Новорічне затишшя: інтернет-магазини знизили охоплення в топ-25 UAnet за січень

Новорічне затишшя: інтернет-магазини знизили охоплення в топ-25 UAnet за січень

13.02.2020 08:10
  94
rau

У січні 2020 роки українці купували в інтернеті менше звичайного, при цьому частіше стежили за новинами, в тому числі про поширення коронавіруса.
Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія TNS Ukraine представила рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за січень 2020 року. Як свідчать дані рейтингу, в січні спостерігалося зниження охвату інтернет-магазинів.

Зокрема, маркетплейс prom.ua знизив показники з 46,56% охоплення аудиторії UAnet в грудні минулого року до 42,70% в січні нинішнього. Rozetka.com.ua зберегла позицію в п’ятірці лідерів з показником 49,22%, втративши лише 0,7 п.п. При цьому aliexpress.com скоротив свою частку з 23,01% до 18,50%. Почасти через проблеми з коронавірусом, який не хочуть підхопити покупці по всьому світу, побоюючись замовляти посилки з Китаю.

У зв’язку з епідемією сайт Сompendium.com.ua, де публікуються актуальні новини про поширення захворювання, потрапив до рейтингу найпопулярніших сайтів України, зайнявши відразу 24 місце – відразу після aliexpress.com.

Але все ж головною причиною падіння популярності інтернет-магазинів став той факт, що українці вже купили подарунки до новорічних та різдвяних свят, а тому в січні спостерігалося зниження охватів.

На загальному тлі виділяється сайт рітейлера allo.ua, який зміг збільшити свою частку з 19,43% в грудні до 21,68% в січні.

Також збільшилася кількість читачів новинних ресурсів, адже місяць був сповнений подіями. Що вплинуло на популярність таких ресурсів як rbc.ua, 24tv.ua, ria.com. Крім того, ті хто відкладав “на після свят” пошуки нової роботи, активно взялися за справу, підвищивши трафік сайту Work.ua.

У той же час трійка лідерів рейтингу залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.

Довідка. Дані Kantar TNS CMeter збираються у 5000 користувачів у віці 14-70 років. Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел: на сайтах, в фреймі банерної мережі та спеціальної User-centric- панелі респондентів. Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрати даних.

Читайте також –

Ефект Чорної п’ятниці: інтернет-магазини зміцнили позиції в топ-25 UAnet за листопад


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку