Інтерактивний фасад: всі банери ТРЦ Gulliver в Києві замінять медіаекранамі
Також ТРЦ планує до вересня 2019 року провести повну реновацію підземного паркінгу, а в 2019-20 роках замінити всі зовнішні конструкції на медіаекрани.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це повідомила генеральний директор МФК Gulliver Ірина Круппа, передає БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс-Україна.
“Ми в першій зоні охоплення (за правилами розміщення реклами в Києві – прим. ред.), де заборонені банери, тому змінюємо повністю наш фасад, вже зрізали всі банери. Міняємо їх на медіафасади, медіаекрани. Перший буде змонтований 10-15 липня, а в цілому буде чотири великих медіаекрани. наступного року – друга черга медіаекранов, тобто весь наш фасад буде повністю облицьований медіаекраном”, – сказала Круппа.
Крім того, за її словами, в МФК вирішили повністю реконструювати паркінг після торішнього підтоплення. Як уточнили в прес-службі МФК, в рамках реконструкції планується зробити на третьому рівні велопарковку для офісних співробітників на 186 місць з можливістю зарядки електросамокатів і гаджетів. Вона включатиме чотири душові кабінки. Також буде розширено мережу зарядних станцій для електромобілів до трьох (була одна).
За даними прес-служби, реконструкція паркінгу проводиться в кілька етапів. До вересня будуть оновлені дизайн і навігація для авто, до листопада – установка електрозарядок, до грудня – автоматична система.
Джерело: БізнесЦензор
Читайте також –
Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів