Дослідження ритейл-індустрії від компанії Devlight. Що спонукає українців купувати офлайн та онлайн

Дослідження ритейл-індустрії від компанії Devlight. Що спонукає українців купувати офлайн та онлайн

07.06.2024 08:30
  1691
rau

У 2023 році сума продажів товарів та послуг через інтернет склала 182 млрд грн. Водночас 80% респондентів стверджують, що для покупок користуються мобільними версіями сайтів та застосунками. 

Це показало дослідження ритейл-індустрії, яке провела команда компанії Devlight, що спеціалізується на створенні та розвитку цифрових продуктів. У своєму дослідженні вони проаналізували актуальний стан ринку, зміни купівельної поведінки споживачів та розвиток мобільних застосунків у галузі.

Респондентами стали 1273 людини (кількісне дослідження) та 20 людей (якісне дослідження). Команда дослідження створила перелік вимог, яким мали відповідати респонденти, адже їм було важливо зробити опитування максимально репрезентативним. Так дослідження охоплює людей з усіх регіонів України, мешканців різних за розміром населених пунктів, а також представників різних вікових і соціальних категорій. 

Дослідження складається з п’яти ключових блоків:

  • Обсяг українського ринку та ключові гравці;
  • Дослідження ритейл-індустрії, зокрема патерни здійснення покупок;
  • Особливості процесу онлайн-покупок, що охоплює досвід покупок у застосунках;
  • Думки лідерів галузі;
  • Ключові інсайти та рекомендації.

Згідно з результатами, 62% респондентів збільшили частоту покупок онлайн за останні два роки. Станом на 2023 рік (рік проведення дослідження), майже 10 млн українців купують товари онлайн. З них 1,5 млн зробили свою першу покупку в інтернеті цього року.

“Mobile first – основний тренд в актуальному цифровому середовищі. Сучасні бренди борються за можливість бути присутніми в смартфоні користувача, оскільки це можливість постійно працювати з його увагою в цифровому середовищі. А конкуренція зараз розгортається не на полі продукту, а на полі сервісу”, – кажуть в Devlight. 

Галузь ритейлу змінюється швидше, ніж будь-коли, і бізнес має адаптуватися до потреб і уподобань своїх клієнтів. Результати цього дослідження відображають ключові тенденції поведінки користувачів та відкривають нові можливості для комунікації з ними. 

Отримайте ключ до якісно нових стосунків із вашими клієнтами. Переходьте за посиланням та завантажуйте дослідження: https://eu1.hubs.ly/H09sFQT0 

Довідка. Devlight – компанія зі створення та розвитку цифрових продуктів, яка працює з 2016 року. Devlight працює з компаніями зі списку тoп-100 Forbes, серед яких Нова пошта, Visa, ОККО, Vodafone, Varus, Novus, Brocard, OKWINE та інші. В портфоліо компанії 120 проєктів, які отримали понад 35 мільйонів встановлень.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку