Ін Тайм відкриє 70 відділень і встановить 100 почтоматов до кінця року

Ін Тайм відкриє 70 відділень і встановить 100 почтоматов до кінця року

01.06.2018 08:05
  369
Дарья Златьева

Генеральний директор логістичної компанії Ін Тайм Сергій Грачов розповів про те, як компанія розвиває напрямок e-commerce і на яких завданнях сфокусується до кінця року.

На зустрічі з журналістами топ-менеджер розповів про зміни в компанії, які стали результатом інвестування в IT-інфраструктуру і редизайн відділень, перестановці кадрів в управлінській структурі Ін Тайм. За підсумками 2017 року загальний обсяг відправлень компанії в порівнянні з 2016 роком зріс на 26%. Набагато активніше росла доставка до двері і в відділення – на 39,6% і 22,4% відповідно. Частку компанії на ринку оцінити складно, оскільки останнє дослідження робила компанія Українська Асоціація директ-маркетингу в 2015 році.

За даними УАДМ, в 2015 році ринок поштової логістики становив 5,30 млрд грн. Частка Ін Тайм в 2015 році становила 2,5%.

За два роки ребрендовані 40% відділень

Мережа відділень логістичної компанії працює практично в усіх містах і районних центрах і налічує 648 відділень, з яких 450 відкриті по франшизі. Як розповів Сергій Грачов, компанія планує до кінця року довести кількість відділень до 720, відкривши близько 70 точок.

У 2016 році Ін Тайм запустила масштабний проект ребрендингу і за два роки компанія провела ребрендинг близько 40% мережі і все нові точки відкриває в новому форматі.

Як заявляв раніше Грачов, на ребрендинг в цілому компанія інвестує 180 млн грн. До кінця року Ін Тайм пообіцяв представити самий останній, новий формат відділень. Фокус компанії на зміні концепції в 2017-м негативно вплинув на якість обслуговування у відділеннях, і тільки в цьому році вдалося повернутися на необхідні показники. У Ін Тайм, як стверджують в компанії, найвищий по ринку показник доставки посилки з першого разу – 92,6%, хоча в середньому він варіюється в межах 85%.

Почтомати

У 2018-му компанія планує встановити 100 почтоматов. “Ін Тайм придбала 100 почтоматов, володіє своєю системою управління. Будемо з одним з наших партнерів їх встановлювати”, – поділився планами Грачов.

Перш частка отримання посилок через почтомати була зовсім невеликою. Але на це були свої причини. Раніше Ін Тайм співпрацювала з польською мережею почтоматів Ін Пост і Приватбанком, який має найбільшу на сьогодні мережа почтоматов з 1445 автоматів. За словами Грачова, проблемою для клієнта був графік роботи почтоматов – вони закривалися в кінці робочого дня, разом з відділеннями.

Все буде IT

За останні два роки компанія впровадила інформаційну систему SAP, яка дозволила перенести бізнес-процеси в хмару. Також був розроблений і впроваджений новий інтерфейс взаємодії з клієнтами: сайт, особистий кабінет, API, запущено мобільний додаток.

За допомогою мобільного додатку клієнт може в смартфоні або ноутбуці відстежувати статуси доставок, проводити самостійно розрахунки вартості відправлень за допомогою онлайн калькулятора, викликати кур’єра, користуватися повним каталогом пошуку відділень, в тому числі, знаходити найближче до нього відділення на карті.

E-commerce: зростання на 118% щорічно

Кількість доставлених посилок в сегменті e-commerce в 2017 році в порівнянні з роком раніше зросло на 118%. Сервіс адресної доставки для інтернет-магазинів ZRUCHNA був запущений в 2016 році. Потужності компанії дозволяють обробляти до 5000 посилок в добу.

“ZRUCHNA зростає, але по ній поки не можна оцінювати ринок, тому що це новий сервіс і він поки невеликий відносно ринку. Темпи зростання в Україні одні з найвищих. Перешкодити подальшому розвитку сегмента може тільки відтік населення в країни ЄС”, – відзначає Сергій Грачов .

Контрагентами Ін тайм в цьому сегменті є близько 200 магазинів, і з ще декількома великими магазинами ведуться переговори. В цілому 40% доставок здійснюються для корпоративних клієнтів. Сегмент С2С становить близько 15%, ще 20% – генерує В2С e-commerce, все інше – це В2В.

Адресна доставка зростає набагато динамічніше, ніж доставка в відділення. “У всьому світі вона складає від 80 до 90 %% усіх доставок. У нашій країні в залежності від сегменту вона становить поки 15-20%”, – відзначає топ-менеджер.

Компанія не володіє власною транспортною і складською нерухомістю. За словами генерального директора Ін Тайм, купувати її не має сенсу – компанія вже три рази змінювала склади через зростання своїх обсягів. У 2017 компанія запустила Ін тайм Фулфілмент для операторів інтернет-торгівлі. Він дає повну обробку замовлень від розміщення до доставки товару клієнту в руки; точність виконання замовлень; API інтеграцію з усіма службами доставки; отримання звітності в особистому кабінеті. Швидкість обробки замовлень становить від 2 до 12 годин з моменту отримання заявки.

У минулому році компанія також почала роботу над зменшенням часу доставки вантажів і відкрила новий транзитний склад в Дніпрі з пропускною спроможністю 200 тонн на добу.

У планах до кінця року планується запустити міжнародну доставку. Зараз партнерами є кілька компаній, в тому числі DHL, Укрпошта.

“До кінця року стоїть завдання завершити перебудову операційних процесів і на 80% закінчити налаштування IT-інфраструктури”, – резюмує Сергій Грачов.

Читайте також –

Новини e-commerce і логістики: Apple Pay, Dragon Capital, UberEats, Укрпошта і Amazon


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку