Rozetka в 147 містах України. Зокрема, у травні додалося п’ять нових точок, дві з яких стали першими в населеному пункті регіону: відкрито перші магазини мережі у Первомайську та Бурштину.

Повний перелік адрес нових точок Rozetka виглядає так:

  • Первомайськ (Харківська обл.), вул. Центральна, 5;
  • Київ, Голосіївський просп., 30 А, БЦ Амаркорд;
  • Мукачево, вул. Верді, 1;
  • Бурштин, Ів. Франківська обл., вул. Калуська, 3, навпроти ТЦ Гулівер;
  • Одеса, вул. Балківська, 42

Тут, як і у всіх Rozetka, можна забирати замовлення, оформлене на сайті, приміряти одяг і взуття до оплати, замовити велику побутову техніку. Також можна повернути замовлення, що не підійшло, придбати з полиць напої і товари.

Укрпошта продаватиме на аукціонах посилки, які були незатребувані протягом півроку

Укрпошта впроваджує міжнародні практики з поштовими відправленнями, які були незатребувані протягом шести місяців. Такі посилки компанія виставлятиме на продаж у межах аукціонів на майданчику Prozorro.Sale. Аналогічний підхід є поширеним серед міжнародних поштових операторів і логістичних компаній, таких як Amazon, USPS, FedEx, Royal Mail та інших.

Початкова ціна за кожну незатребувану посилку становить 10 грн. Посилки об’єднані в палети, які містять до 100 одиниць, і продаються як один лот. Лоти формуватимуться рандомно, а всі посилки продаватимуться нерозпакованими із видаленням адресної інформації. Ані компанія, ані потенційні покупці до оголошення результатів аукціону не знатимуть, що вони містять. Для усунення можливості корупційної складової щодо формування лотів працівники компанії не можуть брати участь в аукціонах.

Сервіс доставки Novus переходить на Zakaz.ua

З 18 червня сервіс доставки Novus.online призупиняє роботу та переадресує всі замовлення на партнера — Zakaz.ua. Сервіс власної доставки Novus.online був створений під час пандемії Covid-19, але тепер в компанії було прийняте рішення щодо призупинення цього проєкту задля розвитку більш важливих напрямків. «Ми досягли чималих успіхів і маємо чим пишатися. Однак реалії сьогодення внесли свої корективи – наразі для нас важливо сфокусуватися на розвитку мережі, щоб продовжувати забезпечувати безперебійну роботу магазинів та інвестувати у критично важливі напрямки», – повідомили в компанії.

Zakaz.ua розпочав співпрацю з мережею зоомаркетів MasterZoo

З 16 травня сервіс доставки Zakaz.ua розпочав здійснювати доставку товарів з мережі нового ритейл-партнера MasterZoo. Це перший тематичний партнер сервісу доставки за всю історію існування компанії, який спеціалізується на продукції вузькопрофільної ніші. MasterZoo — найбільша українська мережа магазинів професійних зоотоварів. Здебільшого серед партнерів сервісу були великі популярні продуктові мережі супермаркетів та гіпермаркетів України. Скористатися доставкою із зоомаркету нині мають можливість мешканці столиці та передмістя Києва. Онлайн-вітрина невдовзі налічуватиме близько 5000 одиниць товарів. «Стартували в столиці, де маємо новий сучасний склад з широким асортиментом. Якщо буде попит, будемо шукати можливості для сумісної співпраці й в інших містах», — коментує керівник логістики та складів MasterZoo Богдан Навальницький.

Аналітика Meest: що на літо українці замовляють з Японії

Експерти поштово-логістичної компанії Meest China розповіли, що українці замовляли у травні, напередодні літнього сезону, з японських магазинів. Так, найбільш затребуваною групою товарів, яку замовляли з Японії до України у травні, була косметика (10% від усіх замовлень). Здебільшого, мова про доглядову косметику та захист від сонця. На другому місці – вітаміни, мінерали, харчові добавки (9% замовлень). Третьою за популярністю категорією є техніка та комплектуючі (швейні машинки та мотори до них, міні-комп’ютери, інгалятори, зволожувачі повітря та інше) з результатом 6% від усіх замовлень. По 5% займають товари для рибалки та товари для спорту. Майже 4% припадає на одяг та взуття. Якщо говорити про сезонність, то відчутно більше замовлень у порівнянні з попередніми місяцями було у категорії товарів для рибалки та для занять з тенісу. В решті – досить стабільні пропорції замовлень в розрізі категорій.

varus.ua запускає зручні часові слоти для самовивозу

Мережа Varus постійно впроваджує нові технологічні рішення, зокрема, varus.ua запускає нову функцію самовивозу з 20-хвилинними слотами. Тепер клієнти можуть забрати свої замовлення у точний часовий проміжок, без необхідності очікувати на кур’єра чи витрачати час на самостійний збір продуктів у супермаркеті. Після оформлення замовлення на varus.ua треба обрати “Самовивіз” та інтервал, який підходить. Потім дочекатись повідомлення у Viber або SMS й уже в обраному магазині натиснути кнопку “Отримати замовлення” у повідомленні та зачекати співробітника varus.ua із вашим замовленням. Також у мережі Varus з’явились зручні планшети, де можна отримати всю необхідну інформацію та скористатись послугами varus.ua.

Нагадаємо, нещодавно Varus відмовився від співпраці із Zakaz.ua та планує масштабування власного сервісу доставки. Як розповіла в інтерв’ю операційна директорка e-commerce у Varus Емілія Михальська, власний канал доставки потрібен аби поступово зменшувати залежність від партнерів, які надають сервіс доставки. Планується вдвічі збільшити інвестиції в цей напрямок порівняно з минулим роком. В компанії кажуть, що споживачі звикають до онлайн-покупок. І, якщо раніше ключовими гравцями були Glovo, Uber Eats, Rocket, які активно розвивали ринок, дозволяючи робити невеликі та швидкі замовлення, то зараз помітна зміна в бік великих закупівель.

Devlight оцінив ринок ecommerce в Україні

Дослідження компанії Devlight, що спеціалізується на створенні та розвитку цифрових продуктів, показало, що в 2023 році сума продажів товарів та послуг через інтернет склала 182 млрд грн. Водночас 80% респондентів стверджують, що для покупок користуються мобільними версіями сайтів та додатками. Згідно з результатами, 62% респондентів збільшили частоту покупок онлайн за останні два роки. Станом на 2023 рік майже 10 млн українців купують товари онлайн. З них 1,5 млн зробили свою першу покупку в інтернеті саме цього року.

Нова пошта пропонує нову послугу – пакування посилок кур’єром

Відтепер, відправляючи посилку за допомогою кур’єра, не потрібно турбуватись про те, щоб знайти коробку для пакування свого відправлення. Це зробить сам кур’єр, коли приїде до відправника додому або в офіс, аби забрати посилку. Замовити послугу пакування можна у мобільному додатку або сказавши про це кур’єру під час відправки.

Для замовлення через застосунок потрібно:

  • під час оформлення відправлення обрати розмір коробки – мала, середня або велика;
  • натиснути плашку “запакувати”;
  • натиснути плашку “крихка посилка”, якщо відправлення крихке;
  • віддати посилку кур’єру – він сам запакує.

Оплата за пакування буде додана до послуги доставки.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку