Головна > E-commerce > Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах, які з’явилися у вересні
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах, які з’явилися у вересні

Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах, які з’явилися у вересні

Новий “Центр реклами” Facebook, перетворення YouTube на маркетплейс, нові вкладки Shop та Reels в Instagram, чати між різними соцмережами, та інші важливі й корисні зміни для бізнесу в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».

Цей текст доступний також російською мовою

“Центр реклами” Facebook

У вересні Facebook остаточно перевів усіх користувачів (не без виключень, звичайно) на новий дизайн “FB5”, обіцяний ще в середині 2019 року. Після цього це адміністратори офіційних сторінок виявили замість звичайного Ads Manager у себе на вкладці “Реклама” новий “Центр реклами”, який пізніше все ж перемістили в блок меню офіційних сторінок.

“Центр реклами” – спрощений рекламний кабінет Facebook, інтерфейс якого більш простіший і компактніший за класичний, а всі налаштування в ньому скоріше схожі на мобільну версію, ніж на перенавантажений Ads Manager.

Як пояснюють в самому Facebook, вкладка “Центр реклами” призначена для управління оголошеннями, які адміністратори створюють безпосередньо з бізнес-сторінки. При цьому сам Ads Manager зовсім поки прибирати не збираються. Але це не точно. Таким чином у таргетолів вже є три кабінети для роботи з рекламою в Facebook, якщо, звісно, Business Manager враховувати окремо.

Чати між Instagram Direct та Facebook Messenger

Facebook продовжує поглиблену інтеграцію з Instagram. Тепер, окрім можливості адміністраторам цих соцмереж вести комунікацію з обома чатами з одного спільного додатка Pages Manager, усі користувачі зможуть вести чати між собою без необхідності завантажувати другий додаток. Але це не все. Користувачі також зможуть приєднуватися до відеодзвінків з двох різних додатків, переглядати IGTV, а в Instagram Direct також відповідати на конкретне повідомлення, відправляти анімовані реакції на повідомлення, а також налаштовувати приватність, як це вже реалізовано у Messenger

В той же час у Facebook також додали можливості Instagram:

  • селфі-стікери
  • функцію спільного перегляду відео з IGTV
  • режим “зникаючих” після перегляду повідомлень
  • налаштування фону повідомлень тощо.

Нові функції вже запущені в окремих країнах, а в майбутньому вони стануть доступними для всіх.

Прозорі рекламні переваги

Facebook додав вкладку з можливістю переглядати чию з рекламодавців рекламу користувач нещодавно бачив. Це стало результатом нової політики прозорості Facebook, згідно з якої він намається стати більш зрозумілим і відкритим для користувачів.

Трохи раніше Facebook також запустив вкладку з можливістю переглядати інформацію про себе, на основі якої користувачу показують рекламу. Цікаво, що з недавніх пір він може її також змінювати.

Вкладки Shop і Reels в Instagram

Офіційний профіль Instagram у Twitter показав макети оновленого екрану, який тепер включатиме нові вкладки Shop і Reels на нижній панелі навігації. Reels працюватиме за аналогією з соцмережею TikTok і дозволятиме створювати 15-секундні відео, регулювати швидкість відтворення, додавати ефекти та накладати музику – свою або з каталогу треків. Найпопулярніші відеоролики будуть показуватися в розділі “Рекомендації”.

Вкладка Shop в свою чергу стане продовженням нової політики Instagram, згідно з якої в соцмережу все більше інтегрується функцій повноцінного маркетплейсу. Наприклад, функція “Checkout” для створення замовлень всередині соцмережі вже півтора роки працює в більшості країн. Україна все ще до них офіційно не належить.

YouTube стає на шлях перетворення у маркетплейс

Google планує перетворити YouTube на маркетплейс – відеосервіс почав тестувати продаж товарів з відео. Як повідомляє Bloomberg, YouTube пропонує авторам відео встановити спеціальну програму для маркування та відстеження товарів з роликів. Компанія також тестує інтеграцію з платформою електронної комерції Shopify для продажу товарів через YouTube.

Технологія буде пов’язана з інструментами аналітики та торговими інструментами Google – материнської компанії YouTube. Таким чином компанія намагається не відставати від загальних трендів і, можливо, в майбутньому конкурувати з Amazon чи Alibaba.

Читайте також

Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах, які з’явилися в карантин

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора