Головна > E-commerce > Ефект Чорної п’ятниці: інтернет-магазини зміцнили позиції в топ-25 UAnet за листопад
Ефект Чорної п’ятниці: інтернет-магазини зміцнили позиції в топ-25 UAnet за листопад

Ефект Чорної п’ятниці: інтернет-магазини зміцнили позиції в топ-25 UAnet за листопад

У листопаді українці купували техніку, а також стежили за новинами і особливо – за прийняттям законів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія TNS Ukraine представила рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за листопад 2019 року. Як свідчать дані рейтингу, в листопаді українці продовжили активно стежити за новинами, особливо за прийняттям законів. Що допомогло вперше за довгий час увійти в список найпопулярніших сайтів України порталу Верховної Ради України – Rada.gov.ua. Серед найпопулярніших сайтів він зайняв 23-у позицію.

Крім того, поліпшив на один щабель свою позицію сайт nv.ua (20 рядок рейтингу), а також ria.com (з 19 позиції на 16-ю) в порівнянні з вереснем 2019-го. У той же час читачі менше цікавилися новинами з obozrevatel.com, який з вересня втратив відразу чотири рядки і тепер перебуває на 15-й позиції. Найбільше “з’їхав” tsn.ua – з 12-ї на 24-ю позицію.

Чорна п’ятниця також не пройшла непомітно для сайтів України – інтернет-магазини зміцнили свої позиції. Так, Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua, Aliexpress.com і Allo.ua зараз входять в топ-25 найпопулярніших сайтів України. Причому Rozetka впевнено нарощує аудиторію, міцно утримуючись з серпня 2019-го в топ-5 найпопулярніших сайтів в Україні. Prom.ua піднявся 9-го на 7-е місце, “посунувши” Olx.ua. Зате Aliexpress.com за два місяці піднявся з 16-го на 12-е місце, а Allo.ua – з 20-го на 14-е.

Серед магазинів, які не ввійшли в рейтинг, але значно наростили охоплення: 27.ua, Сomfy.ua, Сitrus.ua, Foxtrot.com.ua, Eldorado.ua, Kasta.ua. Hotline.ua допомагав знаходити найвигідніші пропозиції і піднявся з 34-го на 19-е місце. Трійка лідерів залишилася незмінною, в ній як і раніше Google, YouTube і Facebook.

Довідка. Дані Kantar TNS CMeter збираються у 5000 користувачів у віці 14-70 років. Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел: на сайтах, в фреймі банерної мережі та спеціальної User-centric- панелі респондентів. Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрати даних.

Читайте також –

Стабільність : Rozetka залишається в топ-5 сайтів України, a Prom втрачає позиції

Про автора