
MBM My Home відкриває магазин у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Нові лідери серед ТРЦ, зліт Intertop і падіння ювелірних брендів – хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.
Цей текст доступний також російською мовою
RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців та об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапив у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її до нашого рейтингу.
Ні зміна сезонів, на пандемія – ніщо не стане на заваді ювелірному бренду Kochut подолати свій перший мільйон шанувальників в Instagram. Позаду чергова сотня тисяч фоловерів, тож із такими темпами завітна цифра в 1 000 000 фанів буде подолана найпізніше вже до весни 2021 року.
Rozetka, що займає третю сходинку інста-рейтингу, ось-ось проб’є четверту сотню тисяч прихільників. Також активно зростає сторінка бренду SOVA. І здавалося б, усі в своєму темпі ставлять нові для галузі рекорди і в усіх з SMM усе добре. Але ні. І здали позиції саме ювелірні бренди.
На 1000 фолловеров з літа просів Золотий Вік, чим скористалися Алло і Brocard, посунувши ювелірів на дві сходинки вниз – до восьмої позиції. Ще більше фанів в “інсті” втратила сторінка Укрзолото, від якої відписалось 2000 користувачів. І знову послабленням конкурента за інста-перегонами скористався рітейлер електроніки – на цей раз Фокстрот. Проте 11-та сходинка топу йому так і не дісталася. Все через рекордний стрибок Intertop, який всього за кілька місяців набрав 80 000 нових фанів і, таким чином, злетів з 17-ї сходинки інста-параду на 9-у. Чим, до речі, повторив весняний фінт все того ж Фокстроту. От що значить рітейлери схаменулись і на карантині зайнялись потужним SMM в Instagram.
На 18 позицію піднявся книжковий рітейлер Yakaboo і став, таким чином, перший в своїй галузі, хто зміг пробитися в 20-ку найкращих в Instagram.
Топ-20 торгово-розважальних центрів в Instagram другий раз поспіль починається з епічних протистоянь в першій трійці. Лише кілька літніх місяців ЦУМ Київ посідав першу сходинку рейтингу. Але тепер його віддіснили аж на третю. Forum Lviv і Fabrika посіли перше та друге місце відповідно. І, схоже на те, суперечка між ними за першість триватиме. Відрив менший, ніж у 1000 шанувальників.
Продовжили демонструвати зменшення кількості фоловерів ТРЦ Екватор, Французький бульвар і до них приєдналися Мануфактура Суми та Fontan Sky. Падіння лише на сотні фанів, але все ж таки, списати на карантин втрати вже не можна.
Очікувано Hollywood обійшов позиції Gulliver – шоста і сьома сходинку з відривом майже у 1000 фоловерів.
Читайте також
Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook в серпні 2020 року