
Що необхідно для отримання онлайн кредиту


Засновники та керівники провідних українських компаній сфер роздрібної торгівлі, e-commerce та девелопменту торговельної нерухомості про головне за рік та прогнози на майбутнє.
Цей текст доступний також російською мовою
За 2020 рік редакція порталу RAU опублікувала більше сотні інтерв’ю і колонок з першими особами українського рітейлу — людьми, що визначають його сьогодення та майбутнє. Розпитували як про минулі перемоги або поразки, так і про нинішню ситуацію, та плани на наступні роки. У цій добірці ми пропонуємо ознайомитися з найяскравішими висловлюваннями лідерів ринку: як вони оцінюють рік, що минув, які проблеми вважають найактуальнішими і що чекають від найближчого майбутнього.
Улюблений аромат – запах першої заробленої пачки в $10 000. Ще перша весняна полуниця добре пахне.
Можна виділити три головних складових успішного магазину: постійна наявність товару; робота персоналу; робота з асортиментною матрицею. Уподобання публіки змінюються, тому треба стежити за асортиментом, щоб залишатися в тренді.
Компанія REWE і Billa залишають ринок України і у нас рівно рік для того, щоб історія присутності Billa в Україні закінчилася.
Нинішня криза перебудувала багато бізнес-моделей, змінила практики управління і ведення бізнесу в цілому. Це в хорошому розумінні здоровий шок для стійкого стабільного бізнесу, який може стати каталізатором позитивних змін.
Не буває двох однакових криз. Тому не варто застосовувати старі рецепти в нових ситуаціях – кожен раз доведеться діяти з чистого аркуша.
Коли підприємець починає свою справу або коли вирішується на якісь зміни, він підсвідомо чекає схвалення свого рішення, підтримки. Чекає від рідних і близьких, від друзів, а зараз – найбільше чекає від соціальних мереж. Неначе, лайки і коментарі зіграють вирішальну роль для його бізнесу.
Є чотири важливих складових ефективного онлайн-бізнесу: перше – IT та product development, тобто, все що пов’язано з клієнтським досвідом. Друге – контент. Чим швидше він оновлюється, тим більше буде його час продажу на сайті. Третє – маркетинг. Залучення клієнтів по 10-15 діджитал-каналам. І четверте – власне клієнтський сервіс, тобто контакт-центр, фулфілмент і доставка/повернення товару.
Необхідно проявити винахідливість у тому, як ми взаємодіємо з споживачами за межами наших ТРЦ, і як ми можемо змусити їх повернутися знову і знову. Електронна комерція тут не є панацеєю. Зараз більшість орендарів мовчить про те, що ними був використаний практично максимальний потенціал онлайну в його поточному стані. Це вже зараз створило безліч факторів стресу в електронній комерції: повернення, доставка, затримки. Ми спостерігаємо багато розчарувань у споживачів – розбіжності «очікування/реальність».
Одна з найбільших цінностей, яку ми зараз набуваємо – це вміння думати і працювати в умовах невизначеності. Люди, які займаються бізнесом, завжди планували якимись горизонтами, сценаріями, і зараз ми розуміємо, що в нинішній ситуації планувати неможливо. Це інша реальність, інша площина. Ми навчимося жити в період невизначеності.
Зараз відбувається тотальна зміна поглядів на лідерство в бізнесі, тому я як топ-менеджер вітаю ці зміни. У нинішніх реаліях неможливо все контролювати самостійно. В умовах, коли продажі впали на 50% і більше, лідерам неймовірно важливо демонструвати команді щирість, можливо, навіть якусь вразливість.
У глибині душі я чекаю кризи. Тому що я оптиміст, але при цьому ще й бізнесмен. Я завжди чекаю на нові можливості. Коли все гладко – то гладко у всіх, а коли штормить – починається найцікавіше. І ми, хороші бізнесмени, повинні весь час бути на межі шторму.
Читайте також
Говорить ринок: кращі цитати рітейлерів і девелоперів у 2019 році