Головна > Досвід > Говорить ринок: кращі цитати рітейлерів і девелоперів у 2020 році
Говорить ринок: кращі цитати рітейлерів і девелоперів у 2020 році

Говорить ринок: кращі цитати рітейлерів і девелоперів у 2020 році

Засновники та керівники провідних українських компаній сфер роздрібної торгівлі, e-commerce та девелопменту торговельної нерухомості про головне за рік та прогнози на майбутнє.

Цей текст доступний також російською мовою

За 2020 рік редакція порталу RAU опублікувала більше сотні інтерв’ю і колонок з першими особами українського рітейлу — людьми, що визначають його сьогодення та майбутнє. Розпитували як про минулі перемоги або поразки, так і про нинішню ситуацію, та плани на наступні роки. У цій добірці ми пропонуємо ознайомитися з найяскравішими висловлюваннями лідерів ринку: як вони оцінюють рік, що минув, які проблеми вважають найактуальнішими і що чекають від найближчого майбутнього.

Юрій Гаткін, співзасновник компанії Брокард-Україна, на RAU Summit-2020 (грудень)

Улюблений аромат – запах першої заробленої пачки в $10 000. Ще перша весняна полуниця добре пахне.

Можна виділити три головних складових успішного магазину: постійна наявність товару; робота персоналу; робота з асортиментною матрицею. Уподобання публіки змінюються, тому треба стежити за асортиментом, щоб залишатися в тренді.

Олексій Панасенко, операціний директор Novus, на RAU Summit-2020 (грудень)

Компанія REWE і Billa залишають ринок України і у нас рівно рік для того, щоб історія присутності Billa в Україні закінчилася.

Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ, на RAU Expo-2020 (вересень)

Нинішня криза перебудувала багато бізнес-моделей, змінила практики управління і ведення бізнесу в цілому. Це в хорошому розумінні здоровий шок для стійкого стабільного бізнесу, який може стати каталізатором позитивних змін.

Дмитро Деревицький, співвласник мережі магазинів Алло, на RAU Webinar (квітень)

Не буває двох однакових криз. Тому не варто застосовувати старі рецепти в нових ситуаціях – кожен раз доведеться діяти з чистого аркуша.

Владислав Чечоткін, співвласник інтернет-магазину Rozetka.ua, на своїй сторінці у Facebook (вересень)

Коли підприємець починає свою справу або коли вирішується на якісь зміни, він підсвідомо чекає схвалення свого рішення, підтримки. Чекає від рідних і близьких, від друзів, а зараз – найбільше чекає від соціальних мереж. Неначе, лайки і коментарі зіграють вирішальну роль для його бізнесу.

Андрій Логвін, СЕО та співзасновник маркетплейса kasta.ua, на RAU Summit-2020 (грудень)

Є чотири важливих складових ефективного онлайн-бізнесу: перше – IT та product development, тобто, все що пов’язано з клієнтським досвідом. Друге – контент. Чим швидше він оновлюється, тим більше буде його час продажу на сайті. Третє – маркетинг. Залучення клієнтів по 10-15 діджитал-каналам. І четверте – власне клієнтський сервіс, тобто контакт-центр, фулфілмент і доставка/повернення товару. 

Роман Ємець, керуючий директор столичного ТРЦ Dream Town, у колонці для RAU (серпень)

Необхідно проявити винахідливість у тому, як ми взаємодіємо з споживачами за межами наших ТРЦ, і як ми можемо змусити їх повернутися знову і знову. Електронна комерція тут не є панацеєю. Зараз більшість орендарів мовчить про те, що ними був використаний практично максимальний потенціал онлайну в його поточному стані. Це вже зараз створило безліч факторів стресу в електронній комерції: повернення, доставка, затримки. Ми спостерігаємо багато розчарувань у споживачів – розбіжності «очікування/реальність».

Роман Романчук, СЕО Мультиплекс-Холдинг, під час RAU вебінару “Час виживати. Як скоротити витрати і зберегти команду” (квітень)

Одна з найбільших цінностей, яку ми зараз набуваємо – це вміння думати і працювати в умовах невизначеності. Люди, які займаються бізнесом, завжди планували якимись горизонтами, сценаріями, і зараз ми розуміємо, що в нинішній ситуації планувати неможливо. Це інша реальність, інша площина. Ми навчимося жити в період невизначеності.

Ігор Хижняк, генеральний директор Comfy, на RAU Expo-2020 (вересень)

Зараз відбувається тотальна зміна поглядів на лідерство в бізнесі, тому я як топ-менеджер вітаю ці зміни. У нинішніх реаліях неможливо все контролювати самостійно. В умовах, коли продажі впали на 50% і більше, лідерам неймовірно важливо демонструвати команді щирість, можливо, навіть якусь вразливість.

Руслан Шостак, засновник роздрібних мереж EVA і Varus, на RAU Expo-2020 (вересень)

У глибині душі я чекаю кризи. Тому що я оптиміст, але при цьому ще й бізнесмен. Я завжди чекаю на нові можливості. Коли все гладко – то гладко у всіх, а коли штормить – починається найцікавіше. І ми, хороші бізнесмени, повинні весь час бути на межі шторму.

Читайте також

Говорить ринок: кращі цитати рітейлерів і девелоперів у 2019 році

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора